{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Jeg får spat af den hest og ejerne... {{forumTopicSubject}}

ARG!! Nu er jeg nød til at dele min vrede med jer xD

Vi har naboens pony stående. Men kun fordi de ville hjælpe med at muge, fodre, give vand og hjælpe med at lave sommerfolden.

Vi aftale at jeg mugede, fodrede og gav vand 3 dage og så dem en og så mig 3 ovs.
Men hver gang har ikke muget ordenligt, kun fyldt vandet halvt op og ikke fodret.

I dag lavede vi så sommerfold, men de skulle lige pludselig til KBH, så de kunne ikke hjælpe. Så nu har min mor og jeg lavet sommerfol selv!

Deres pony er hele tiden efter Ismo og Guido. De kan ikke stå i løsdriften hvis hun er der. Rikke (som ponyen hedder) skal stå et sted for sig selv når de får foder, ellers tager hun Ismo og Guidos. Hun er en lille pony på 118 cm. og så bider hun efter alt og alle :L
Vi hegnede for en uge siden et lille stykke af der hvor der er sommerfold nu ind, for at de kunne få en time på græs. Men hvis Rikke er der kan Ismo og Guido ikke være der. Stykket er stor, så det er ikke plads der mangler.

I starten hjalp de med at lave vinterfolden. De var flinke. Moderen gik/cyklede meget med mig på tur, så hun kunne vise de gode ruter.

De er begyndt at komme ca. en gang om ugen.

Jeg er så træt af, at man ikke kan gå ud til sine heste fordi den pony skal ødelægge det hele.

Og når ja. De har hende stående gratis og vi betaler foder, hø, spåner og ALT!

Hvorfor jeg har lavet det her indlæg ved jeg ikke xD jeg er bare så sur xD


Kommentarer på:  Jeg får spat af den hest og ejerne...
Kommentér på:
Jeg får spat af den hest og ejerne...

Annonce