{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Xpand og Equisoft gjord
  • #1   9. maj 2017 Ja! Har altid redet med elastik i begge sider for det syntes jeg bare er rarest. En eftersom min seneste hest Obelix er meget sensetiv og har tildens til ømme mavemuskler skiftede jeg min chaval lædergjord ud til en equisoft og han har ændret sig fra at sige
    -Prøver du at spænde gjorden på mig æder jeg dig! Til det her er altså ikke så sjovt.


  • #2   9. maj 2017 Jeg har en xpand med lam og for os har den ikke gjort nogen mærkbar forskel, købte den da min hest har, hvad jeg vil betegne som mild gjordekrampe ved opsadling og jeg ville se om det kunne gøre det mere behageligt for ham. Men det er desværre uden det store resultat. Men ellers vil jeg sige at den ligger rigtigt godt på ham, god pasform. Og det ser da godt ud, men faktisk fungerer han bedst med neopren-gjord med gel i.

  • #3   10. maj 2017 Kæmpe forskel. Anede ikke, en gjord kunne gøre så meget smiley

    Min meget sensitive unghest fungere MAX på xpand-gjorden smiley er meget mere glad og afslappet i ridningen. Kunne mærke forskel allerede første gang, jeg prøvede gjorden smiley Og ville slet ikke ride med den alm. gjord bagefter, så måtte skynde mig at købe en xpand, så vi kunne komme igang igen smiley

    Min fys/osteopat siger også, at jeg aldrig bør ride med andet, fordi min hest er så sensitiv + kan have lidt vrøvl med brystbenet en gang imellem smiley Så for os er den et must smiley

    Min hest har aldrig haft tendenser til gjordkrampe, men altid været MEGET følsom på maven og haft lidt spændinger, hvis man rør ham der. Og vi har alligevel set stor forbedring smiley

    Gør det smiley Din hest vil takke dig! smiley


Kommentér på:
Xpand og Equisoft gjord

Annonce