{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

Hjælp til dyrlæge skift {{forumTopicSubject}}

Sagen er den min hest skal flyttes til en stald længere væk fra den dyrlæge jeg bruger nu som i forvejen er dyr i kørsel fra Nordsjælland til Hvidovre derfor vil jeg skifte dyrlæge til en der faktisk er ret tæt på det nye sted hvilket jo er fedt og har hørt meget godt om den dyrlæge så jeg tænkte hvorfor ikke prøve den så? smiley men jeg har aldrig været ude i at skifte dyrlæge... Ringer man til ny dyrlæge og siger "dig vil jeg gerne bruge fast" eller ringer man egentlig bare hver gang man skal bruge dyrlæge til den dyrlæge og fortæller stalden det er den dyrlæge der skal ringes til hvis min hest er faldet om med den vildeste flænge på marken? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til dyrlæge skift
  • #1   16. jun 2017 Jeg endt med at bruge samme dyrlæge som de fleste andre i stalden.
    Ringede første gang da krikken skulle vaccineres og have fikset tænder, så nu har de mig i systemet med alle hans og mine oplysninger.
    Hos os står dyrlægens nummer også i stalden på vores tavle (sammen med smedens og samtlige numre i stalden), så som udgangspunkt ringer vi alle sammen derind.

    Så nu her sender de mig bare en faktura når de har været derude, super praktisk. smiley
    Min pony havde lagt sig med kolik en dag jeg var på arbejde, og jeg nåede ikke derud før dyrlægen var der. Til gengæld kunne dyrlægen jo ringe senere på dagen til mig og høre om der var bedring hos ham, og sende regningen direkte til mig så mine stalddamer ikke skulle ligge flere 1000 kr ud for mig.
    Dyrlægen der kom ud kendte ham også i forvejen, så hun var sådan "det er super, vi gider ikke forsøge med bremsen eller slange, vi bedøver." for den havde vi været igennem før og det var ikke så pænt.

    Jeg vil også anbefale lige at lave en aftale med de andre i stalden om hvad jeres sådan, to-go er for at ringe dyrlægen ud. Når min skal passes har jeg det sådan, at vurdere passer (eller en hvilken som helst anden i stalden) at dyrlæge skal ud, så ringer de bare til dyrlægen først og mig bagefter. Er der tvivl om dyrlægen skal ud, så ringer de bare efter dyrlægen.
    Jeg synes i hvert fald det er rigtig rart at man er enige om retningslinjerne, og at dyrlægen lige netop har en i systemet og ved at man betaler, inden man f.eks. tager på ferie smiley


  • #2   16. jun 2017 du ringer bare til den dyrlæge du nu vil bruge..

    jeg bruger flere forskellige dyrlæger... er der noget med benene bruger jeg en bestemt, er der noget med tænderne bruger jeg en anden, og til almindelig vaccination og akut besøg tager jeg bare den der er tættest på (har flere udelukkende hestedyrlæger i mit område heldigvis)


  • #3   16. jun 2017 Jeg har også en bestemt og han er den eneste der får lov til at pille ved min hest tænder og så ville jeg bruge den anden klinik til alt muligt andet tak for jeres svar smiley

  • #4   16. jun 2017 Du ringer bare ved bestilling af tid, og så søger de dig nok i deres system og opdager at du ikke er der. Hvor efter de opretter din hest i deres system. Og bum, så har du ny dyrelæge smiley

Kommentér på:
Hjælp til dyrlæge skift

Annonce