{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Endelig er ponyen fundet {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Ja, som i nok ved har jeg i laaaaaang tid været på udkig efter en pony til mig selv. Der har bare ikk rigtig været noget, men jeg har dog været ude af kigge på knap 10 stykker, hvilket desvære heller ikke var noget. MEN! Nu har jeg langt om længe fundet drømmeponyen, som jeg virkelig føler passer sammen med!

Hun hedder Madeliene og er 5 år gammel (hun har været tilredt i 3 måneder ca., grunden til at det blev så sent, er at hun har haft føl). Utrolig smuk; mørkebrun pels, med det flotteste hovede! Ingen staldfejl eller noget i den stil. Hun har løstsprunget 140 (: Jeg red både i skoven på hende idag, og sprang en okser på 50 (; Den klarede vi med bravour og hun sprang den nemt! Det gik også superfint i skoven, og hun er dejlig fremadgåene. Derudover er hun kåret med 8 i helhed, og er en blanding af new forrest og araber. Men der er helt klart mest araber i hende, hvilket giver hende super egenskaber fra begge racer.I dressur har hun er super flot gang, og løfter benene højt.

Det sjove vil nu være, hvis i ville prøve at gætte hvad hun har kostet :)? Så kan jeg jo også lige chekket om det er en god handel eller ej. Jeg kan sige at vi har pruttet prisen 3.000 ned, og der følger 2 dækner, 1 grime og 2 fleece tæpper med i prisen. Vi for et stübben hovedetøj med, til næsten ingen penge. GÆT PRISEN smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig er ponyen fundet
Kommentér på:
Endelig er ponyen fundet

Annonce