{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

mig og chakiras første dag sammen.. {{forumTopicSubject}}

ja, idag skulle jeg jo prøve at longere hende først måtte jeg så ligge fortælle hende at selvom en af boksene var åben åd den hende rent faktisk ikke,og selv hendes foderspand var MEGA farlig den nærmest lå og gjorde klar til at angribe.. så da jeg havde overbevis hende om det ikke var farligt, satte jeg hende på staldgangen og hentede mine ting striglede hende og sådan, og lagde longe gjord, og indspændinger og det på gjorden, så skulle jeg ligge hovedtøj på, men chakira ville under ingen omstændigheder have det dumme bid i munden det var grimt og smagte af jern, men jeg fik det i munden på hende og så kom næste problem hun vil ikke have jeg rør ved hendes ører, så det tog lidt tid (nede i holland har det brændt hårene i ørerne, for så forbliver de korte i længere tid) . så skulle vi over i hallen og der var jo en stor farlig port som helt sikkert åd hende, det var hun 100 på, men fik hende ind i hallen og så var der en ny port der osse helt sikkert åd hende, skøre hest.. nå men vi kom ind i hallen trak lidt rundt med hende så hun kunne se hallen, så begyndte jeg at longere det gik fint i skridt og trav men da vi skulle galopere var det sindsygt farlig, der stod jo den her grønne trillebøre nede i det ene hjørne og den kiggede på hende, uhh, men fik hende da til det til sidst.. da jeg havde longeret havde jeg lyst til at ride hende, men har ingen sdel, så jeg bestemte mig for at skridte uden, det værste der kunne ske var jo jeg røg af,, hun tog det bar i stiv arm,ikke noget med at hoppe rundt, kun da jeg skulle op for skulle stå på en stol, og den kiggede osse på hende så den var over mega farlig.. nå men jeg skridtede og det gik rigtig godt,.så skulle jeg over i stalden og hun gik bare uden problemer der over, sadlede af og lukkede hende ud til de andre, de løb lidt rundt efter hende i starten, men efter et par minutter begyndte de at spise.. så hun er ved at falde til for nu har hun overbevist sig selv om tingene ikke æder hende,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Vedde skab fra Jysk. 500 kr.
  • Samling af sofaer 300 kr.
  • Sanitets/vådrumsfuge i bruseniche 1.150 kr.
  • Samle jysk tøjskab 900 kr.
  • Varmelegeme skift 950 kr.
  • Etabler strøm i loftsroset 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mig og chakiras første dag sammen..
Kommentér på:
mig og chakiras første dag sammen..

Annonce