Så er Den bette væk.. RIP ! {{forumTopicSubject}}
Ja, i søndags blev hun desværre aflivet.. Jeg blev ringet op ude fra stübben hvor de spurgte om jeg kom derud, fordi den var galt med den bette. Så tog selvf. derud.
Da jeg kom derud var den helt galt. Hun kunne næsten ikke gå, og slingrede rundt i hele boksen, så vi ringede efter dyrlægen.
kunne godt regne ud der var noget galt, men ville ikke tage hende ud af boksen, for hvis hun først faldte, kom hun ikke op igen. Så i stedet heltede jeg en masse hø til hende og stod og striglede hende så hun blev fin.
Et par timer efter kom dyrlægenog kiggede lidt på hende, hvorefter han sagde jeg skulle tage hende langsomt ud af boksen, mens han kiggede på hvordan hun gik. Hvor han derefter gik hen og tog fat i hende og undersøgte hende. Så lagde han hånden på siden af halsen af hende, og prøvede at se om han kunne dreje hende, men det havde hun svært ved.
Så gav han mig hende igen og trådte tilbage og stod lidt, hvorefter han sagde; "ja, jeg er jo kendt for at tage livet af dyr. Så du kan vel desværre gætte hvad jeg vil sige.."
Hun havde noget med nogen muskler og knogler i nakken der var blevet skubbet/mast, så det lukkede for balancenerverne ned til bagparten, så bare det at hun skulle gå var en kamp, og hvis hun først kom ned og ligge, kom hun aldrig op igen- Og hun ville aldrig komme sig.
Så fik sagt farvel til hende mens jeg nærmest stortudet, da de tog hende ud bagved, hvor hun fik sprøjten. kort efter kom de ind igen, hvor jeg spurgte om jeg måtte gå ud til hende.
Der lå hun så. Stadig varm og dejlig. Jeg gik hend til hende og satte mig ned ved hende, med hendes hovede på mit ben da hun langsomt forvsandt. Hendes matte øjne lå bare og stirrede tomt på mig, og hun blev langsomt stiv
Savner hende af hele mit hjerte, og ville gøre alt for og få hende tilbage, men nytter desværre ikke noget.
RIP Bette.. Du er savnet af hele mit hjerte, og af andres.
jul 2005
Følger: 66 Følgere: 199 Heste: 3 Emner: 88 Svar: 805
Stakkels "jer".
mar 2006
Følger: 349 Følgere: 355 Heste: 8 Emner: 147 Svar: 654
RIP BETTE.
dec 2004
Følger: 128 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 191 Svar: 1.828
R.I.P. Bette
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 56 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 101
sider og græder helt over det <33 snøft
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
RIP
maj 2005
Følger: 334 Følgere: 589 Heste: 24 Emner: 116 Svar: 1.614
feb 2004
Følger: 188 Følgere: 192 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.554
jan 2006
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 889
Mistede selv min elskede pony den 7 maj så ved hvordan du har det.
Mange trøstende hilsner herfra
Så er Den bette væk.. RIP !