{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

BOT - nakkevarmer {{forumTopicSubject}}

Hvad skal en nakkevarme hjælpe med? Altså hvad er det helt præcis den når ind og gør ved hesten lige der?

Jeg kender godt og er stor fan af bot, men hvorfor lige nakken ved ørerne. De heste jeg kender til, som har haft problemer der, har det siddet længere nede, ca. 10-15 cm. bag ved ørerne og i musklerne der.

http://www.horze.dk/hutter/back-on-track-nakkevarmer-til-hest/22842.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BOT - nakkevarmer
  • #1   5. jan 2017 For at smidiggøre nakkemusklerne når den skal bøjes under ridning

Tænkes også den hjælper på spændinger i nakke og afhjælper hovedpine
    Overvejer selv at købe en til min ikke-ride pony.

• #2   5. jan 2017 Tak for svaret. smiley

• #3   5. jan 2017 Min hest havde nogle spændinger i nakken og vi købte sådan en og den har virkelig hjulpet med smidigheden !

• #4   5. jan 2017 JGR: hvor lang tid har din hest haft den på ad gangen?

Jeg bruger selv BOT (og er meget tilfreds) men jeg har det jo på i mange timer, her vil jeg kun give min hest den på mens jeg er ude at ride, vil det have den ønskede effekt?

• #5   5. jan 2017 Min hest har en på grimen og en på trensen.. dvs at han går med den på fold (han får grimen af i boksen) og under ridning.. det blev vi anbefalet - og længere tid må de helst heller ikke gå med det.. og det har i hvert fald haft tydelig virkning her smiley

• #6   5. jan 2017 Vi har valgt en anden Bot varmer dog, men går ud fra at det er stort set det samme smiley

• #7   5. jan 2017 Tak for svaret - har lige det problem, at min ikke går med grime, han går i løsdrift hvor der er skov på foldene, hvor han kan sidde fast.

• #8   5. jan 2017 Jeg har aldrig troet på BOT. Indtil jeg selv prøvede ovenstående produkt, og det har fejet benene væk under mig. Min lille hidsige DV har tidligere døjet meget med at været låst i nakken og meget spændt i muskulaturen der, og efter jeg rider med BOT af og til, og lader hende stå med den under transport, så har min osteopat udtalt at hun slet ikke har været så afslappet i nakken før som hun er nu. Den har også haft utrolig god effekt under ridningen til at få hende være mere smidig og afspændt. Låst nakke = låst bagpart. Så den hjælper på meget mere end nakken. Enhver krone værd, nem at vaske og er super hurtig at smide på smiley

• #9   5. jan 2017 Tak for den gode historie. smiley

Jeg har selv gode erfaringer med BOT, men jeg har ikke afprøvet dem på min hest.

• #10   5. jan 2017 Jeg bruger også selv rygbæltet, der hjælper mig med smerter i lænden. smiley

Kommentér på:
BOT - nakkevarmer

Annonce