{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Fede pony-underlag på det danske marked {{forumTopicSubject}}

Hej,
På det danske marked for underlag forefindes der et kæmpe sortiment af ensfarvede underlag - ganske vist i rigtig fine farver, men ensfarvede!
Jeg savner nogle rigtig fede og farvestrålende underlag, som også henvender sig til pony/15", på det danske marked. Og hvis det endelig skal være ensfarvet, så ville det da være lækkert med en eller anden fed facon i stedet for den ganske almindelige schabrack-facon...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fede pony-underlag på det danske marked
  • #1   20. apr 2017 Hvad med Eskadron? De har lavet nogle flerfarvede som er super fine og friske smiley

  • #2   20. apr 2017 Jeg har kun observeret et enkelt underlag fra Eskadron, som er multifarvet smiley Og så har jeg set et enkelt regnbuefarvet underlag samt et mørkeblåt med hvide stjerner på, men kutymen er typisk, at det er de ensfarvede underlag der i allerhøjeste grad dominerer markedet...
    Selvfølgelig falder de ensfarvede typisk i voksenrytternes smag - det er jeg udemærket klar over, men jeg er ret overbevist om, at børnerytterne ville være vilde med et underlag med flammer eller med blomsterfacon på den bagerste kant på underlaget smiley


  • #3   20. apr 2017 Prøv at holde øje med Hellesrideudstyr.dk - de sælger brugt derinde med forsendelse, der ser jeg ofte nogle.

Kommentér på:
Fede pony-underlag på det danske marked

Annonce