{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
160 visninger | Oprettet:

Juhuuuu, DRESSUR sadel snart xD {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så skal jeg snart have en dressur sadel til min fjordbolle (: Glæder mig sgu! Men så har jeg jo ikke rigtig noget at bruge min kombi sadel til? Så den kommer måske tilsalg, sætter den måske ind på markedet når jeg har fået min dressursadel!

Uh glæder, hehe (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Juhuuuu, DRESSUR sadel snart xD
  • #1   4. maj 2007 Bette

Jeg har ledt i 4 måneder efter en til Marcell xD og kan ikke finde nogle som passer både ham og mig smiley

• #2   4. maj 2007 Jeg rider rundt i kombi (Det valgte jeg da jeg skulle skifte sadel sidst fordi han bukkede som en sidsyg i galop. Han bukker næsten ikke mere (Faktisk kun i spring, og hvis ´han bliver oppe at kører i dressur :D))

• #4   4. maj 2007 jeg har også lige købt dressursadel (:
    :D:D
    det er dejligt (=

• #5   4. maj 2007 Har også lige investeret i en Kieffer Wien DL, for min wintec 500 pro, lagde ikke ordenligt på April's Nar... Nogle der vil købe min gamle sadel.??? den er ikke engang et år gammel...!!! HUn fik bare muskler i skuldrene, og så lige pludselig passede sadlen ikke mere... men det var da godt at Jeg mødte en der ville sælge sin Kieffer sadel, for den ligger bare perfekt på min lille Aprilsnar...

• #6   4. maj 2007 Snyd !
    Jeg bestilte en dressursadel (der er målt efter min hest), i december måned fra Ingdams . Der ville jo så lige gå 3 måneder før jeg fik den , da den sku komme helt fra Tyskland (eller sådan noget) Da den så endelig kommer passer den ikk min hest. Men Ingdams har åbenbart ikke tid til at komme ned og fejlen før efter 3 uger. Da han så kommer og tegner der hvor dan skal laves om siger han der går ca. 2 - max 3 uger, og igår er det 3 uger siden min sadel sku ha været her - og den er ikke kommet endnu ,!! smiley

• #7   4. maj 2007 + min hest har været skadet , (blev klar til ridning i Januar) så har ikke redet rigtig på den i over et år smiley

• #8   4. maj 2007 Joan:
    Ærgeligt smiley Jeg håber også bare at sadlen passer min fjordbolle (: Min har det sgu også med at bukke, men det er heldigvis også blevet bedre nu! Men nu stejler han bare hvis han ikke lige synes at han gider gå frem? Hehe, men det heldigvis heller ikke så slemt mere (:

Wrist:
    Ej hvor er det bare ærgeligt! Håber du snart får din sadel (: Hvad har der været med din hyp?

• #9   4. maj 2007 har også lige købt ny sadel.. Kieffer Wien, fuck jeg er glad for den.

Kommentér på:
Juhuuuu, DRESSUR sadel snart xD

Annonce