{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Bandager? Hvilke? {{forumTopicSubject}}

Jeg købte nogle Professional's Choice Gamacher til min kære hest til brug under dressur træning, for at slippe for at ligge "rigtige" bandager på hver eneste gang, men de passer desværre rigtig dårligt til ham, så jeg slipper ikke udenom underlag og bandager!

MEN sidder så nu og kigger på nettet, og der er både fleece bandager, elastik bandager, en kombi af både fleece og elastik bandager, nogen med underlag og andre uden?

Hvad skal jeg købe? :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandager? Hvilke?
  • #1   30. okt 2011 Det er jo meget op til den enkelte hvad man kan lide og har det bedst med. Jeg rider primært med fleece, men har også et par elastik. Men ellers er der også strikbandager, dem har jeg dog ikke prøvet selv.

Jeg foretrækker at bruge et almindeligt bandageunderlag, og ikke de bandager med underlag, men igen, det er en smagssag

• #2   30. okt 2011 Jeg synes at fleece bliver siddende bedst, hvor elastik sommertider kan have tendens til at glide .. Dem jeg rider med nu, er kombi af elestik og fleece, og de fungere super godt. Her er det heller ikke nødvendigt at bruge underlag, og det er jeg fantastisk glad for. Men hvis underlag irritere dig, kan jeg varmt anbefale eskadrons bandageunderlag, hvor man kan få en 4-pak til 189,- der er et lille stykke med velcro, så man ikke selv skal holde på den, mens bandagen påføres smiley

• #3   30. okt 2011 Jeg har ALDRIG brugt bandager før! Så jeg ved ikke hvad jeg synes bedst om? For mig skal det være nemt og hurtigt at lægge på, men samtidig støtte min hests ben bedst muligt smiley

• #4   30. okt 2011 Det der er hurtigst at lægge på et vel dem der er kombineret fleece og elastik, hvor fleece fungerer som bandageunderlag. Synes dog bedst om brug af bandage underlag. Selv er jeg mest til strik, fordi de sidder bedst, men fleece er også udmærkede. Elastik bryder jeg mig bestemt ikke om smiley

• #5   30. okt 2011 Jeg har købt følgende udstyr til min hest, men jeg synes slet ikke det fungere for mig:

(link fjernet)
    (link fjernet)

Underlaget kan næsten nå rundt om hans ben to gange, og med fleece bandagerne udenpå, føler jeg han får et kæmpe ben.

Er det fordi jeg har købt noget forkert eller? smiley

• #6   30. okt 2011 Vil ikke mene du har købt noget forkert. men fleece vs elestik så, ser fleece bare mere voldsomt ud .. Du kan få nogle bandageunderlag du selv kan klippe til, hvis størrelsen irritere dig. Men ellers så prøv dem med fleece og elestik, så slipper du for underlag, og det kommer måske ikke til at se helt så voldsomt ud igen ..

• #7   30. okt 2011 Det jeg bedst kan lide er bandager med halvt fleece , halvt elastik. Helst dem fra RBH, da det er den der sidder bedst og pænest, efter min mening.

• #8   30. okt 2011 Jeg synes at det er dejligt nemt med bandager fra bla. catago og rbh hvor det er en kombination af fleece som bandageunderlag og elastik som bandage. Eksadron laver dem også hvor deres bandage underlag er indbygget - samme princip som de andre ^.

Jeg bruger aldrig fleece eller strik bandager, synes at elastik egner sig bedst til ridebrug for de kan give efter.

• #9   30. okt 2011 Jeg er mest til elastik eller strik til ridebrug og fleece til alt muligt andet smiley

• #10   2. nov 2011 Uden tvivl Eskadrons bandageunderlag og strik (acryl) bandager. Det er efter min smag det allerbedste, og jeg bruger det hver dag.. Men det er jo som alt andet en temperamentssag, og tror også det er et spørgsmål om at lære at lægge det korrekt.

Kommentér på:
Bandager? Hvilke?

Annonce