{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dækner fra horze -str?
  • #1   3. mar 2018 Hmm dem vi har med halvhøjhals (har i øvrigt holdt helt af h*** til!) er forholdsvis "lange" på den modsatte led af ryggen, hvis du forstår smiley

Vi har haft 4 dækkener som er passet på og behandlet som alle andre mærker, men pludselig var de overhovedet ikke vandtæt mere (og der var ingen huller i!)
    Kan godt være kvaliteten er blevet bedre - men jeg er mere glad for AB's dækkener, specielt til den fordelagtige pris de køre med smiley

• #2   3. mar 2018 hørte ellers fra en at deres regndækner var mere vandtætte end de fleste

• #3   3. mar 2018 det har vores slet ikke været... ville hellere anbefale ja enten AB’s eller RBH både sport og dresssge, de er gode:D

• #4   3. mar 2018 Jeg køber ikke andet end horzes supreme avalanche dækkener. De er vildt holdbare, og pasformen er god (i hvert faldtil min hest). Jeg synes dog, at de er en anelse store i størrelsen. Jeg køber bare i min hests normale størrelse, da jeg helst vil have, at dækkener er lidt for store end for små.

• #6   3. mar 2018 Køber I andre også avalanche supreme? Mine holder normalt i flere år! Jeg ved dog ikke noget om horzes andre dækkenserier.

• #8   4. mar 2018 Har et regndækken fra horze med halvhøj hals smiley
    Det kører på 6 år, og det stadigvæk vandtæt, trods lapninger og nogle små huller 2 steder.
    Jeg har bare sprøjtet imprægnering på hvert år inden det blev lagt på, for en sikkerheds skyld smiley

• #9   4. mar 2018 Til min fjordhesteblanding er Avalanze mindre end normal str. Men andet dækken 300 gr med Z mærket passer 135 fint. Til min større hest svarer Horze dækkener til sædvanlig str. Kvalitetsmæssig er jeg rigtig godt tilfreds.

• #10   5. mar 2018 Sidder selv og kigger på deres regndækner nu, da de har 25 % på ting fra Horze.

Jeg er ikke lige blevet forelsket i noget.. synes ikke pasformen ser så god ud. Men har nu ellers kendt flere, der har været meget glade for dækner fra Horze smiley Har desværre ikke selv erfaring her. Mon ikke de er ret standard i størrelsen? Men jeg ved det ikke smiley

Kommentér på:
dækner fra horze -str?

Annonce