{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Frieser folk, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Det er sådan jeg har en dejlig 3 års frieser.
Jeg ville super gerne deltage i show og stævner og være med i en lokal forening og DFF...
MEN.. jeg er rimelig forvirret ligenu.
Siden Toki er dansk avlet ?? har hun åbenbart grønt pas. Har set billeder af forældre som begge er friesere og har fundet frem til avler som jeg har forsøgt at kontakte i sidste uge men uden hel..

Vil det så sige, jeg ikke kan KFPS registrere hende? at hun ikke kan deltage i nogle DFF stævner, kåringer eller andet? smiley
Har læst overalt på lokal foreninger og DFF men synes jeg bliver mere og mere forvirret. "alle er velkommen" står der i nogle lokal foreninger, men så henviser de til DFF's regler.. og der skal man så have en KFPS registeret frieser.. (har prøvet at kontakte nogle af de lokale foreninger som jeg havde håbet på at deltage i, men også her, uden svar..)

Hvis hun er ren frieser, "som jeg har fået af vide", må stamtavle vel kunne forfindes et eller andet sted tænker jeg? (hvis avler ville svare ville det hjælpe betydeligt selvfølgelig.. for så vidt jeg har læst mig til er det hingsten der ikke har noget.. men rene friesere har vel haft noget stamtavle længere ude??)
Det er bare så ærgerligt, at fordi hun har grønt pas, ikke kan deltage i noget. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frieser folk, hjælp!
Kommentér på:
Frieser folk, hjælp!

Annonce