{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

HOST SURT OPSTØD om velkomst points!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er den eneste der har læst brugerbetingelser?!? eller bruger de uskrevne regler her på HG?

At byde velkommen : der anbefales at der er mindst 5 gode billeder, behøver jeg at hævne at det SKAL være af den samme hest? det er der desværre noget der tyder på.

Det med racer: ingen stamtavle = blanding af racer, det er jo ikke så svært! altså der er alt for mange heste der er oprettet under forkert race, ta' jer sammen, en hest bliver ikke bedre ved at det er en eller anden fin race!

Salgsannoncer: En hest må stadig ikek være oprettet med henblik på salg!!

og nej, jeg leger ikke mini HA'er, jeg gør blot OPMÆRKSOM på nogle simple regler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HOST SURT OPSTØD om velkomst points!!!
  • #1   17. apr 2007 Jeg synes det er komplet latterligt, når de sætter krydser ved nogle af dem når de opretter.

• #2   17. apr 2007 Helt ærligt, hvorfor blive så mobset over såen noget?

• #3   17. apr 2007 Du er ikke den eneste... men man ser jo bare så titi at der kommer mange forkert plaseret heste ind. MANGE

• #4   17. apr 2007 Man skal stadig også have en relation til hesten.. Det dur ikke at den er en gammel part...

Synes desværre også et det er et alt for stort problem.. og når man så skriver at man afviser fx pga. forkert racer, så bliver man kaldt en dum kælling.. ikk lige særlig fedt, for så kunne de jo bare have sat den under den rigtige race fra starten af..

• #5   17. apr 2007 Ved da godt at jeg startede emd at placere min forkert, menhavde overset den der blanding af racer , så valgte jeg bare en. Ved godt det lyder som en latterlig undskyldning, men man skal sige det pænt til folik istedte for at være negative overfor dem, og syntes ta man skal give dme en chance

• #6   17. apr 2007 Marlene N: mopset, er det også okay hvis man bryder reglerne i samfundet?

er det ikke det samme med copyright billeder, det er skide ulovligt, hvis wiegaarden kiggede herinde, ville de kunne tjene utrolig mange penge!

• #7   17. apr 2007 Det er latterligt at dem der bliver mega sure over det, men man skal også sige det pænt til dem.

• #8   17. apr 2007 Syntes heller ikke selv at det er okay, men syntes stadig ikke at man skal blive sur over det.

• #9   17. apr 2007 om folk har 20 eller 2 billeder når de opretter, spiller skam ikke den store rolle for mig, når jeg godkender folk

• #10   17. apr 2007 Erm .
    Det kan godt være hesten ikke har stamtavle, men derfor kan den stadig godt være af ex. racen DV. Hvis den bare har et pas hvori det står !

• #11   17. apr 2007 100 % enig

• #12   17. apr 2007 Jeg synes det er åndssvagt ikke at kigge på billederne - Men jeg synes også det er komplet åndssvagt at blive ved med at oprette de hér 'sure opstød' omkring det...

• #13   17. apr 2007 marlene: jeg mindes ikke at jeg er sur... det er lettere for alle hvis folk bare overholdte de simple regler

• #14   17. apr 2007 Du skrive som om at du er ret så sur, ja det ville være meget lettere men det kan folk ikke. Sådan er det også ude i samfundet, hvor mange overholder lige reglerne?

• #15   17. apr 2007 marlene: beklager men jeg er utrolig dårlig til at formulere mig skriftlig - det har nok noget at gøre med at jeg er ordblind

• #16   17. apr 2007 Det går nok, men tænk over hvorn du skriver , for det lød utroligt negativt i dit indlæg.

• #17   17. apr 2007 ~ * Swooptie-Dollar$ * ~: er det det? men folk har jo endnu ikke lært reglerne, så man må jo blive ved med at prøve

• #18   17. apr 2007 Det jo os fint nok at gøre, hvis man altså ahr givet dme chancen for at fjerne billedet smiley

• #19   17. apr 2007 Folk læser jo ikke reglerne det jo åbentlyst, de gider ikke at bruge 5 min på det, skal da indrømme at jeg da nok heller ikke gjorde det, kan ikke rigtig huske det .

• #20   17. apr 2007 Man kan nok ikke undgå 'fakers' eller hvad fanden I kalder dem... Men de sure opstød hjælper vist ikke noget... De gør bare folk negative istedet...

• #21   17. apr 2007 Cami-->Tulip & addy<-- M: bruger stavekontrol XD en fanstatisk opfindelse

• #22   17. apr 2007 Jah det gør folk sure er jeg enig i . Men kan da os godt se at man kan blive nød til det før at folk forstår at der er en grund til at reglerne er der.

• #23   17. apr 2007 smiley

• #24   17. apr 2007 Husk på alle vi er et stort forum med mange forskellige meninger om få ting.. der skal være plads til alles meninger, og det er jo ikke rettet mod nogle specielt, så tag det ikke nært. hun vil ud med noget så kan man nikke genkendene til det eller lade være. hvis vi ikke kan skrive pænt til hinanden skal vi slet ikke skrive til hinanden.

Trine

• #25   17. apr 2007 Går nu ikke helt så meget op i hvilken racekategori hesten er sat under.. Jeg kigger mere på billederne, om der er nok, og om de er gode, for det er et galleri og jeg synes at der er alt for mange heste som egentlig ikke burde have kommet ind.. F.eks dem med kun et eller to billeder (uanset hvor gode de er) eller dem med 10 slørede, dårlige billeder...
    Kigger også lidt på hvor meget tekst der er skrevet, for man burde da kende sin hest godt nok til at kunne skrive en del om den (medmindre selvfølgelig man lige har købt den, eller det er et lille nyfødt føl)...

• #26   17. apr 2007 Ååh jeg syns jeg bruger SÅ meget tid på at skrive de ting der til folk, og enten hører ingen efter eller også fpr man lort tilbage i hovedet ^^

• #27   17. apr 2007 nu må folk da lige tage sig sammen, der er en hest oprettet som SALGSANNONSE der er ved at komme ind

ingen rød lampe der blinker!?

• #28   17. apr 2007 Marianne..

En hest uden stamtavle kan ikke fx. være Dansk Varmblod.. Hvis ikke begge forældre er DV kan føllet ikke få "Krone og Bølge" på røven..

Så hvis ikke hesten har stamtavle kan der ikk stå i passet at den er DV.!! Altså kan hesten ikk oprettes som Dansk Varmblod, men som Blanding af racer..

• #29   17. apr 2007 Camilla *Team PonyPower* smiley : du har jo så også selv heste uden stamtavle, nok derfor

• #30   17. apr 2007 Trine C: du har nok fat i noget, men tænker lidt som i det "moderne gennembrud" , altså at sætte ting til debat smiley

• #31   17. apr 2007 Thit (PowerSquirrel), Leann & Momse B: det er jo så der at man skal give tilbage af samme skuffe (spand) XD

• #32   17. apr 2007 Trine C : Der er da heller ingen der skriver dumt til hianden herinde, vi diskutere abre hvad hvad vi sys der er rigtigt og forkert

• #33   17. apr 2007 Egentlig hjælper det aldrig at gøre gengæld , selvom at man har lyst til det

• #34   17. apr 2007 Jaja. men der var da lidt om nogle der synes nogle skrev surt marlene.

Jeg er enig med dig Lovise Bevar Tosserne!

• #35   17. apr 2007 Lovise smiley nej man skal da ej, jeg gider ikke synke ned på samme niveau.

• #36   17. apr 2007 Lovise Bevar Tosserne!
    Din har da heller ikke stamtavle, men kan da høre at du går op i det.. smiley

• #37   17. apr 2007 Camilla *Team PonyPower* smiley : ja men hun er sat under den rigtige "race" - der er en simpel grund til det, som er´: jeg vil ikke gøre de avlsforbund der har lagt meget arbejde i deres avlaprogram til grin ved at oprette heste under den forkerte race

• #38   17. apr 2007 Lovise Bevar Tosserne!
    Ville måske ikke sige de blev til grin, men selvfølgelig er det da forkert at oprette under forkert race..

Siger også bare at jeg kigger mere på billederne, da det er et galleri, knap så meget på tekst (selvom man efter min mening burde skrive alt hvad man kunne om sin dejlige hest), og sjældent på hvilken race den står under (medmindre den afviger så meget at man godt kan se det er forkert)... Det vigtigste for mig er, at der er mange gode billeder som viser hesten..

• #39   17. apr 2007 HippieHest: jeps

• #40   17. apr 2007 Theis .: MUHA`HAHAH, jeg må hellere få syet en superhelte dragt XD eller en superskurkedragt, alt efter hvordan man der det =) men der har da være flere her til aften

• #41   17. apr 2007 ej hvorfor gider i blive sure over så noget???

og hvorfor gider jeg overhovedet svare?? - fordi jeg synes alle skal have love til at være her - gode billeder eller ej (man får jo bare lavere karakter ved dårlige bilelder) egen hest eller ej, solgt hest eller ej, osv... kom dog ned fra jeres høje hest og lad være med at være så fisefornemme bare fordi i (eller jeres forældre) har råd til at holde hest... det betyder altså ikk i er bedre end dem uden heste - og de har altså også tit noget fornuftigt at sige... så tillad dog at de er her og deltager i debatter...

• #42   17. apr 2007 du ved godt at det også er ulovligt at have kopivare? altså Theis! XD

• #43   17. apr 2007 Natacha M
    Selvfølgelig har alle lov til at være her.. Men det er et galleri.. Hvis man har en hest, og man vil have den oprettet, så skulle det da også være muligt at tage nogle gode billeder, det er jo netop for at vise hesten frem at man opretter den... smiley

• #44   17. apr 2007 Jeg godkender ALLE uden at blinke med øjet. Jeg tjekker ikke om de har skrevet forkert race, eller om de har solgt hesten, har part eller noget.

Jeg er af den mening, at når folk bruger tid (det tager ski lang tid at downloade billederne) så er det fordi at den pony/hest de opretter, betyder noget for dem.

Er der to billeder, kommer der sikkert flere.

ALLE har ret til at komme ind.... så syntes jeg at i kan bruge bedømmelseskarakterne til at dømme, vedr. manglende billeder osv.

Jeg har feks ikke haft tid til at skrive al den tekst jeg gerne ville, men kommer tid........... Og jeg har heller ikke slettet min pony, efter den er solgt, for som jeg skriver, nok har den skiftet ejere, men den vil altid være min/vores pony, og det kan ingen tage fra os, dårlige karaktere eller ej!!!!

Tænk hvis jeres hest ikke kom ind, fordi i ikke er verdensmestre i at tage billeder, eller ikke har mulighed for at scanne.... Eller fordi andre syntes jeres hest ikke er "køn" nok til at være her....

Jeg tænker kraftigt på janteloven!!!!!!!!!!!!!!!!

• #45   17. apr 2007 Heh, hvad med hende der prøvede at oprette et æsel? Og det var så endda med billeder at flere forskellige æsler (son Nok ikke var hendes, lignede ikke den slags pic) :oP

Forresten, spørgsmål til jer. Skal man også slette hesten hvis den er oprettet og så senere bliver solgt, egentlig? :o)

• #46   18. apr 2007 Enig med Xenia og helle b. !!!!!

der er også nogle som ikke ejer et digital kamera og må bruge billedet fra fx salgannoncen da man købte hesten eller må bruge sin mobil som ikk tager specielt gode billeder ...

prøv og tænke lidt på andre !!!!!!

• #47   18. apr 2007 GODT LOVISE smiley

det er bestemt ikke lige meget om de har 2 eller 5 billeder, da det er meget nemt at finde to billeder på google hvor hesten ligener bare lidt hindanden

Jeg gad F***** heler ikke at havde brugt det meste af mit liv på at avle shætlændere, og så kommer der en helt masse og påstår at deres heste er shætlænder, selv om de sletter ikke ligner

• #48   18. apr 2007 Selvom der ikke er stamtavle på hesten kan den da godt være 100% ren. hvis moren og faren ikke er kåret, men har papir kan der ikke komme papir på føllet(dartmoor)

• #49   18. apr 2007 Jeg syntes også at folk burde kigge på de billeder de smider herind ser til folk med billeder der er så slørede at man ikke kan se om det er en hest eller en ko pga så meget slør(hhmm)

• #50   18. apr 2007 Diana Brix L: håber ikke at du taler af erfaring

• #51   18. apr 2007 Ly<3R/Team Rocky<3 \ og Xenia og helle b. : Herinde er der de regler BigAmin har lavet, og det er de regler det hele køre efter, alle har da naturligvis lov til at komme ind, men hvormeget vil en bruger være herinde når der er få billeder? der er mange brugere der opretter en hest med et par billeder, besøger profilen en gang eller to - herefter kommer brugeren aldrig herind - hmmm - det er lidt det samme som ved billederne, hvor meget ønsker en bruger at vise sin hest frem når de ikke er ret mange billeder (1-7 bil.) ?

• #52   18. apr 2007 Eva K: det evige gode spørgsmål, men synes personligt, at hvis man stadig ser sin hest, og har kontakt med køberen så er det i orden, ellers ikke

• #54   18. apr 2007 så understreger leg lige igen, det er min personlige holdning, jeg orker ikke at skrive til alle personer hvis hest er oprettet uner forkert race, så ville jeg ikke lave andet, det er som sådan fint nok med mig hvis der står at man ikke har stamtavlen pga visse ting osv osv

• #55   18. apr 2007 Camilla S : Det passer så ikke.
    Vi kan bare tage min hest som et ex.
    Han har INGEN stamtavle, men alligevel i hans pas står der at han er engelsk varmblod !
    Men ved ikke om det bare er fordi han kommer fra England.
    Og gider ikke bombaderes med undelige ting, bare fordi jeg siger min mening.

• #56   18. apr 2007 Line: det er for at kunne spotte fakere!

• #57   18. apr 2007 Men alligevel hvad? som jeg tidligere har skrevet "men hvormeget vil en bruger være herinde når der er få billeder? der er mange brugere der opretter en hest med et par billeder, besøger profilen en gang eller to - herefter kommer brugeren aldrig herind - hmmm - det er lidt det samme som ved billederne, hvor meget ønsker en bruger at vise sin hest frem når de ikke er ret mange billeder (1-7 bil.) ?"

• #58   18. apr 2007 Alle skal da ha love til at komme ind, med deres hest eller pony!! det er da lige meget, om der er 10 eller 2 billeder af den!!
    Ikke så mopste, der er vel plads til alle smiley

• #59   18. apr 2007 HH: godt skrevet men nej

• #60   18. apr 2007 Jeg sys det er forfærdeligt så mange som er så irriteret over det med racerne!

Man kan sagtens vide at ens hest er en race; uden at den har stamtavle..

og der er intet galt i at have en blanding af racer; men så hvis man ved ens hest er en eller anden race, så komme det (ofte fra race ejerne) at den ikk er en race når den ikk har stamtavle og ih og åh...

• #61   18. apr 2007 og så sys de vel at deres egen hest med STAMTAVLE bliver forringet fordi en anden siger at den er samme race men ikk har stamtavle...

• #62   18. apr 2007 Synes virkelig bare det bliver være og være med de racer?

• #63   18. apr 2007 Før i tiden var folk ikk lige så "hårde" hvis man kan sige det sådan!

• #64   18. apr 2007 Christine M : hvad er der at blive forvirret over, reglerne er klare (har selv undersøgt det med flere HA'er) ingen stamtavle = blanding af race
    men husk på, at en stamtavle er flere ting, det er nødvendigvis ikke et fint stykke papir, hvis du kender forældrens og bedsteforældrens race samt navn, som er en bestemt race, så burde det jo være fint nok

• #65   18. apr 2007 Hvorfor kan man ikke bare gøre tingene rigtig den første gang, så man slipper for en masse brok og bøvl..

• #66   18. apr 2007 Lovise: jeg kan godt se hvad du siger, og jeg kender også reglerne, men sys det er noget skod!

• #67   18. apr 2007 lisa: endelig en HA'er der skriver smiley

• #68   18. apr 2007 Line ^ Team COC ^: der skal de være registreret i LU mener jeg det hedder

• #69   18. apr 2007 Christine M ¤*TeamDream*¤ : som man ser på det

• #70   18. apr 2007 Hestepasset kan ikke bruges til en dyt, hvad angår race.

• #72   18. apr 2007 Betinna - Det er jo nogle der har handlet, som HH har skrevet i sin ironiske tekst..

• #73   18. apr 2007 Ja, altså jeg fatter ikke at folk er SÅ blåøjede..

• #75   18. apr 2007 Line: nu hvor du vælger at bruge ordet LOL, og du ikke forstår hvad Lisa mener med blåøjet, kommer så ikke selv med en forklaring på ordet LOL?

• #76   18. apr 2007 Det betyder hen i retning af naiv, godtroende..

• #78   18. apr 2007 Bettina: så du bruger et ord du ikke er sikker på ved hvad betyder

• #79   18. apr 2007 har nu aldrig fattet poiten med det ord

• #80   18. apr 2007 Hippie Hest

Ja jeg er rent faktisk enig i dit tidligere, lange, sspydige ironiske indlæg...

jeg mener alle har ret til at være herinde - men det er nok også fordi jeg (åbenbart som en af de eneste) har en hest - der rent faktisk ikke mister værdi / bliver en dårliger ridehest / bliver grimmere / ændre karakter / bliver lilla / dør / blvier ked af det etc.. hvis der er andre der oploader et billede af hende og giver hende et andet navn... det er internettet der her!!! NOT REAL LIFE!!! Go GET yourself a LIFE man... how hard can it be??

og måske kan nogen give mig et svar på hvorfor folk der ikke har en hest selv OG har 5 GODE billeder af den ikke må være herinde??
    I skriver det er for at spotte fakere... but why?? (men hvorfor??) går I / jeres heste i stykker hvis der kommer såkaldte fakere herind??

godt man har en sej islænder der kan tåle at hendes billeder er på nettet...

• #81   19. apr 2007 Natacha M - Du har tydeligvis ikke forstået hvad det er blevet skrevet tidligere og kender åbenbart heller ikke reglerne på HG, når du kan sige sådan noget pladder!

At oprette heste, hvor man har snuppet billederne fra andre steder er da direkte tyveri, og tyveri er da forbudt! - Osse på internet!

Folk er trætte af, at der er så mange der vælger at se ud over reglerner på HG, og åbenbart kører efter deres egne regler..´For det første har det tendens til at køre af sporet og for det andet giver det os HA'ere et kæmpe ekstra arbejde, hvis folk er totalt blåøjede og bare stemmer ind, som var de betalt for det.

Jeg kan ikke forstå, at det er så svært at skulle følge de simple regler der er her på siden. Og jeg mener personligt osse, at kan man ikke lide lugten i bageriet, kan man da bare smutte..

• #82   19. apr 2007 hørt hørt Lisa

• #84   19. apr 2007 Johnny D - Hvis du læser efter, kan du se at der står "personligt", det er ikke det jeg handler efter som HA, men det jeg mener som almindelig person. Jeg behandler folk udfra de givne regler jeg skal..

Men helt ærligt, hvad er der og blive stødt over? Det gælder vel egentlig de fleste steder, at kan man ikke/vil ikke indordne sig, så kan man vel heller ikke forvente at man er velkommen. Det er da det samme som , at man er på besøg ved nogle, så skal man da osse indordne sig efter deres regler, ellers kan man da forvente, at man på et tidspunkt bliver bedt om at gå.

• #86   19. apr 2007 Johnny D - Jeg har ikke mulighed for, at fjerne det hjælpeadministrator, da det ikke er noget jeg har skrevet, det er min "titel"..

Men jeg vil da gerne have at du uddyber, hvad det er jeg overtræder i de paragraffer?

• #89   19. apr 2007 Så du mener egentlig, at fordi man er hjælpeadministrator, skal man ikke skrive i diskussionerne på forum, undtaget hvis man er enig...?

• #91   19. apr 2007 Oki, det er hermed gjort..

• #93   19. apr 2007 Johnny: hvad er det at misforstå, når der står personlig -

• #94   19. apr 2007 eller jeg kan ikke msforstå det

• #95   21. apr 2007 Lisa

det er jo netop det der er problemet!!! jeg vil ahve en begrundelse for disse regler!!!! jeg er hamrende træt af at få af vide at "sådan er reglerne" - ja det er de sikkert - men hvorfor?? på hvilken baggrund er de lavet sådan?? der må da være en grund??
    - eller er det som jeg tror fordi dette er en SNOB-side med plads til dem som har egen hest og mulighed for at få taget flotte billeder??

det kan da sagtens være dette er et galleri - men mig bekendt foregår her også mange debatter som kunne være interessante for alle at deltage i... men det kan man jo så bare ikke hvis man er født af de forkerte forældre?? (og så skriver du at jeg skriver pladder??)

Jeg er så ikke enig i at det er tyveri at tage og bruge billeder fra interenettet - der findes selvfølgelig copyright og dem kan man jo så holde sig fra... eller man kan vælge at lave koder så man andre ikke kan hente ens billeder... eller er det også tyveri når skoleelever lære at hente billeder fra nettet til deres projekter?? for så tror jeg du skal have fat i hele systemet og have overbevist dem om din holdning!! (eller selvfølgelig bare smide hele systemet ud hvis de ikke kan lide lugte i dit bageri... held og lykke)

det kan sagten være det giver jer HA'er ekstra arbejde - my ass (hvis i ikk kan lide lugten i bageriet kan i jo bare smutte!?!)

hvis reglerne blev ændret så det blev plads til alle ville det jo heller ikke give jer ekstra arbejde vel - det kan du godt se ikk?

og bare fordi folk stemmer heste ind som DU ikke vil have ind - betyder det jo ikk at vi er blåøjede... der er da ingen grund til at blive grov og kalde os for navne bare fordi du ikke kan lide hvad vi gør... hvis du ikke kan lide det så kan du vil gå...? (ifølge dit eget citat)

så hold nu op med at være så barnlig og kom ud over dit egotrip og tillad at andre deltager på denne side... kan virkelig ikke se hvorfor de genere dig - de folk som har oprettet som måske ikke er deres egne... men måske kan du oplyse mig??

mener at have hørt at der i reglerne står at man kun må oprette ens helt egen hest dvs. den hest man låner på rideskolen er udelukket... hvor i alverden høre det hjemme (ud over på en SNOB-side)?? der kan du da slet ikk tale om tyveri af billeder...

• #96   21. apr 2007 Natacha M: hmm det er jo ikke lisa der laver reglerne, men bigamin, hvis du har forslag til ændringer, synes jeg at du skal kontakte vedkommende smiley altså bigamin

• #97   22. apr 2007 HH: det kunne jo være smart, hvis der kom lidt mere gang i denne tråd igen smiley

• #99   22. apr 2007 Jeg kan altså ikke forstå hvordan det kan være så svært at forstå reglerne. Der står godt nok når man vil oprette en hest at den SKAL være ens egen, men i reglerne står der da at man bare skal have en speciel tilknytning til hesten. Så man kan sagtens oprette en hest man "kun" har part på eller passer, eller ens søsters hest hvis hun ikke selv vil oprette den... Eller har jeg fået helt galt fat i det?

• #100   22. apr 2007 Jeg synes også at det er noget fis når folk opretter heste under forkert race! Hvis folk får at vide at vi avler shetlændere og går herind og kigger på den første den bedste "shetlænder" og tror den er repræsentativ for racen... Det er da pisse ærgeligt at avler seriøst og der så er SÅ mange elendige kræ under ens race...

• #101   22. apr 2007 -Bare min mening...

• #102   22. apr 2007 Nina: det er trist

• #103   22. apr 2007 det er da virkelig trist for dig nina - men så kunne du måske vise folk en af dine fantastiske shettere... - der findes vel også rene shettere (race mæssigt) der ligner et elendigt kræ...?? eller det er måske kun inden for andre racer??
    that's life... du kan ikke garantere dig mod at folk kalder deres hest en shetter - men hvad du kan gøre er at vise andre hvordan dejlige dine shetter er - så lære de jo samtidig at der er forskel på heste - og det ikke er ligemeget hvor man handler

jamen det er da fint du er så klog og godt opdraget Hippie Hest... men jeg er altså bare opdraget til at stille spørgsmål ved ting jeg ikke forstår - og ikke bare slå mig til tåls med mærkelige regler.... det burde da ikke være så svært at forklare mig hvorfor reglen lyder lige netop sådan hvis i er så glade for reglen??
    - og da slet ikke for HA'erne... Hvis de har valgt at være HA'er må det jo betyde at de går ind for de regler de skal opretholde... og dermed må de jo så også vide hvorfor reglerne er således.. Det eneste ejg spørger om er jo bare en (GOD) grund til at reglerne er lavet sådan... og NEJ et svar der lyder "sådan er de bare og det er bigami som bestemmer alt" er bare ikke godt nok... (lige som jeg heller ikke er tilfreds med et "alle kvinder skal gå med slør - for det siger stalin..." øøøh??

- please lad vær med at misforstå mig jeg skulle bare bruge et eksempel - jeg har intet imod at nogle går med slør...

• #104   22. apr 2007 Natacha M> den bedste person der kan give dig det du s'ger, er ved at skrive til bigamin, personen svare altid

• #105   22. apr 2007 okay
    tak for rådet Louise

Jeg troede bare at HA'erne vidste hvad de gik ind for... men jeg tager åbenbart fejl...

• #106   22. apr 2007 du har stavet mit navn forkert XD HA'erne ved hvad de går ind for, men du skal også de det fra deres synspunkt. de af nogle mennesker er dem der kender reglerne herinde bedst, men det er jo stadig et kæmpe arbejde fra ders side at skulle forklare så mange mennesker de regler som de burde have læst... og du skal lige huske på at de ikke for noget godt ud af det, det er frivilligt arbejde

• #107   22. apr 2007 er du ikke ved at være lidt træt? tror du skal putte sove

• #108   23. apr 2007 Hippie Hest

er det ikk lige netop det jeg gør?? undersøger det selv?? det er da bare ærgeligt for mig hvis i ikke gider svare på mine spørgsmål...

tror sgi man skal være alty andet end doven for at lokke et svar ud af jer - har skisme aldrig oplevet at det kan være så svært at få noget af vide - det virker som om det er en stor stor hemmelighed for der er en regel der siger at hesten skal være ens egen og der skal være 5 tydelgie billeder.... hmm (og det er nok 5. gang jeg prøver i en tråd at få det af vide.. så det ser ud til at det er hemmeligt - eller at HA'erne ikke ved det... hmm??)

Hvis HA'erne har valgt at blvie udvalgt (jeg tvivler på at de er blevet tvunget til det??) så betyder det jo også at de går 100% ind for reglerne... eller bare gerne vil have magt - og jeg tvivler trods alt på det sidste...så er det vil heller ikke for meget for langt at bede om et svar fra dem - det er jo deres job!! og ja nogle jobs er irriterende - det er sikkert også irriterende at være togkonduktør når folk ikke fatter at klippe deres klippekort på peronen - hvilket tog de skal med - hvornår toget går - og hvor det stopper ... - men det er konduktørens job at svare på alle dehersens irriterende endeløse spørgsmål og det er HA'ernes job at besvare mine...

Kommentér på:
HOST SURT OPSTØD om velkomst points!!!

Annonce