{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Skal vi ikke lige blære os? :-D {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen! smiley

Jeg synes at hestegalleri skal have plads til et forum, hvor folk gerne må være selvfede og blære sig ! smiley
Så kom med alt det du har af blære dig over - jeg glæder mig til at læse det! smiley

Jeg kan starte:
Jeg kan være rigtig utryg i selskab med heste (har bl.a. rideangst), især hvis jeg ikke ved hvor jeg 100% har dem og derfor er det rigtig svært for mig at springe ud i nye ting med heste!
Jeg har haft part på den skønneste palomino hoppe i over et år, og har udelukkende arbejdet med hende i indhegnet område, men det sidste stykke tid har vi rykket os og nu går vi ture ALENE! Godt nok korte ture ned af vejen, men det er stort for mig - og det vil jeg gerne blære mig med! smiley
I onsdags fik vi taget billeder af vores faste fotograf og det vil jeg også gerne blære mig med - for SE lige et billede smiley

Kom med jeres blær!
God weekend
- Cecillie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal vi ikke lige blære os? :-D
  • #1   26. aug 2016 Jeg vil bare gerne blære mig med min skønne hest, og at jeg nu har taget en beslutning om at sende ham i tilridning, hos en super sød kvinde, og så er det lige i nærheden smiley
    Nu er han også 5 år, så det er ved at være på tide smiley

profilbillede
  • #2   26. aug 2016 Ikke perfekt billede, men min første galop på stubmarken, hvor Carlos er selv uden selskab fra andre heste smiley Det var meget spontant! Han endte dog også med at bukke en enkelt gang, hvilket jeg overhovedet ikke var forberedt på smiley
    Meeen, han var nu sød alligevel smiley

Har en (Efterhånden) mindre angst for at han bare stikker af fra mig på åben mark, men det har han bare slet ikke gjort! Jeg er simpelthen SÅ overglad for at han er så sød ved mig! smiley

profilbillede
  • #3   26. aug 2016 Jeg vil gerne blære mig med at være i live den dag i dag! Jeg er så taknemlig for mit liv trods diagnoser. smiley

• #4   26. aug 2016 Tillykke med din rigtig flotte udvikling smiley hvor er du sej! smiley
    Jeg føler ikke at jeg har så meget at blære mig med, men alt denne fantastiske dreng kan. Det har JEG lært ham! smiley Vi rider ture og traver og galoperer alene i skov og på mark. Han er blevet til en rigtig dejlig dreng og jeg er skide stolt af ham smiley
    Og så er der projekt nr. 2. (den lille røde) Jeg skal lære ham det grundlæggende fra jorden, samt at være den første der rider ham. Men derefter sendes han i ridning. smiley
    Mine to fantastiske drenge. smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #5   26. aug 2016 Jeg er egentligt bare stolt af min kære hest. Jeg ved han har nogle udfordringer oven i bægret, så hvert et skridt han tager udenfor folden, er jo egentligt en sejr smiley

profilbillede
  • #6   26. aug 2016 Jeg er begyndt at springe igen, og vi får så undervisning om onsdagen, og forrige onsdag (vores første spring time) valgte Emil så at springe lidt højt ift. springet, så jeg røg af for anden gang i løbet af 3 måneder, med følge af at blive hentet med ambulance (dog slap jeg heldigt denne gang frem for sidst, hvor jeg stadig døjer med en hjernerystelse og min ryg er blevet skæv) smiley . Anyways, så skulle vi jo så ud at springe igen i onsdags - og jeg var mildest talt ret nervøs, da Emil bliver ret tændt på en springbane (men jeg nægter at blive bange for at springe!). Men det hele gik bare SÅ godt! Vi endte endda med at springe bane i galop - og han stak ikke af med mig!! smiley Jeg er bare så overlykkelig, og jeg har INGEN frygt tilbage i mig smiley Jeg glæder mig vildt meget til næste onsdag! smiley

• #7   26. aug 2016 Jeg er bare glad for min pony. Fuld fart på stubmark uden sadel, og han er så sød! Kun lidt buk smiley

profilbillede
  • #8   26. aug 2016 Årh det er dejlig blær I har jer smiley
    Jeg er vild med det!! smiley

Jeg drømmer om at vi skal ud og ride på stubmark - men der er lang vej dertil lige nu, men jeg tror på det nok skal ske! smiley

• #9   26. aug 2016 Det skal nok ske en dag! smiley

• #10   26. aug 2016 Jeg er kommet igang med ridning igen efter 1 års pause næsten. da min graviditet har været hård ved mit bækken og døjer stadig med det og på mandag er det 19 uger siden jeg fødte vores skønne dreng smiley
    galoperede på min hoppe i går og det var skønt men hårdt da jeg slet ikk har balance eller kondi til hendes gang mere. Men er stolt over at jeg tør og ikk bare har tænkt jeg aldrig kommer til at ride igen. og min vallak har opført sig så cool og gemt sin indre dæmon væk og det passer mig rigtig godt man bare kan nyde det man har savnet. smiley

• #12   26. aug 2016 Jeg vil blære mig med at jeg er begyndt at få det godt igen

• #13   26. aug 2016 Inden jeg fik hende her turde jeg ikke springe 50 cm og på bare 4 måneder fik hun mig på 130 i enkel spring og 100 i bane det er jeg stolt over smiley

profilbillede
  • #14   26. aug 2016 Jeg har helt selv fundet min første part (ikke min part længere) og redet med rebgrime på ham for første gang i mit liv og han var mega sød smiley

profilbillede
  • #19   27. aug 2016 jeg syntes godt nok i allesammen er super gode! smiley

jeg vil gerne blære mig med min avl, og mine heste generelt smiley jeg er syg, og dermed er der hverken mange kræfter eller meget energi, så det er langt fra hver dag jeg kan træne, og træne det jeg gerne vil. udover det er pengene bare meget små når man er syg smiley
    vi har haft islændere og avlet i 4 år, og allerede nu har vi været afsted til elitefølshow to år i træk (2014/2015) så bliver det spændende om vi kan Gøre det igen i år smiley udover det var vi til dyrskue med en hoppe i 2013 hvor hun fik 23 point og ærespræmie, og gik fløj, og vi har Været afsted i år med en anden hvor vi også fik 23 point og ærespræmie smiley hestene er ikke nogle dyre heste, men de viser bare deres værd, og jeg er stolt smiley de fleste er nogle andre folk ikke har kunne se det store i, så jeg syntes det er alt for vildt at kunne være lidt med " i toppen" smiley noget jeg aldrig havde troet ville ske for mig smiley jeg har bare en masse fantastiske minder med mine heste smiley

• #20   27. aug 2016 Bliver så glad af at læse alt det blær vi har her på hestegalleri - skønt endeligt at have et forum udelukkende med positiv energi! smiley

• #21   27. aug 2016 mine to guldponyer har idag været på tur sammen på marken, min et års hingst som håndhest og mig på ryggen af min 18 års hoppe.
    trods varmen nød de at komme ud, og gå lidt.
    det er kun 4 gang han er med ved siden af og vi kunne endda trave en lille smule hvor han fulgte SÅ godt med smiley

• #22   27. aug 2016
    Ponyprutten blev kåret i DSP med 7 i helhed, så vi nu kan komme på dyrskue smiley

Også øver og øver vi på det der LA2, så vi kan få startet og få chokolade af staldejer når procenten lander over 60 ;o).

profilbillede
  • #24   27. aug 2016 Vi fik tre rosetter med hjem i dag til følskuet på Alerupgård smiley smiley
    Bedste i klassen og vi kom til finalen. Fik dog ingen placering her.. smiley min fantastiske veninde har fået sig et rigtigt godt føl, og jeg er SÅ glad for at det endelig går hendes vej smiley

Mvh TT

profilbillede
  • #25   27. aug 2016 mange tak Maja! smiley jeg glæder mig faktisk også til at se ham af din smiley jeg kender jo Christina som har avlet ham, så jeg har set ham som føl smiley han er bare super fin, så i skal nok klare jer godt på lørdag smiley

• #27   28. aug 2016 Jeg vil gerne blære mig igen, igen med mit vægttab, for jeg kan nu passe støvler der er 39 i læggen.. Før var jeg 44. Har lige lånt et par lækre Cavallo støvler med hjem, som jeg køber, hvis jeg kan vænne mig til at ride med stive dressurrør igen smiley

• #29   31. aug 2016 Jeg vil gerne blære mig lidt med, selvom det er lidt over et år siden xD At jeg på min rideskole begyndte at ride denne smukke hest, som var blevet meget strid til ridning, der var ikke mange der kunne styre hende til sidst, og hun blev nemt bange, og et par havde været bange for at skulle ride hende... Jeg havde også store problemer med hende, da jeg begyndte at ride hende, jeg endte blandt andet i sandet en gang, og jeg måtte få hård kritik og sved på panden, massere af sved (xD), men jeg kæmpede med hende i lang tid ca 2 gange om ugen, og til sidst kunne jeg galoppere rundt i ridehallen med hende uden at jeg havde fat i tøjlerne eller havde stigbøjler på, og vi gik hen og fik en 3. Plads til vores allerførste stævne sammen! smiley <3

profilbillede
Kommentér på:
Skal vi ikke lige blære os? :-D

Annonce