{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

CRTS
CRTS
Følgere: 162 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.506

Hvorfor besvimer man ? {{forumTopicSubject}}

Jeg stod og snakkede i telefon med min mor for lidt siden..
Lige pludselig sortner det for mine øjne, jeg kan ikke hører (tv'et kører og mor snakker) og jeg falder i knæ..
Jeg 'vågner' igen og har ondt i låret, som jeg slog mod håndtagene der er på den komode jeg stod op ad.
Det var virkelig klamt .. -.-'

Nogle der vil/kan forklare hvad der sker når man besvimer ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor besvimer man ?
  • #1   23. maj 2007 hvis man ikke får nok væske og man kommer til og stå på hælene. jeg har engang gjordt det os hvor jeg snakkede med min mor og samtidig var ved og koge vand i elkedlen. da jeg åbnede låget, faldte det sammen igen, og et lille stykke hud af ende af min fingere kom i klemme, jeg blev så dårlig og måtte sige til min mor at jeg blev nød til at smutte, også gik jeg ellers i gulvet, og banket hovedet ind i væggen og ved ikke hva. og var helt dårlig og utilpas bagefter.

• #2   23. maj 2007 Det er meget væmmeligt at besvime... smiley har jeg også prøvet et par gange... der kan være mange årsager til at man besvimer.. det kan være af væskemangel.. eller at man ikke står rigtigt... Man kan også besvime hvis man har mange smerter... Det er meget vigtigt at begynder man at mærke man bliver dårlig.. så er det ellers bare om at komme ned og ligge da man ellers kan falde... Det kan også være fordi at hjernen mangler ilt og blod at man kan besvime.. smiley

• #3   23. maj 2007 hvis man glemmer at trække vejret og blodet ryger fra hjernen det sker af og til for mig

• #4   23. maj 2007 Er også besvimet - på badeværelset, men hovedet lige ned i et stengulv . Fik voldsomt slag på mine fortænder og kæmpe hak i læben, og har ar efter det nu smiley
    Virkelig en klam oplevelse ..

God bedring med låret (:

• #5   23. maj 2007 Ja der kan være mange grunde som de andre skriver, er også besvimet et par gange før - Det er mega ubehageligt :-s

• #6   23. maj 2007 uf. nikelas besvimmet til genral prøven til min mkonfirmation. han har meget let ved at besvime

Kommentér på:
Hvorfor besvimer man ?

Annonce