{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ASTI - Odense NV erfaring?
  • #1   15. jul 2017 Der hvor jeg stod der synes jeg ikke stemningen var god nede i stalden. Der var meget "hiraki", og mig, som var hygge/akademisk rytter havde ikke meget plads. I løsdriften, hvor jeg så flyttede op fordi jeg ikke gad staldmenneskerne, var det dog super hyggeligt.
    Men nu er der så også næsten et helt nyt sæt mennesker derude. smiley
    Der er egentlig okay turmuligheder. Man kan ride ned til kirkendrupskovene på en lidt længere tur, eller ned til kanalen i stige rimelig hurtigt. smiley

• #2   15. jul 2017 Hvor længe er det siden du stod der Ida? smiley

• #3   15. jul 2017 Fra november 2015 til slut april 2016 smiley

• #4   15. jul 2017 Men jeg vil sige, at med de mennesker som var der dengang, handlede det meget om niveauet man red på.
    Hvis du var aktiv stævnerytter, så ville du nok have det fint, men hyggerytter, akademisk osv, så ryger du nok hurtigt ned i hirakiet smiley

• #5   15. jul 2017 Ja okay, det er så et års tid siden du smuttede godt og vel...

Ja det er klart, at det har meget at sige hvem man er som rytter, hvor man passer ind. Er selv hyggerytter så det basker, så ville nok hurtigt som dig ryge nedad også smiley

• #6   15. jul 2017 Ved i hvert fald, at der stadig er mange stævneryttere derude smiley

• #7   15. jul 2017 Har du kigget på Valhalla-heart? (Tror jeg det hedder). Det lyder som et sted med plads til alle smiley

• #8   15. jul 2017 Det hedder Hestehøj Ridecenter nu, Ida :).

• #9   15. jul 2017 Nåeh, det vidste jeg ikke smiley

• #10   15. jul 2017 Omkring slut februar start marts fik stedet ny lejer. Det er dog stadig et hyggeligt sted med nogle dejlige mennesker :).

• #11   15. jul 2017 Jeg havde part derude i 2013-14. Der var det også et dejligt sted, til det lukkede ned:)

• #12   15. jul 2017 Har selv kun nået at være der fra november 15 - august 16, mens det stadig hed Valhalla. Så jeg kender ikke så meget til det inden eller efter for den sags skyld, kun at nye lejer gør et godt stykke arbejde for at få stedet ordentligt op igen :).

• #13   15. jul 2017 Jeg har været der inden det blev Valhalla Heart (men efter det var Linved Højby rideklub), det var ingen succes smiley Men det har vist udviklet sig lidt nu.

Dog er det i den forkerte ende af Odense, så ville ikke komme på tale alligevel smiley Jeg skal finde noget oppe i N/NV egnen, ellers tak smiley

• #14   15. jul 2017 Der er også Odin, langesø egnens, og mange private smiley

• #15   15. jul 2017 Ja, mange tak, men LSR har jeg ikke fået priser på endnu, og ODIN bliver en tand pebret.

Synes jeg har søgt området herude tyndt, og kan ikke finde det heeeelt rette match. Mangler efterhånden faktisk kun at kigge på Asti, der kører jeg så ud i morgen.

Men jeg har nemlig også hørt, at hvis man ikke er konkurrencerytter, er stedet måske knap på meget for en.

• #16   15. jul 2017 Det var i hvert fald hurtigt den opfattelse jeg fik. (Andet end i løsdriften). Jeg er glad format jeg kunne flytte min hjem efter et år kun smiley

• #17   15. jul 2017 Det er som sagt også hvad jeg har hørt, men har aldrig sat min fod derude, så kan ikke sige det med sikkerhed selvfølgelig.

Ja, jeg ville også ønske det var mig muligt, men så heldig er jeg desværre ikke endnu smiley

• #18   15. jul 2017 Nej, man skal passe på med fordomme. Kan selvfølgelig heller ikke sige noget om dem der står derude nu hvor de fleste fra min tid der, er flyttet smiley

• #19   15. jul 2017 Nej præcis. Så må nok bare mærke efter derude i morgen.

Men det lyder vildt at der har været så stor udskiftning på et år. Men mener også jeg har hørt noget om at der er sket en masse ændringer derude..

• #20   15. jul 2017 Der var et par stykker der blev smidt ud pga klager TROR jeg smiley og efter flyttede rimelig mange (informationer fra en tidligere klassekammerat)

• #21   15. jul 2017 NÅda, hold da op! Ja så er der jo sket meget derude..

• #22   15. jul 2017 Ja, er dog ikke sikker på om det er sandt. smiley
    Det var nemlig efter jeg flyttede. Måske alle bare flyttede. Jeg ved det ærligt ikke.

• #23   15. jul 2017 Næ, det er der jo kun dem selv der ved tænker jeg.

• #24   15. jul 2017 Ja, det er rigtigt.
    Du må jo bare selv tage derud og fornemme stemningen i morgen smiley

• #25   15. jul 2017 Jeg kender ikke ASTI, men kan se, du får lidt andre forslag i området. Da jeg selv netop lige har været på hele rundturen herude i Odense N, og nu endeligt har fundet det rigtige sted for os, (desværre prisklassen over ODIN og boksene er fyldt smiley ) , kan jeg dele lidt erfaringer? Hvis ASTI alligevel ikke er stedet for jer - ellers så må du bare lukke øjnene, hihi, ved nemlig godt, det ikke er det, du spørger om smiley

Jeg flytter selv fra ODIN, men vil lige sige, at man kan tage en staldvagt pr. måned, (evt. flere, hvis der ikke er så mange andre, der har staldvagter, mange køber sig fra det), og så kan du få prisen længere ned. Jeg gav 2.500 kr. for stor hest i stor boks pr. mdr + 2 kg ekstra hø pr dag. Uden ekstra hø = 2350 og har man evt. kun pony = endnu billigere.

Enggaardens Ridecenter var måske også en mulighed? Helle, som har stedet, har bare hammergodt styr på ridehus, baner og de laver mange spændende tiltag. Tingene virkede til at være i orden, og lød til alle blev accepteret derude - hyggerytter eller ej smiley

Hmm... ellers har jeg været et par private steder? Et i Morud bl.a., hvor der var 5 bokse. Der skulle man dog skridte i ridehus/til ridebane 300 m væk - så det er lige, om man er til det. Mener jeg har linket et sted, hvis du har interesse i det område.

Holfelt Horses er også en mulighed - men det er jo en konkurence/salgsstald, så ikke sikkert, du vil synes, der er så fedt smiley Er også lidt dyrt m. 3200 kr. pr. mdr.

LSR kender jeg ikke priser på smiley Men de er vist ved at bygge ny stald, så bliver sikkert også et dejligt sted at stå smiley De har dog vist en del handikap-ridning, hvor man vist ikke altid kan ride samtidigt med... så det skal man lige hitte ud af. Men kun noget, jeg har hørt, ved ikke, hvordan det fungerer i praksis.

Tine Thrane v. siden af Rideklubben ODIN, (så kan du bruge deres ridehus om vinteren, dog 500 kr. i banekort pr. mdr.), er også en mulighed. Der er selvpas for 800 kr. for en boks inkl. kun halm. Turnus m. ind/udluk, har som regel 1 dag om ugen, hvor du lukker enten ind el. ud, fodres 3 gange dagligt m. eget foder. Hyggeligt sted med masser af samværd smiley

Ved ikke, om det var til meget hjælp smiley Men har selv kigget så mange steder her i området, og jeg er så kræsen. Haha. Så kunne du da lige få evt. lidt nye ideer til steder smiley

• #26   15. jul 2017 Der er også Horsebakken i Morud. Der bor jeg lige 50 meter fra -hehe. Ved dog ikke helt med hyggerytter der heller smiley

• #27   15. jul 2017 Der er gode/dårlige erfaringer alle steder. Man skal danne sit eget indtryk og give folk en chance. Det nåede jeg i hvert fald frem til smiley

Alle de steder, jeg har været, har jeg kendt nogen, der havde en holdning til stedet, ejeren, hestene osv. osv. Det vil der vist altid være smiley

• #28   15. jul 2017 Anne: Altid lækkert med inputs!

Den i morud kommer en tak for langt væk for mit arbejde, desværre da jeg kun kan komme rundt på min cykel, har ellers kigget på den tidligere.

Tine Trane har jeg også haft i overvejelserne, men jeg må ikke medbringe min egen underviser, og jeg vil ikke skifte hende jeg har ud.

LSR afventer jeg priser på, da hun først kunne give mig det slut juli.

Har været ude og se et lækkert sted i dag, men det ville stå mig i 3000 pr måned, så det må jeg indrømme bliver for pebret.

Kender ikke det der enggården du snakker om - hvor ligger det henne?

• #29   16. jul 2017 Hovhavens islændercenter tager også andet ind end islændere. Jeg har stået der men er lige flyttet.

Det koster 1100 kroner om måneden, det er løsdrift, der er hø og halmbund med i prisen. Skal man fodre med krybbefoder, er det for egen regning. De har ovalbane og stor ridebane med lys, og to ekstra bokse, som pt. Bare går som "sygeboks" eller til heste, der skal have smed.

• #30   16. jul 2017 Bidløse Madsen, er ret sikker på at jeg har haft fat i dem, men da fik jeg afvide at de ikke tog heste ind?

• #31   16. jul 2017 Hmmmm ?? Jeg har stået der med min islænderblanding, der står også en 170 cm holstenervallak og en god blanding af alt muligt på 165 cm.. Og i midten af juni kom en fjordhest.... Hvem havde du fat i?

• #32   16. jul 2017 Det indrømmer jeg gerne at jeg ikke husker.

• #33   16. jul 2017 Hed han Jan? smiley

• #34   16. jul 2017 Nej, det var over SMS, men mener det var en kvinde..

• #35   16. jul 2017 Hm, det er Jan, som ejer stedet, og derfor ham der bestemmer. Hed hun Lotte?

• #36   16. jul 2017 Måske. Jeg har snakket med så mange at jeg ikke kan skille navne fra hinanden efterhånden ????

• #37   16. jul 2017 Haha, ja det kan jeg godt forstå! smiley Nå, men jeg vil gå i seng nu. Hvis du er interesseret, kan jeg give dig Jans nummer i morgen i en pb, så kan du skrive til ham og spørge, hvis det er... smiley

• #38   16. jul 2017 Mange tak, vil jeg da gerne have. Sov godt smiley

• #39   17. jul 2017 http://www.enggaardsridecenter.dk/191621543
    Her kan du finde adresse osv smiley

Så lidt. Det er bare en jungle! smiley

• Dorthe E
    Dorthe E Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #40   20. jul 2017 Har kommet der de sidste 5 år og er glad for stedet. Der er plads til alle typer heste og folk:):)<3

• #41   21. jul 2017 Jeg står selv på Asti. Det er et super sted hvor sammenholdet er godt. Stemningen er virkelig fantastisk, folk er super gode til at hjælpe hinanden. Syntes du skal komme ud og kigge da det virkelig er et fantastisk sted:)

• #42   21. jul 2017 Jeg kom til Asti som part her i starten af året, og det er et af de mest hyggelige steder jeg har været, samtidig med at ting bliver ordnet. Det kan nemlig godt være et problem at der bliver for meget hygge, så ingen tør sige til folk når de ikke samler lort op eller lignende (Skete mit sidste sted, ikke i Odense).

Vi hjælper hinanden, og er der større ting bliver der snakket på ryttermøde. Ellers holder alle generelt øje med at ting går som de skal, og skriver på facebook hvis en andens hest f.eks. ser dårlig ud eller man har gjort et eller andet smiley

Startede i stalden hvor alle sagde hej til mig fra dag ét og lige skulle høre hvem jeg var. Nu er vi så rykket i løsdriften pga. hest med mavesår. Der er vi lige nu kun os 4-5 der arbejder med salgsheste, så af gode grunde er der ret meget enighed der ;D

Derudover er faciliteterne jo dejlige, og skoven er vildt tæt på med de dejligste ridestier på kryds og tværs - og rigtig mange mennesker der gerne vil med, både for selskab og vejvisning!

Men som de andre siger, kom endelig ud og kig, og snak med folk. Det er helt sikkert det der virker bedst.
    Der vil altid være ridesnak efter min erfaring (se bare her efter et enkelt spørgsmål). Jeg lægger så bare det døve øre til, eller fortæller blankt at jeg ikke er enig, så sker det ikke igen. Det er nok det der er ændret det sidste år. At man nu bare kan tage ting med et gran salt smiley

Kommentér på:
ASTI - Odense NV erfaring?

Annonce