{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Efterskole?? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Sagen er den at jeg skal på efterskole i 10. klasse, derfor leder jeg nu efter en efterskolen med en ridelinje, hvor der er mulighed for at tage egen hest med.

Jeg vil gerne høre hvilke efterskole i kan anbefale og hvorfor? Jeg leder allermest efter en efterskole som har en ridelinje med masser af mulighed for at udvikle sig inde for dressuren ;.)

Jeg ved godt at der er i forvejen er en masse indlæg med emnet efterskole, men jeg håber alligevel at der er nogen derude som vil tage sig tiden til at svare mig, tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterskole??
  • #1   11. feb 2019 Du burde kigge på Tronsøskolen.
    Lignende hestelinje skal du lede længe efter, og der er nogle af de dygtigste beridere tilknyttede, som Bjarne Nielsen og Jens Trabjerg. Vi får alverdens ture og oplevelser til lækre aktiviteter og hestesteder, og havde mange oplæg med fagpersoner indenfor sporten, bl.a. hestefysioterapeut, Højgaard hestehospital, mentaltræner og coach Rasmus Bagger, m.fl. Skolen har pt. et samarbejde med Blue Hors, så der går turen også til.
    På skolen var der indlagt ryttertræning, og der var en personlig træner tilknyttet. Vi havde også en coach tilknyttet, hvis man havde brug for at snakke, brug for hjælp eller lign.
    Gik der sidste år sammen med min veninde, som havde egen hest med, og jeg havde lånehest.
    Magen til lækre faciliteter tror jeg heller ikke mange har - Kæmpe udendørs springbane, rotunde, walker/skridtmaskine, nybygget ridehus + ældre 20x60 ridehus, god udendørs dressurbane, mulighed for afsides staldafsnit, hvis hesten har brug for det.

    Jeg udviklede mig ekstremt meget som både rytter og menneske der, og jeg elskede hvert et øjeblik. Super søde voksne, og fantastisk fællesskab.
    Du skal være velkommen til at skrive, hvis du har spørgsmål. smiley


  • #2   11. feb 2019 Gå langt udenom Bindernæs efterskole. Du lærer hverken noget på skole- eller hestefronten.

  • #3   11. feb 2019 Ladelund efterskole smiley

    ved desværre ikke hvordan undervisningen er i dag men den gang havde vi super undervisning smiley 6 afdelinger af stalde, en stor hal og en lille hal (den er så renoveret og blevet større i år) samt 2 ride baner smiley jeg var glad for at være der til trods for en træls hest smiley


  • #4   11. feb 2019 Vil helt klart foreslå Aalestrup Naturefterskole!
    De har en helt fantastisk ridelinje hvor du ikke blot oplever meget med din hest, men også får kursus og meget andet brugbar læring!
    Du kommer til at se både på hest, dig selv og ridning på en helt anden måde.
    Jeg er selv springrytter og for derfor mere teori indenfor springning end dressur. Men selvom det, har jeg rykket mig fra LC til MB i dressur, hvilket er et ret stort skridt i forhold til jeg startede deroppe i august 19.
    Der er også super gode faciliteter deroppe!
    Klart et kig værd!!


  • #5   11. feb 2019 - Vi har forresten også yoga instruktør tilknyttet med fokus på rytteren.. dette gør at vi altid er smidige og tilbyder den bedste rideoplevelse for os selv og vores hest

  • #6   12. feb 2019 Sjælsølund

Kommentér på:
Efterskole??

Annonce