{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandager - hvilke?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   22. okt 2016 elastik smiley

syntes de er nemmest at lægge, og giver det flotteste "resultat" smiley

• #2   22. okt 2016 Bruger fleecebandager og bandageunderlag, synes jeg har svært ved at vurdere hvor meget jeg får elastikbandagerne strammet.

• #3   22. okt 2016 Jeg bruger strik og vil altid vælge det sammen med bandageunderlag til hver en tid smiley Det giver en flot finish og er nemme at ligge på.

• #4   22. okt 2016 Fleecebandager og bandageunderlag, det er min erfaring at de ligger bedst på hesten og glider ikke. I modsætning til elastikbandager så kan man heller ikke lige så nemt lukke for blodet eller trykke på sener, da de ikke giver sig.

• #6   22. okt 2016 Elastik kan give et flottere resultat, hvis man ikke er en haj til at bandagere smiley Men man skal være meget opmærksom på ikke at stramme dem for meget.
    Strik har jeg endnu ikke prøvet, men jeg bruger selv fleecebandager, og hovedsageligt dem fra LeMieux. Jeg synes, at de størrelsesmæssigt passer fint til min hest på 169cm. Jeg har også et par fra Eskadron, men jeg synes, at de er alt for store - både i længde og højde. Måske de en dag kan bruges som stald eller transportbandage smiley
    Og ligemeget hvilket materiale bandagen er i, kommer jeg altid Eskadron's bandageunderlag indenunder smiley

• #8   22. okt 2016 Altid bandageunderlag - plejer at bruge de billige i filt.
    Og så helst strikbandager. Jeg synes de ligger godt og de er nemme at lægge - bliver hverken for løse eller stramme.. Så varmer de også godt, og kan bruges både under transport, ridning og som staldbandager...

Hvis ikke strik så elastik. Og er lidt ligeglad med om der er fleece eller ej i, da jeg ALTID bruger undrlagene.

profilbillede
  • #9   22. okt 2016 Det er meget forskelligt, elastik bandager og bandage underlag, fleece og elastik bandager, fleece og elastik bandager med bandage underlag inden under, dog efter jeg har købt min bandage underlag har jeg altid redet med dem under uanset om der også er fleece, da min pony er meget fin i huden og fik skidesur af dem ellers;)

• #10   23. okt 2016 Min fortrukne er fleece blandet med elastik. Altså fleece inderst og elastik yderst.
    Så skal jeg ikke bruge underlag. Men får stadigvæk den flotte stramme look smiley

• #11   24. okt 2016 Fleece og stik er mine favoritter smiley Jeg bruger bandager for varmens skyld, kan heller ikke rigtig se hvad dem med elastik skulle gøre godt før. smiley

Kommentér på:
Bandager - hvilke?

Annonce