{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rytter og hest overfaldet
  • #1   23. dec 2016 Lyder sgu underligt.
    Har redet rigtig meget der, og har aldrig oplevet noget, heller ikke hørt om det.
    Man blir jo helt nysgerrig.


  • #2   23. dec 2016 det kan jo være hun ikke har fået lov til at ride på marken og at det var ejerne af marken..
    har desværre kendt mange ryttere der bare rider ind på marker (som måske er tilsået) uden at have fået lov, og det er ulovligt.

    men selv hvis det er ejerne af jorden, så er det IKKE i orden at opføre sig på den måde, vold og trusler er ikke vejen frem. det er helt klart den forkerte måde og reagere på uanset om det er ejer, jæger eller what ever.

    men jaa hvad der er gået forud for den her historie ved de jo kun selv, og det er jo altid to sider af historien


  • #3   23. dec 2016 Rytteren må have steget af før hun blev sparket og hesten slap løs??

    Men jeg forstår ikke hvordan man kan få den tanke at sparke til dem?? Og foran børn?! Og at man ikke tænker at sådan en hest for det første kan sparke igen og for det andet komme til skade eller skade andre uheldigt når den så bliver skræmt væk.. Tankeløst.

    Hun må da have gjort noget som kvinden og bilisten var stærkt utrilfredse med, men altså.. Er de ikke voksne mennesker?...


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   23. dec 2016 man skal huske at tage en artikkel i en avis med en gran salt smiley

  • #5   23. dec 2016 Jeg er bare glad for min hest har lært lidt kampsport smiley

    profilbillede
  • #6   23. dec 2016 Dolly:
    Der er en stor fælles cykel/ride sti, som man normalt rider på.
    Ellers ligger der reelt set 2 marker der ka rides på, uden at forlade cykelstien.
    Den ene må der gerne rides på, den anden må der ikke.
    Hende der ejer den forbudte, det er vist broren der passer den, har jeg mødt.
    Han virker ikke umiddelbart til, at være det hidsige type.
    Søsteren har jeg ikke mødt.
    Men det lyder dog til, at det godt ku være søskendeparret, og hun har været på den forbudte - men har aldrig set nogen på deres marker, men masser på den lovlige.
    Og med børn på cykel, har hun nok ikke fræsset rundt på markerne.

    Men det lyder godt nok lidt, at være en ret voldsom reaktion, hvis hun bare har været inde på deres mark


  • #7   23. dec 2016 Det kan jo være en der bare hader heste også virker mårslet jo meget oplagt (det er lige ved siden af vilhelmsborg hvis nogen skulle være i tvivl) men selvfølgelig frygteligt at nogen kan finde på det

  • #8   24. dec 2016 Nu bor jeg i Mårslet. Og ja, der er da rigtig mange heste i området. Men jeg har nu aldrig oplevet de store problemer. smiley
    Nu kender man jo ikke begge sider af historien.
    Men der er da ingen undskyldning for den opførsel. Måske lige bortset fra hvis rytteren har mishandlet sin hest groft. Det kunne måske fremkalde en lignende reaktion. smiley
    Der har dog været nogle protester over hestelort på cykelstien. smiley


  • #9   24. dec 2016 Skrevet i en rigtig god tone, Annette J synes du at det er ok at fysisk slå på en der mishandler heste og skræmme hesten væk? Jeg ved ikke om det var det du mente smiley
    Jeg synes bare ikke vold er ok overhovedet. Man skal opføre sig pænt, både over for dyr og mennesker selvfølgeligt. :)))


  • #10   24. dec 2016 Annette: Hehe ja, især de der Bjarne Riis wannabes, har jeg tit hørt brokke sig.
    Men når de så kommer "snigende" med 180 i timen, håber man jo næsten de glider i en smiley

    Jeg ka slet ikke se, hvad der har fremkaldt dette, måske jeg lige ska ha forhørt mig, om nogen ved hvem det er...
    Der ligger jo intet mindre end 5 hestesteder på 2 km


  • #11   24. dec 2016 Hun må da have trukket hesten siden den kan rive sig løs og hun kan blive sparket på låret.
    Men det er da virkelig en underlig opførsel både af kvinden og af manden!


  • #13   25. dec 2016 Det ku' være sjovt át høre historien fra den anden side...

  • #14   25. dec 2016 Jeg har snakket med en fra samme stald som rytteren.
    Rytteren skridtede roligt afsted i kanten af marken på sin hest og begge børn cyklede på cykelstien ved siden af.
    Der kommer en ung pige skrigende at det er hendes hest og hendes mark.( dette er ikke tilfældet) Rytteren stiger af for at få ro på situationen. Men pigen virker psykisk syg og sparker både rytter og hest. Hesten bliver bange og stikker af over marken og så kommer manden i bilen og råber.
    Rytteren kontakter politi og fanger hesten.
    Politiet har ifølge rytteren håndteret sagen godt.

    Men jeg kender ikke sagen fra den anden side.



Kommentér på:
Rytter og hest overfaldet

Annonce