{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udlån...
  • #1   30. aug 2016 Jeg har lånt mange heste gennem årene, og det er faktisk meget forskelligt hvad det indebærer. Selvfølgelig at du passer og rider hesten som din egen smiley Nogle ejere har været meget interesseret i hvordan det gik hesten og besøgt den jævnligt, andre har ikke. Nogen betaler udgifter, andre gør ikke. Nogen vil gerne selv ride engang imellem, andre vil ikke. Men noget jeg har fundet ud af er, at man skal have lavet en kontrakt på udlånet, så begge parter er enige om det hele. Også hvis hesten pludselig skal sælges. Men en super fin ordning for både låner og udlåner, hvis man ikke selv har pengene til egen hest smiley

  • #3   30. aug 2016 Min veninde har en låne hest lige nu opstaldet hos mig.
    Hesten ejer betalte den første smed, men resten skulle låne selv betale.
    Alt der har med dyrelæge afgøre betaler ejerne. Låneren står for betaling af opstaldning.


  • #4   31. aug 2016 Jeg lånte min nuværende hest inden jeg købte hende. Aftalen var udlån på 2 år med forkøbsret, hvoraf jeg stod for ALLE udgifter selv, som var hun allerede min egen.

  • #5   31. aug 2016 Jeg har haft udlånt min pony 2 gange og begge gange var jeg meget skuffede da jeg fik stjålet ting og min pony havde det ikke godt da jeg fik hende tilbage
    så jeg låner ikke ud mere.


Kommentér på:
udlån...

Annonce