{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Hvad synes i? {{forumTopicSubject}}

Hej Piger,

På Zibrasport.dk kan man se live streaming af både landstævner og de internationale stævner som er her i Danmark. Hvad synes i der kunne være fedt at få vist på siden udover live streaming af stævnerne? smiley

Jeg glæder mig til at høre jeres tanker.

Rigtig god aften.

Kh Camilla // Zibrasport.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad synes i?
  • #1   8. maj 2017 Kender desværre ikke zibrasport
    Men jeg kunne godt tænke mig et sted hvor jeg
    Evt kunne se nogle udsendelser/kortfilm, om hestehold, træning både fra jorden, og de forskellige dicipliner, noget om foder og fordøjelsessystem, generel sundhed og trivsel,. Vedligehold osv med folde, stalde og baner, (både for store stalde, og det man har hjemme.
    Giftige planter, gode urter og planter, afgrøder man kan dyrke hjemme. Osv osv.


  • #2   9. maj 2017 Tænker det samme som Therese smiley

  • #3   9. maj 2017 Super god ide Therese. Og tak for at du er enig Louise. smiley
    På Zibrasport.dk er der lige nu Dressur, spring og voltigering. Og så kommer der også military live streaming her i juli. Er der andre ting i tænker som kunne være fedt at live streame?


  • #4   9. maj 2017 Måske shows, kåringer, dyreskuer smiley

  • #5   9. maj 2017 Islænder stævner såsom SM, DM, NM og VM :))

  • #6   10. maj 2017 Som udlandsdansker savner jeg rigtig meget danske undervisere. De er så meget mere value for money end hvad der er herovre og ofte har de også noget bedre niveau.

    Hvis jeg skulle decideret sætte tid af til at sætte mig og se noget (og ikke bare finde noget tilfældigt på clipmyhorse), så ville jeg rigtig gerne se clinics. Synes ofte der er rigtig meget at tage med til egen træning selvom man bare er passiv tilskuer smiley


  • #7   10. maj 2017 Må man stille et helt andet spørgsmål? Hvem producerer jeres indhold? Altså laver det programsignal i streamer?

    Det har jeg tænkt noget på, for jeg hører aldrig om nogle der har arbejdet for jer eller leveret til jer smiley


  • #8   11. maj 2017 Hej Hønen,

    Det var et rigtig godt spørgsmål. smiley
    Der er faktisk forskellige der laver vores indhold. Det er både vores egne medarbejdere (vi arbejder 4, snart 5 i Zibrasport), freelancere, og så er det forbundene og klubberne selv.


  • #9   11. maj 2017 Spændende. Det lyder lidt anderledes end jeg forventede.

    Det er ingen hemmelighed at jeg selv laver fjernsyn og en del OB (det kan man hurtigt søge sig frem til), men jeg har kun hørt om jer privat. Det var lidt derfor smiley


Kommentér på:
Hvad synes i?

Annonce