{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Equisoft / Xpand Grith gjorde {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt ny sadel og skal have ny gjord..
Jeg er vant til at ride med Proffecionel choice gjord, da jeg har erfarede at hun ikke er så god til gjord uden elastik.
Men spørgsmålet lyder, hun har ikke så meget plads til gjord, den skubber sig frem, sadlen ligger hvor den skal, men maven skubber, hvad er jeres erfaring med de to gjorde??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Equisoft / Xpand Grith gjorde
  • #2   15. jun 2019 hvis der ikke er meget plads til gjord så syntes jeg du bør kigge på sharf freedom tror jeg den hedder. den er meget mindre voldsom end de to du nævner, og selv syntes jeg den er helt fantastisk smiley

    har ikke erfaring med de 2 du nævner da jeg har hørt for mange der fik sår af dem og så syntes jeg de er voldsomt store og fylder en del smiley


  • #3   15. jun 2019 Jeg er ikke sikker på at equisoft ville være noget for din hest hvis den ikke har så meget plads til gjorden. Jeg elsker den til min hoppe, men hun har også meget plads i gjordlejet selvom hun er tyk smiley

  • #4   15. jun 2019 Hvis du køber xpand, så fåes den i slim-udgave, der er smallere end den alm. Vi har en til hver af vores 2 islændere smiley
    Dog er den ene pt lidt for rund, og de er gjorden ikke helt super, sadlen ryger lidt frem, ikke hele tiden, men nogle gange smiley


  • #5   16. jun 2019 Jeg har Equisoft gjorden til min og hun har brugt den i mange år pga et par ømfintlige ribben efter påkørsel.
    Da hun var trommel tyk, så gled gjorden frem til albue, men dette skyldes at hun under ridtet har fået pruttet godt af, så gjorden var løs. Så det var ik andet end at hoppe af, rette sadel og gjord for at stramme det på ny smiley jeg har ik oplevet nogen andre "problemer" og nu da hun har tabt sig, så glider gjorden ik frem når hun har pruttet af men den sidder stadig løs så den skal strammes på ny under ridtet.


  • #6   16. jun 2019 Hejsa.. jeg havde X-pand til min gamle hest, den fungerede han fint med, men den var ret bred. Ved ikke om kan fås i en smallere udgave nu. Til min nye hest har jeg valgt en mattes crescent slimline, den er jeg meget tilfreds med indtil videre (har redet med den 3 gange nu).. Gå evt. Ind på dansk rideudstyrs hjemmeside, hvis du skriver/ringer til dem er de rigtigt gode til at svare hurtigt og hjælpe videre. smiley

Kommentér på:
Equisoft / Xpand Grith gjorde

Annonce