{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.410 visninger | Oprettet:

Kræft :( {{forumTopicSubject}}

Hej. Min hest har desværre fået konstateret melanom i munden smiley jeg er fuldstændig knust over det og bare tanken om at skulle aflive ham er bare helt forfærdeligt... de næste 4 uger får han akupktur som skulle løsne alt om og håbe at den kræft knude bliver mindre.. jeg ved godt at hvis den forsvinder kommer den igen.. men alligevel vil jeg høre om jeres mening? Har i oplevet det? Hvad gjorder i? Fortæl gerne!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kræft :(
  • #1   25. jul 2017 Puha smiley det er jeg rigtig ked af at høre smiley desværre kan jeg ikke hjælpe. smiley hvor gammel er han?

Mvh TT

• #2   26. jul 2017 14 smiley

• #3   26. jul 2017 Er jeg ked af at høre smiley kan desværre ikke dele erfaring med det hos heste, min husker min egen mor fik akupunktur og kemo behandling, hun fik af vide hun havde 2 måneder da de opdagede det, hun fik et års forlængelse med behandlingerne.

På klinikken har jeg oplevet hunde, katte og kaniner med diverse kræft.. bla en hund med kræftknuder i munden, den fjernede vi, men kunne forstå vi har fjernet en tideligere, men hunden var i sig selv ikke påvirket

• #5   26. jul 2017 min på 20 harmelanomer/skimmelkræft, har den haft i mange år, den har under halen, sidste år fik den en i munden så nu rider vi bidløs.

hun er på ingen måde hæmmet af det, og jeg holder bare øje med de ikke bliver for slemme.. det er en form for hudkræft og meget langsom udviklende, jeg har ikke giver hende noget for det,hun har haft det i mange år..

min erfaring er der er større chance for de dør med dem.. end af dem smiley

går udfra din hest er en skimmel, da det oftest rammer dem, og alderen passer med hvornår de ofte kommer...
    personligt selv ville jeg ikke gøre noget man anbefaler man ikke forsøger at fjerne dem hvis de ikke generer da de så kan blive aggressive

• #6   26. jul 2017 Hej
    havde en rød dv hoppe der fik kræft i munden den stod på landbohøj skolen en måned og de operer den men da de åbner lukker de hurtig og hun bliver desværre aflivet kun 7 år det var rigtig barsk da de mente det kun var en dårlig kindtand de ringede kl 13 nu opererer de og jeg ku få hende hjem og kl 16 ringede de at nu blev hun så aflivet men håber det bedste for din

• #7   26. jul 2017 http://www.alternativdyrlaege.dk/kontakt.html
    kontakt lise, super dygtig. hun er uddannet dyrlæge og har speciale i netop kræft
    har selv brugt hende flere gange til mine katte. den ene kat havde lymfekræft.

• #8   26. jul 2017 I forhold til medicinsk cannabis.
    Hvis mit link ikke virker, så Google sundhedsstyrelsen medicinsk cannabis.
    laegemiddelstyrelsen.dk/da/special/spoergsmaalsvar-om-cannabis-til-medicinsk-brug/

Nej, cannabis olie og andre cannabis produkter er ikke lovlige.
    Hvis man laver en hurtig Google søgning og gennemlæser om forhandlerne har CVR nr (momsregistrerede virksomheder), så kan jeg sjovt nok ikke finde CVR nummer, selvom hjemmesiderne ser pæne og sobre ud.
    Så, du støtter firmaer uden regnskab. I DK er det generelt Hells Angels der står for import af landets hash forbrug. Husk at du stemmer med fødderne ift hvilke organisationer du støtter.

Når et produkt er legalt, er der diverse kontrol systemer. Regler om, at produktet skal indeholde det man påstår, og ikke andre mærkelige ting, og i den anførte styrke og det skal kunne dokumenteres.
    Den slags krav er der ikke i det illegale system! Du kan ikke sikre dig, om du har fået præcis det produkt du bad om. Og velkommen til at klage til grossisten, hvis du kan opspore ham.

Men hvis du ser bort fra forhandlere, som naturligvis siger deres produkter virker, er det sværere at finde andre der påstår cannabis produkter virker.
    Tag stilling til dine kilder, før du vælger alternativ behandling.

Godkendelse kræver, at produktet kan dokumentere effekten. Og hvis cannabis kunne konkurrere, så forstår jeg ikke at der ikke er en grådig producent, som vil have et produkt godkendt så de kan komme ind på markedet??

Kommentér på:
Kræft :(

Annonce