{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

Efterskole.. {{forumTopicSubject}}

Hej.
jeg står og er i tvivl om hvad jeg skal pakke til vejlefjord efterskole, altså Rideudstyr og det. Jeg er blevet skrevet op til en halv part eftersommerferien og jeg er ikke helt sikker på hvad man selv skal ha med når det er en part på skolen?? håber i kan hjælpe mig.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterskole..
  • #1   12. jul 2017 Jeg vil gætte på at du bare skal have udstyr med til dig selv, ellers kan du prøve at skrive til skolen. Men prøv at tjekke deres hjemmeside først smiley

  • #3   12. jul 2017 du skal bsre have med til dig selv.
    jeg havde dette med:

    træktov (som lå på værelset og ikke i stalden, da mange træktove bliver væk på en efterskole!!!)
    2 par ridebukser
    4 sports bher
    6 ridestrømer
    et par lukkede kondisko/stald støvler
    et par ridestøvler
    gummistøvler!
    vinterridetøj (du kan evt lade det blive hjemme til det bliver koldt)
    6 tshirts til at ride i.
    stævnetøj (hvis man har det)
    og min egen dressur pisk og spore.
    (men ved aldrig hvordan hesten er og kan være den har brug for finere hjælpere)
    så havde jeg eget fleecedækken som jeg vandt på skolen og brugte til ponyen hvis det havde regnet meget og portnene i stalden stod åbne.
    men skolen har ellers dækken, strigler, underlag, sadel, trense og hvad der ellers skal til, til hesten.


  • #4   12. jul 2017 har endnu ikke oplevet en rideskole eller efterskole hvor du skulle have ting til hesten smiley

    Ridehjelm, ridetøj, ridestøvler, evt. spore, ridehandsker og hvad du som rytter ellers bruger smiley


  • #5   3. aug 2017 Hejsa Nynne, jeg gik på Vejlefjord sidste år, og starter igen efter ferien. Jeg havde også part.
    Det vigtigste er det til dig selv - ridehjelm, ridestøvler osv.
    Udstyr til hesten er der, men du må gerne tage dit eget med, dog vil jeg anbefale at vente med at tage det med, til at du ved hvilken hest du får.
    Hvilken klasse skal du gå i? smiley


Kommentér på:
Efterskole..

Annonce