{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Hvilken sadel??? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal på et tidspunkt have hest igen. En Knabstrupper. Omkring 160-165 cm. Og skal jo så også have en GOD sadel.

Den skal selvfølgelig ligge godt på hesten og tilpasses, men det er mindst lige så vigtigt at den passer til MIG. Da jeg har nogle problemer med min ryg og lænd, skal den give noget støtte, men må ikke låse mig fast.

Det skal være en kombi - kombi mod dressur, da jeg primært kommer til at ride lidt dressur og ture og ikke føler mig tilpas med ryggen i en dressursadel.

Den skal ikke - igen pga ryggen - være megatung. Men skal samtidig ikke være kunststof, det SKAL være læder, da det passer bedst til mig på alle måder.

Prisen er ikke det afgørende. Dog skal den ikke koste en formue, men være til at komme til for penge. Om den er ny eller brugt er ligemeget. Blot den kan tilpasses hesten - og måske også gerne ret nemt på sigt, da hesten jo ændrer sig med tiden/alderen/træningen

Jeg har altid redet i Hubertus kombi og de har passet perfekt til mig. Kieffer har jeg også forsøgt mig med uden stor succes. Er ikke en af de tyndeste, men har nu altid kunne have røven i enhver sadel smiley

Har I nogle bud på hvilke sadler der kunne være mulige og opfylde de (mange) krav??? smiley


Kommentarer på:  Hvilken sadel???
Kommentér på:
Hvilken sadel???

Annonce