{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

RIDE {{forumTopicSubject}}

hvad forbind i med ordet RIDE?
hvis en rytter trækker sine ben opaf dvs ikke har hæle medaf, har urolige hænder, albue ikke ind til kroppen-siden, ikke hænder på højkant, ikke bruger sit sæde, kan den person så ride ordentlig?
hvad forstår i med ride? det er jo ikke kun skridt trav galop, .
hvis en person sagde til dig, ej du kan ikke ride, du sidder der jo bare? hvordan ville i så reagere?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RIDE
  • #2   30. mar 2018 Når du skriver det med store bogstaver, tænker jeg på computer spillet "RIDE" smiley

• #3   30. mar 2018 Vi er alle staret et sted og om man kan ride kommer jo an på øjnene der ser.
    Eks, hvis vi er vant til at se dressur, så syntes vi jo ikke at Islænder og Western ryttere kan ride. De sidder anderledes og holder ben og hænder forskellige fra dressur ryttere og så ser det i vores øjne forkert ud. Men det er fordi vi ser med dressur øjne. Vi kan kun bedømme ud fra vores erfaring og ikke ud fra, om noget vi ikke har forstand på.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   30. mar 2018 ride betyder i princippet at du sidder på hesten og styrer den.

hvis nogen sagde til mig "du sidder der jo bare", så ville jeg blive glad, for drt er sådan det skal se ud.

• #5   1. apr 2018 Ride(engelske version) ikke at ride(så er jeg enig med Thomines definition) - det ordet forbinder jeg med "Bare rid" "kom så" "op i tempo" smiley
    Vel ift Helene nedad så er det ikke korrekt lige meget hvad, tærne skal op, men det skal de ej heller ikke hvis du ubdervises af en i centreret ridning, for så skal foden ligge som om du står på gulvet/bøjlerne er gulvet.
    Urolige hænder osv, så skal der jo træning til.
    Og jo, man kan da sagtens ride hvis man kan ride skridt trav og galop på en måde der ikke er til gene for hesten og har kontrol! Man skal jo ikke ride changementer, traversader, pirouetter osv for at sige man kan ride!
    Jeg har redet siden jeg var 8 år (6år) men kan da ingen af disse ting da jeg ingen interesse har i dette! Jeg har tilredet og gjort heste ryttervandt, men da jeg primært har redet i skoven og sprunget så kan man da ikke sige at fordi jeg ikke kan dressur øvelser, så kan jeg ikke ride. smiley
    Jeg er ingen teknisk dygtig rytter, men jeg har alligevel redet utallige heste osv. Uden at de har været udsat for forfærdelig ridning.
    Når uvidende mennesker siger, at så sidder du jo bare.. Så griner jeg af de og tænker mit smiley

Mvh TT

• #6   2. apr 2018 jeg bruger da selv ordet, jeg har været ude RIDE tur i dag, men hvis nogle rytter ikke har erfaring nok, sidde dårlig,urolig hænder osv, så både ja og nej til de kan ride, men fint vi har forskellige meninger smil. tak alle..
    jeg må bare fremover bruge ordet IKKE ERFARING NOK til mine ponyer-heste smil..

Kommentér på:
RIDE

Annonce