{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.592 visninger | Oprettet:

aloe vera erfaringer {{forumTopicSubject}}

dem der bruger aloe vera first spray, propolis crem osv, skal vi dele vores erfaringer med hinanden..
har nogen erfaringer med first spray el vetenariny ( til dyr) til hesten s hove indeni??
first har hjulper mine katte s sår, hesten s muk-sår på ben, sæben er god til vaske med, hunde potter bruger jeg også first, '
aloe vera gelly el ægte fra planten bruger jeg til sår, hvide lyse muler om sommeren, muk skorper osv.
glæder mig til høre om jeres erfaringer smil..
mvh susan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aloe vera erfaringer
  • #1   10. apr 2017 Jeg bruger heat lotion til min hest, da han har et gammel sadeltryk fra forrige ejer. Så det hjælper at smøre denne på også massere området blidt. ?? Kan klart anbefale den til mennesker også, hvis du har ømme muskler eller hold i nakken evt.

• #4   10. apr 2017 Drikke aloe vera, var det eneste som hjælp på min mands tidligere fjoller, han var hostehest. men aloe veraen holdt det nede på en acceptabelt niveau.

• #5   10. apr 2017 hej fedt og tak for jeres svar-erfaringer..mine ene hest har lidt ømhed i hove når den går på små sten fra stalden og ude til folden, har prøvet spray med first i 14 dage nu, tænker jeg bliver ved 1 måned ca, og jeg bruger også ægte gele fra planten og smøre indeni i hoven/ hovvæg strålen..

• #6   10. apr 2017 Jeg bruger aloe vera heating lotion til min hest ben og nogle gange også ryggen, hjælper på ømme muskler og bruger det også når jeg bare vil forkæle hende med en omgang massage.
    Ren aloe vera lotion bruger jeg til hestens lyserøde mule hver sommer, da hun altid bliver solskoldet og den lindrer virkelig. Bruger det også til hendes soleksem hun får på bag koderne.
    Propolis cremen bruger jeg pt dog kun selv, den er fantastisk til at tilføre fugt og hurtigt trænge ind. Jeg er dyrepasser og vasker mine hænder ofte, samt omgåes en del sæbe/ rengøringsmidler, så mine hænder tørres hurtigt ud. Men denne creme er virkelig god og så kan alle vores aber godt tåle den (så jeg behøver ikke være bange for at tilføre nogle kemikalier de ikke kan tåle).

• #7   10. apr 2017 Jeg bruger Aloe vera til alle Mine. En spray til rifter, sår, muk og meget andet. Thermo lotion med aloe vera mod hævelser. Aloe vera sæbe når de skal vaskes. De produkter jeg bruger ved jeg, at den hinde der er i aloe vera planten, som er allergifremkaldende er fjernet . Jeg er selv forhandler af disse ting, så hvis nogen er interesseret er i velkommen til at kontakte mig

• #8   10. apr 2017 heat lotion er god til overben

• #9   10. apr 2017 Lidt heat lotion i halen og manen om sommeren og fluerne holder sig væk
    Og propolis er fantastisk til sur stråle
    ????????

• #10   11. apr 2017 jeg bruger alo vera gelly efter stævne eller lang tur i skoven på det nederste stykke af hestens ben, og min veninde gør det samme som jeg. det har en dejlig kølende effekt, som de eeelsker efter at have svedt i skoven eller efter en stressende stævnedag.

• #11   13. apr 2017 hej julie A, dvs aloe vera gelly og det ægte fra planten er faktisk det samme ikke, jeg har begge dele nemlig og vil prøve bruge det efter stævner..jeg er glad fr alle jeres råd herinde, tak,jeg skriver alle råd ned så har jeg dem læggende i stalden.aloe vera first har lige været brug ved min hest s øje da der var kommet noget skidt i lidt gul haløj, to x om dagen tørre jeg rundt om øjet og dagen efter var der ikke noget..held og lykke derude..god påske..

• #12   13. apr 2017 Susan, hvis du bruger Aloe Vera direkte fra planten skal du huske to ting. Den tynde hinde der er lige under det grønne på bladet skal fjernes før brug, da den er allergi fremkaldende. og du skal også sørge for at det yderste grønne på bladet ikke røre ved sår eller lign.
    God påske til dig også

• #13   14. apr 2017 hej ok ang planten men jeg har nu ikke haft uheld endnu..det har helet min egne sår og noget på katten, jo jeg fjerner det yderst grønne blad lag først bare rolig smil..det fra planten og aloe vera gelly er næsten det samme jo smil..også god påske til dig mf

Kommentér på:
aloe vera erfaringer

Annonce