{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

HOST SURT OPSTØD om velkomst points!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg er den eneste der har læst brugerbetingelser?!? eller bruger de uskrevne regler her på HG?

At byde velkommen : der anbefales at der er mindst 5 gode billeder, behøver jeg at hævne at det SKAL være af den samme hest? det er der desværre noget der tyder på.

Det med racer: ingen stamtavle = blanding af racer, det er jo ikke så svært! altså der er alt for mange heste der er oprettet under forkert race, ta' jer sammen, en hest bliver ikke bedre ved at det er en eller anden fin race!

Salgsannoncer: En hest må stadig ikek være oprettet med henblik på salg!!

Så prøv lige at tjekke en profil inden I byder velkommen

og nej, jeg leger ikke mini HA'er, jeg gør blot OPMÆRKSOM på nogle simple regler

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HOST SURT OPSTØD om velkomst points!!!
  • #1   14. jun 2007 du har ret.
    .. men jeg har godt nok større ting at gå op i (;

• #2   14. jun 2007 og det er jo derfor der lige er kommet en hest ind, som brugeren også fik ind for 5 min siden!

• #3   14. jun 2007 Folk der opretter en profil hvor hesten er tilslag, det jo ikke sikekrt de opretter den med henblik på slag, det kan jo være de bare vil havde den herinde fordi det hyggelligt og få den bedømt og skrive til andre osv. at den er tilslag behøver ikke være grunden til de opretter den. Syntes den regl er så latterlig .

• #4   14. jun 2007 jeg mente ikke, at jeg bød velkommen til enhver.
    kigger da på billederne og sådan.
    men at sidde og brokke mig over der kommer sådanne heste ind - der vil jeg mene, at jeg har noget bedre at bruge min tid på (;

• #5   14. jun 2007 Jeg er efterhånden træt af alt jeres brokkeri omkring det hér emne... o.O Det er da komplet latterligt at blive ved og ved...

• #6   14. jun 2007 da man oprettede en bruger herinde var det planen at man skulle læse reglerne - hvis alle havde gjort dette ville der ikke være et problem!

• #7   14. jun 2007 Jeps.. synes også det er SYGT så dårlige billeder folk har når de kommer ind. Hvorfor dog ikke vente i et par dage og tage nogle GODE billeder??? :S
    Swoop: Jamen der sker jo ikke en sg*d! Folk tager sig IKKE sammen! Og du kunne da bare lade være med at kigge hvis det er så slemt?!

• #8   14. jun 2007 hvorfor mener du da at det er et problem, at folk opretter sådan nogle heste?
    - det er jo ikke dig det går ud over, og dybest set er det da lidt barnligt at skabe sig over.

• #9   14. jun 2007 Enig med ~ * Swoop Van Hippolacta * ~

• #10   14. jun 2007 det er jo fint nok at der er eks 10.000 brugere, hvor de 7500 har oprettet af dem har oprettet en eller flere heste - men så lader folk bare være med at bruge deres bruger, ofte efter nogle uger!
    en masse plads bliver brugt til disse nytteløse profiler

• #11   14. jun 2007 (link fjernet)

• #12   14. jun 2007 Det er jo helt deres egen beslutning om de har lyst til at bruge den eller ej ?

• #13   14. jun 2007 der bliver også brugt plads, på dette halv'dumme indlæg (;

• #14   14. jun 2007 LK er du bange for at Hg pludselig ikke har mere plads?
    I så fald er det da postet forkert..

• #15   14. jun 2007 God indskydelse, Melanie' smiley

• #16   14. jun 2007 og som melanie siger må man sgu da selv bestemme om og hvor tit man vil bruge sin bruger. Det ville da være komplet åndsvagt hvis man pludselig skulle tvinges til at bruge sin bruger mindst en gang om ugen eller sådan noget. Og du skal ikke komme og sige at du ikke leger mini admin, for det er jo præcist hvad du gør? :S

Jeg kan forstå du bliver irriteret over heste der kommer ind med dårlige billeder eller kommer ind på 2 billeder.. men sådan er det, det er jo folk på HG der afgører det og som accepterer det.
    Men det er da ikke alle der gider at sidde på HG hver eneste dag eller har tid til det for den sags skyld. Har du tænkt på at folk også har ferie en gang imellem eller hellere vil ride på deres heste end at sidde herinde og glo?

• #17   14. jun 2007 der er jo den fantastiske mulighed at slette sin bruger

• #18   14. jun 2007 LK: nogle folk er fuldstændig lige glade!! med om billederne er gode eller ej! og om hvor mange der er !! ''alle skal have en chance'' siger nogle og godkender alt hvad der har 4 ben og ligner en hest!!

nogle opetter salgsheste fordi så er der flere folk der ser den..!

• #19   14. jun 2007 Camilla: det handler om hvor hurtigt siden kommer frem og køre

• #20   14. jun 2007 og hvorfor skulle man så slette den bruger ?
    hvis man engang i mellem har lyst til at sidde her, men ikke har tid hele tiden?
    det kunne være du skulle tage og blive adm. så kan det da være, at du kan få gjort HG 'perfekt' Ö

• #21   14. jun 2007 Lk' Bare fordi man ik sidder og nørder herinde hver dag behøves man da ikke at slette brugeren? eller står det også i reglerne?

• #22   14. jun 2007 Lk der tager du fejl. For folk der er oprettet og ikke er online fylder ikke en skid. Der er hvis der er MANGE ONLINE at siden pludselig ikke kører så hurtigt som den burde men det er HG 's ansvar at have en server der kan følge med og som er stor nok.

Og hvorfor skulle man slette sin bruger hvis man nu gerne vil ku bruge den en gang imellem men ikke hver dag?
    Der er jo mange der bruger HG som salgsside og købsside, og intet andet.
    Hvorfor vil du så gerne bestemme over de andre brugere og hvad de bruger deres tid og profil på??

Gå dog og rid istedet for eller noget andet.

• #23   14. jun 2007 Ja, der burde være - som der også er på mange andre hjemmesider - en "autoslet"-funktion. Dvs. at efter 45 dage bliver brugeren slettet hvis man ikke har været på. Man kan dog godt give en undskyldning (fx langtidsvarende ferie) til en admin, så bliver "autosletningen" udsat..

Syntes klart det ville være det bedste!

Jeg plejer at synes at Kusk er r*virriterende (MUHAHAH Kusk xD), men her har jeg klart hendes parti.. det er irriterende at folk ikke kan gøre - bare en lille smule - ud af at komme herind!!

• #24   14. jun 2007 LK' Jeg forstår ik din trang til at ændre på HG? Vis jeg skulle bestemme (hvilket jeg forresten ikke skal) Skulle HG være HG.

• #25   14. jun 2007 Der er jeg altså helt enig med Shella. Synes også det er så latterligt !

• #26   14. jun 2007 Der er sådan set kun en ting man kan og det er at følge reglerne, det er ikke jeres hjemmeside men en andens og han har valgt de regler han har og dem skal ALLE overholde!! og kan man ikk det sys jeg man skal finde et andet sted!!!

• #27   14. jun 2007 Shella: Ja okay, der må jeg så give dig ret.. smiley

• #28   14. jun 2007 Ja, jeg er enig med Røsle !

For det første synes jeg også det er dumt at man siger, at alle har en chance.. Altså ALLE skal selvfølgelig ha' lov til at være her, men man skal altså også kunne indse, at det er et hesteGALLERI, og ikk bar et chatsted..!
    For det andet, ville det være smart med et 'autoslet-system'..

• #29   14. jun 2007 theis: lige præcis.
    hvis der er så meget galt med den, så kan LK da slette sin egen profil.

• #30   14. jun 2007 Camilla: hvad med folk der ikke har været online i flere år

• #31   14. jun 2007 Og hvorfor skulle der være regler, hvis INGEN vil overholde dem ? Så kan de lave deres eget hestegalleri, med deres EGNE regler!

• #32   14. jun 2007 Karen: Lige præcis!! Selve navnet antyder det.. Heste<b>Galleri</b>!! Men det er der jo nogle folk der ikke forstår...

• #33   14. jun 2007 Ærligtalt kan folk ikk overholde de regler der er hører de ikk til her på hjemmesiden!

• #34   14. jun 2007 Camilla'samsø;) .. SØGER PART NÆR VED AALBORG ØST! .: var du på HG for 1½ -2 år siden? der var det noget helt andet at være herinde

• #35   14. jun 2007 Røsle: Nemlig ! (;

• #36   14. jun 2007 Theis : hævne = nævne

• #37   14. jun 2007 Theis: Ja, og det er også derfor de engang imellem bliver ændret, det er jo også det, vi gerne ville have!

• #38   14. jun 2007 Theis: Ja, hvis man vil blive frosset eller lign. herinde (:

• #39   14. jun 2007 LK: DET VILLE SKAPE PROBLEMER!!! 1: NOGLE VILLE VÆRE UTILFREDS FORDI AT DE HAR BETALT FOR BRUGER OG SÅ BLIVER DEN SLETTET!!! OG 2 DET VILLE KRÆVE EN MASSE TID FRA BIG ADMIN.!!!!

kan ikk se problemet!!

• #40   14. jun 2007 jeg forstår virkelig heller ikke hvorfor at folk har så ondt i røven.
    Folk må da selv bestemme hvornår de vil vre herinde og de brude da også selv kunne bestemme hvilke heste de vil sætte ind og ikke sætte ind!
    Og jeg vil give theis ret..
    SUK! Det er dog en hjemmeside! Som jeg sagde før, tag ud og rid eller gå ud og rul dig i møddingen eller noget helt andet.. Det kan da virkelig ikke fylde så meget i jeres liv?
    Hver dog bare glad for at der er så mange der bruger HG og gider at vre herinde trods dumme debat indlæg og konstante brokkerier.

• #41   14. jun 2007 camilla:

ja, dumme debat indlæg, som FYLDER xD

• #42   14. jun 2007 så lnge folk har BETALT for at være herinde så har man da sin gode ret til at bestemme om man vil bruge sin bruger eller ej. Ellers skulle der have været en regel for lnge siden at man ville blive slettet hvis man fx ikke brugte sin bruger i 6 måneder, så var man klar over det fra starten af. Men igen, hvad kommer det dig ved? Kan du ikke være ligeglad?
    Kan virkelig ikke se hvad dit problem er og hvorfor det her åbenbart fylder utroligt meget i dit liv?

• #43   14. jun 2007 LK' jeg har været her i ca 1 år, og i aaaaaal den tid jeg har været her har jeg syns der var en fantastisk dejlig stemning osv, jeg ved ik hvordan det var ''dengang'' for 1½ år siden, men jeg er entenlig os lidt ligeglad jeg kan li HG som det er. bare ik når der kommer så tåbelige emner som det her op. Kom videre i liver, det sku meget nemmere end at sidde fast.

• #44   14. jun 2007 Camilla K Og Melanie: NemiligxD! de der indlæg der fylder så meget gør jo siden MEGA langsom d;

• #45   14. jun 2007 nej jeg sidder bare og bliver irriteret over det - jeg kan godt overlevet ikke at være på HG i nogle dage... HG er en lille biting i mit liv, men de simple regler der er herinde er lette at overholde

• #46   14. jun 2007 Enig med Camilla'samsø.
    Lad være med at leg lille HA'er eller en af de der små saldrehanker i 3. klasse som alle hadede. Og som tit egentlig ikke havde noget som helst at sige, de vill ebare have opmærksomhed.
    MIND YOUR OWN BUSINESS. Koncentrer dig om dit eget liv istedet for at bryde dit hoved med hvad alle andre bruger eller ikke bruger deres til. Lav din egen hjemmeside hvor alle dine regler strengt overvåget vil blive overholdt. Vi andre kan lige HG som det er og det er derfro vi stadig er her.

Et godt råd, du kommer aldrig videre med dit eget liv hvis du bliver ved med at leve andres!

• #47   14. jun 2007 Camilla K.

HesteGalleri er den fedeste heste-hjemmeside. Den har det (klart) mest geniale system med at oprette hets, fotoalbums, videoklips, venner, forum, markede og ALT det der nu engang er så normalt for alle os.

Det KLART vigtigste ved denne hjemmeside er kontakten med en hel masse andre hestemennesker derude i verden. Hvis der ikke fandtes disse forum-hjemmesider ville folks synspunkt være ekstremt snævert - ingen ville kunne få andre folks mening, gode råd, en go' debat eller diskussion og - ja - i det hele taget bare folks forskellige meninger.

Noget, der er VIRKELIG vigtigt når det nu trods alt er et så skønt, levende dyr, vi alle er fælles om at elske.

Denne hjemmeside krydser - i den bedste stil - al denne fantastiske viden vi alle får, som sagt ved gode råd eller en god diskussion, OG en HEL masse nye venner man får! Jeg har haft så fantasisk mange vidunderlige timer på denne hjemmeside.

Jeg synes desuden det er FEDT at man kan møde folk, man så til stævner eller sammenkomster, herinde.

Det er dét denne hjemmeside står for, derfor synes jeg det ville være sygt ærgeligt at det gik hen og blev sådan noget alle sged på..

Bare min mening..

• #48   14. jun 2007 og der var ikke ret mange der overtrådte reglerne! husk det

• #49   14. jun 2007 nå nu skal jeg også på arbejde - snakkes

• #50   14. jun 2007 Theis: Muahaha, du kan selv være komisk..!

• #51   14. jun 2007 haha du kan godt overleve ikke at være på HG i nogle dage?
    Hvis du ikke kan undvære det mere end det så fylder det åbenbart meget i dit liv.

Hvis du er så utilfreds så lav din egen hjemmeside, lad være med at lukke dit **** ud på os andre som kan lide HG som det er.
    Det er nogle latterlige ting som du bliver "irriteret" over og som du åbenbart bare ikke kan slippe igen!
    Lad vre med at bland dig i noget som ikke har noget med dig at gøre og som ikke er dit problem.
    Få dig en hobby og noget søvn. Det tror jeg du trænger til... og lad det her emne ligge.. for det er da for latterligt at du skal bryde dit hoved med hvor tit folk er på og ikke er på.. jesus christ.. og du benægter at lege HA'er? smiley

• #52   14. jun 2007 røsle? smiley
    Sådan er HG da stadigvæk og der er ingen der skider på hjemmesiden? Nu må i altså tage jer sammen.
    Hvorfor kan i ikke bare kigge på hestene og istedet for at BROKKE jer over at HG bliver anderledes, hvis i virkelig er så bange for at det bliver en hjemmeside som alle skider på(hvilket jeg næppe tror det bliver) så gør dog JERES til at det bliver ved med at være den gode hjemmeside som det nu er, istedet fro jeres brokkeri, for det er netop folk som jer der gør andre trætte af HG!
    Det burde handle om HESTE og ikke folk der har ondt i røven over andre folk som ikke gider at sidde herinde hver dag..

• #53   14. jun 2007 Jeg synes det er et fint initiativ af LK.
    Hun fremhæver alle de ting, som folk lige pt. har svært ved at huske herinde. Og hvis de bliver gjort opmærksom på det, kan man da altid <i>håbe</i> på, at tingene ændrer sig til det bedre, og så er intentionen jo fin.

Melanie (og Camilla):
    Jeg må da indrømme, at dette indlæg er en del mere aktuelt og interessant end visse andre der oprettes en gang hver time alle ugens dage herinde. Se bare hvor mange svar og visninger det har.
    Hvis du er utilfreds, så ignorer indlægget smiley

• #54   14. jun 2007 Mille.
    Som jeg skrev tidligere kan jeg godt forstå hun bliver irriteret over at folk får oprettet en hest med dårlige billeder eller med meget få billeder osv. -Det er da også noget der kan irriterer mig netop når der er regler for det.
    -Det er derimod noget andet når de sidder og snakker om folk skal slettes osv fordi de ikke bruger deres bruger i noget tid. Det er der ikke nogen regler for og folk har betalt for at have bruger, derfor synes jeg ikke at de har nogen ret til at brokke sig over det, det er der ingen grund til. Specielt ikke når det ikke belaster systemet overhovedet, tværtimod kan det ikke mærkes.

• #55   14. jun 2007 Det med de inaktive brugere tror jeg ikke der bliver gjort noget ved. Som før nævnt, så er det et stort arbejde, og når det er betalende brugere, så kan man ikke bare slette dem, det kan vi kun, hvis de gør noget "ulovligt", ellers ikke.
    Generelt er det fint, at folk stiller spørgsmålstegn til regler, funktioner osv. herinde. Og foreslår ændringer!
    Tænk hvis politikerne sagde; hey, det går sgu meget fint i Danmark, så lader vi det være ved dét. Så går det galt... på et eller andet tidspunkt smiley

• #56   14. jun 2007 Det med de inaktive brugerer var jo sådan set også det eneste som jeg brokkede mig over at de skulle blande sig i, netop fordi de på ingen måde belaster serveren og fordi de har betalt for deres bruger og har deres gode ret til selv at bestemme hvornår de vil bruge den, eller om de overhovedet vil bruge den igen, og kun hvis man på forhånd (da de lavede brugeren) advarede dem ved at sige at hvis de ikke brugte deres konto i 6 måneder(fx) ville den blive slettet.

• #57   14. jun 2007 Jeg må lige sige noget ang det med at sætte heste uden stamtavler ind under blanding af racer. Hvis man nu evt. har en fjordhest som der ikke er til at tage fejl af er sådan en er det da latterlidt at sætte den ind under blandinger medmindre at man kan se at den ikke er ren (hvilket ses rimelig tydeligt for det meste)

Dernest ang knabstruppere, så syns jeg også det er fair nok at folk sætter deres PLETTEDE heste ind under knabstrupperne selv om de ingen stamtavle har. Derimod syns jeg at dem UDEN knablød skulle ind under blandinger. Der er en del brune "knabstruppere" herinde uden stamtavle som jeg syns der skulle rokeres lidt rundt på. Sådan er det sikkert under mange af racerne.

• #58   14. jun 2007 jeg har da en haflinger, han er uden stamtavle, jeg har hans mors bedækningsattest med en masse navne på. Min skal altså ind under blandning af racer?

• #59   14. jun 2007 Nina - Åh jo, man kan sagtens have en hest der ligner en fjordhest uden den overhovedet er det, da de gener slår ret meget igennem på føllene. F.eks. kan morfar jo være en helt anden race, men det er ikke sikkert man kan se det. Men så er det jo stadig Ikke en fjordhest, det er en blanding af racer der Ligner en fjordhest.

Synes IKKE folk skal sætte deres plettede heste ind under knabstruppere medMindre de er kåret som det, det samme gælder med pintoer.

Ina - I teorien ja, men kan du bevise at både mor og far har stamtavle og er haflinger, så tvivler jeg på at nogen ser ondt på det. (I hvert fald de færeste)
    Mere dem der har en hest der Ligner noget, men de aner ikke hvad afstamningen er der udgør et problem.
    Ser man f.eks. Meget hos shetlænderne.
    Folk har en lille pony, jamen så er det en shetter, øøh, nej, det er det så ikke :o)

• #60   14. jun 2007 Hippie - Heh, ang. det sidste, lige det jeg tænkte. .Valgte dog ikke at sige noget.. men ja..

• #61   14. jun 2007 Eva K: Nu er jeg jo så i den sitiation at min hoppe har fået et føl i 2005 efter en ukåret hingst så der er ingen papirer på ham, men han er nu ved at blive registreret i den svenske knabstrupperforening så derfor er han under knabstrupper.
    Herhjemme ville han ikke kunne få hestepas før han blev 4, men i sverige får han altså et fra knabforeningen MED afstamning i. Så derfor er HAN en knabstrupper.

Også selv om han ikke er registreret herhjemme.

• #62   14. jun 2007 h

• #63   14. jun 2007 Kan alle ikke bare få lov til at være her? Om man har et eller to billeder. Bedømmelserne bliver jo bare derefter. Selvfølgelig skal det være ens egen hest og døde heste er da også lidt trælse. Men drop dog det brokkeri og giv alle en chance smiley

• #64   14. jun 2007 Fie: jeg ved ikke om du har støt på "fakere" - det er folk der udlovligt stjæler ens billeder og opretter hesten som sin egen - dette er jo ulovligt

• #65   14. jun 2007 Hva er det lige i hidser jer så´n op over.??? det er et helt reelt oplæg om noget der faktis tangere brud på nogen helt simple regler, og så går i til angreb på hende der sætter spørgsmåltegn ved nogle brugere (i en meget venlig tone faktis) i stedet for at tage stilling til emnet?? Hvor bliver respekten lige af?... Mange af dem der har skrevet indlæg her har så travlt med at overreagere ` og så kan man da lave sin egen side med sine egne regler´ - velkommen til Lille Lises første ridetime! - siger jeg bare... Hvis du føler dig jokket på, er det nok dig der bliver rappet om - citat niaran (i øvrigt noget af det eneste geniale han har sagt efter min mening)

• #66   14. jun 2007 tjaaa jeg synes du to camilla'er har drejet emnet over til noget helt andet end det, det reelt handler om - nemlig folks velkomst/afvisningspoints

• #67   14. jun 2007 Jeg vil give Lk ret, hvorfor ikke oprette dem korrekt første gang, det er da ikke så svært, og det er jo ikke en regel hun har opfundet, men en regel der er på DG, og vil man bruge denne side, bør man følge reglerne.
    Jeg syndes flere af jer er uforskammede, det kan i ikke være bekendt, hun kritiserer jo ikke jer, med mindre i føler jer ramt, men så er det jo jeres problem, ikke hendes.
    Anita W

• #68   14. jun 2007 præcist... så kan man køre videre i deres stil og sige at de kan lave deres eget oplæg hvis de ik kan holde sig til emnet... shit, blev lettere overrasket da jeg læste ned over, over hvordan de fik det drejet og blev temlig nedladende....

• #69   14. jun 2007 hej Stine A
    Ja det overraskede også mig, hvordan et ret uskyldigt emne, kan drejes omkring, så den der har skrevet, bliver den skyldige, det er hun jo slet ikke, hun følger bare reglerne, og undre sig over hvorfor andre ikke gør det samme.

Anita W

Kommentér på:
HOST SURT OPSTØD om velkomst points!!!

Annonce