{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

reklamer!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa Hg´er

er det kun os der undres og irriteres over at reklamerne tilsyneladende fylder mere og mere af skærmbilledet her på HG?!
OBS - sidder med en stor og ret bred skærm ved pc´en så reklamer fylder helt vildt = over halvdelen af skærmen

go dag herfra

Ponymor og co

Kommentarer på:  reklamer!!
  • #1   12. jan Hvis du bruger google chrome, kan du downloade Adblock, så er siden dejligt overskuelig

• #2   12. jan Jeg har add-blocker på, ellers bliver jeg sindssyg af alle de reklamer.

• #3   12. jan synes bare også det er lidt træls at galleribilleder nu bliver vist så små

• #4   12. jan Det er vi flere der er enige om. Det er næsten mere reklame-galleri end hestegalleri

• #5   12. jan Ja det er blevet voldsomt efter de har rokeret rundt her forleden. Det er p.... irriterende for når jeg går ind på et galleri, så er det hver anden gang man ik kan se hesten fordi der er en reklame der overskygger den som man skal klikke væk. Fint nok der er reklamer men måden deres opsætning er for tiden, irritere mig grænseløst

• #6   12. jan jeg kan ikke se nogen forskel.
    Men ærligt, så er jeg også ret ligeglad, så længe at hestegalleri fungere

• #7   12. jan få adblock, slut med reklamerne. Her er ikke en eneste reklame på hverken den ene eller anden af mine, men min kæresten er fyldt med dem, og spørger ham gang på gang hvorfor han ikke får adblock på

• #8   12. jan det er vildt irriterende og så har statusbeskeder blandt andet måtte vige pladsen for reklamerne, på forsiden, så nu skal man ind under bjælken "mere", for at finde dem. Så mon ikke statusbeskeder, kun bliver for dem der følger hinanden. Jeg kunne nu ellers godt lide at glæde mig på andres vegne. Også folk jeg ikke kender.

Blog er åbenbart også rykket sig fra at være brugere der skriver om hesteting, til firmaer der kan få kæmpe-eksponering. Så kommer man jo også elegant uden om addblock.

• Gingerella
    Gingerella Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 295
    #9   12. jan Reklamer er irriterende, men man skal huske, at websteder som disse grundlæggende er gratis at bruge, FORDI der er reklamer. Derfor bruger jeg heller ikke adblocker - hellere reklamer end brugerbetaling.

Til gengæld køber jeg aldrig dameblade og den slags - satme om jeg vil betale 40 kr. for et blad, der er 50 % reklamer

• #10   12. jan Siger egentlig heller ikke der ikke må være reklamer - synes bare de efterhånden nærmest overskygger selve siden

hvad angår dameblade og også andre blade for den sags skyld - så er det lidt det samme - de kan slet ikke sælges til prisen hvis ikke det var fordi der var reklamer/annoncer i dem

• Gingerella
    Gingerella Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 295
    #11   12. jan Jamen lige præcis - og derfor køber jeg dem ikke Men jeg vil gerne bruge Hestegalleri gratis til gengæld for at se på irriterende reklamer. Man vælger jo selv.

• #12   12. jan installerede adblocker fordi jeg synes videoreklamer er meget. reklamer skal ikke generer. det er dårlig stil.

• #13   12. jan Jeg bruger addblocker, fordi jeg bliver fuldstændig sindssyg af specielt videoreklamer eller dem der popper op midt på skærmen som man skal trykke x på, FØR man kan se hvad der egentlig er på siden.

Så hvad reklamer angår har jeg ikke mærket noget til den nye opdatering / rokering.

Men jeg synes det er direkte frækt af HG, at gøre billederne i gallerierne så hamrende små

• #14   12. jan Bruger Add blocker på computeren udelukkende for at få fjernet reklamer på hg - på telefonen må jeg derimod leve med reklamerne selvom at de også fylder halvdelen af skærmen ... synes også det er ved at tage overhånd men de er jo nok desværre nødvendige for hg's overlevelse

Kommentér på:
reklamer!!