{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Pris på hest ? {{forumTopicSubject}}

Ja nu går jeg og ser lidt hvad jeg sætte min heat til da jeg må indrømme jeg ikke synes det helt er hesten for mig .
Hvad ville sige man kunne sætte hende til salg for ?

Traver
11 år
167 cm
Hoppe
Trafiksikker
Har aldrig gået eller set løb.
Meget rolig og nem at håndtere, kan håndteres af børn.
Generelt en meget sød og nem hest, de fleste i stalden falder pladask for hesten .
Har sprunget lidt men det er noget tid siden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris på hest ?
  • #1   23. jan 2018 På grund af racen, så vil jeg sige ca. 10.000 kr, eventuelt sætte til 12.000 og så slå af.
    Travere er generelt ikke meget værd, men en trafiksikker turhest kan du nok godt få 10.000 for smiley


  • #2   23. jan 2018 Ja tænker også at racen helt klart gjorde at prisen ville være mindre smiley

  • #3   23. jan 2018 Travere er vist generelt ret nemme og rare heste. Men der er mange af dem og jeg ser mange tilsalg for 5000 kr. Men måske, hvis du har is i maven, får du 10000 kr.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   23. jan 2018 jeg ville også havde sagt 10.000 kr.

    men tvivler på at den nogensinde vil blive solgt til mere end 5.0000-7.000 kr, som nærmest er den gennemsnitlige pris for en traver uanset kunnen.


  • #5   23. jan 2018 Tænker når den ik har gået løb og den trælse trav så kunne den nok ligge på 7-1000kr hvis den ellers ik fejler noget. Alt traver som har gået løb ligger på 3500-5000kr

  • #6   24. jan 2018 Der er masser af folk, der først og sidst vil have en rolig, medgørlig hest, fra hvis ryg man kan nyde livet.
    - Jeg kan selv fuldtud respektere den holdning, og kunne godt finde på at købe en traver, hvis jeg fremover kun skulle ud i landskabet.

    Der er bare mange, som ikke er specielt forhippede på travere som rideheste, fordi de jo er avlet til at trave foran en vogn.
    Nogle travere har I virkeligheden almindelige, acceptable gangarter - andre travere har deres sjove trav bevægelse og kan næsten glemt at galopere.

    Hvis din traver kan et minimum af dressur, så nævn det i annoncen og vedhæft billede af pæn galop / video af pæn galop anspring.
    Så er den 10-12.000 kr værd.
    Ellers 5-10.000 kr.



Kommentér på:
Pris på hest ?

Annonce