{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.016 visninger | Oprettet:

Post DK - Får jeg min pakke? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har i dag fået til sendt en pakke med noget udstyr jeg har købt privat. Desværre har jeg kun skrevet mit hus nummer og ikke hvilken sal jeg bor på. Mit navn og resten af adressen er der, desuden er mit efternavn i opgangen. Tror I forsat jeg får min pakke og har I prøvet noget lignende? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Post DK - Får jeg min pakke?
  • #1   12. nov 2016 Det tror jeg nu nok. Jeg fik engang en pakke fra min veninde, hvor hun havde skrevet forkert postnummer på - og jeg fik den da alligevel! smiley

• #2   12. nov 2016 Hvis hun har sendt med pakkepost skal du alligevel hente den på nærmeste postafhentningssted, så er det ligemeget

• #3   12. nov 2016 Tak for jeres kommentarer, pakken er sendt som brev, så ved ikke helt hvordan det fungerer ://

• #4   12. nov 2016 Det gør du, dekan jo se navnet i opgangen smiley

Jeg har lavet samme fejl som hopes venindes og der ringede post dk til mig.

• #5   13. nov 2016 Jeg er post:) jeg vil mene den kommer frem til dig;)

• #6   13. nov 2016 Tusind tak for jeres svar! Det er beroliggende smiley Jeg skriver om jeg modtager!

• #7   13. nov 2016 Pakken vil umiddelbart komme til nærmeste postnord posthus, såfremt du ikke er hjemme. Den kan næppe komme ind gennem brevsprækken, når det er rideudstyr. Så du skal bare væbne dig med tålmodighed og holde øje med om der dumper en seddel ind i din postkasse med at du kan hente den d.x/x smiley

Iøvrigt kan jeg anbefale man sender med T&T gennem GG da de har en samarbejdsaftale med PostNordAB, hvor hele pakkens værdi bliver erstattet såfremt den skulle blive væk i posten. Pakken bliver IKKE erstattet hvis det sendes som brev.

Hilsen postmedarbjederen smiley

• #8   14. nov 2016 Lige en ting, efter det "nye" system ved post Nord. bliver der først leveret pakke post, ca 5 arbejdsdage fra den dag man indlever pakken.

dvs. pakke indleveret en tirsdag, så skal man tælle 5 hverdage ( ikke lørdag søndag ) frem til leveringsdagen så der kan man forvente sin pakke Onsdagen ugen efter.
    Hurtig kan de ikke prale med.
    Men det giver en del bekymringer hos modtagerne som har betalt for en vare, og skal vente så længe på at modtage selve varen.
    Men sådan er deres politik /"service" desværre blevet...

• #9   14. nov 2016 HN P - Officielt er det kun gældende for brev post sendt som alm brev.
    Sender du som pakke eller Quickbrev så skal det være dag-dag (forvent dog OPTIL 5 dage foruden søndag. Lørdag bliver der også leveret pakke og brevpost.) Dette er ihvertfald hvad vi er blevet oplyst af distriktchefen i vores område.

• #10   17. nov 2016 Pakken er ankommet, endnu en gang tak for jeres beroligning smiley

• Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    dec 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #11   14. dec 2019 Hejsa ifht til jeres kommentarer. Vil jeg da lihe benytte mig af muligheden fornat hære hvordan jwg stpr.ibdet at jeg venter en pakke fra uk.som jeg lige har opdaget har postnummeret 2520 istedet for det rigtige 2820.er der noget jeg kan gøre andet end at håbe på at posten finder ud af det?mvh kim

Kommentér på:
Post DK - Får jeg min pakke?

Annonce