{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er den gal igen
  • #1   18. apr 2020 Har også lige bemærket det ?? Det er da irriterende smiley
    Noget nyt i forhold til Ulla og Jamaica? smiley


  • #2   18. apr 2020 Så vil jeg da lige vise den gamle og jeg ??

    profilbillede
  • #3   18. apr 2020 Det er så irriterende!

  • #4   18. apr 2020 Jeg lurede det også og hoppede i browser smiley

    Jeg har en kedelig lektiedag i dag, men Dolly havde leget i søen i går var var totalt mudret, men min yndlings hjemmelavede striglede klarede det i en ruf sammen med en masse vinterpels, så bliver man altså lidt glad når det er så nemt smiley I går aftes fik jeg også endelig lavet min nye cordeo af rester smiley Nu tager jeg glæderne lidt på forskud og hører om min far vil lave mig en hov-stander så den er klar til efter mit trimmekursus smiley Så lidt lyspunkter er der da på sådan en lektiedag! smiley


    profilbillede
  • #5   18. apr 2020 Gæt hvad vi har lavet i dag...... smiley

    profilbillede
  • #6   18. apr 2020 Maria
    Ikke endnu.... smiley Men måske sker der snart noget.


  • #7   18. apr 2020 Nurh en Mini Mini Madsen! smiley

  • #8   18. apr 2020 Håber for jer at der snart sker noget, spændingen må da næsten ikke være til at holde ud mere smiley Kunne godt mærke utålmodigheden meldte sig lidt da man så Mini havde folet og Twister har stadig 11 dage til termin, så kan næsten fornemme hvordan jeres tålmodighed har det ??

  • #9   18. apr 2020 Haha, ja vi er ved at være trætte. Jeg tog herop i onsdags, fordi vi måske troede der ville ske noget snart, men de har taget røven på os flere dage nu.
    Men vi tjekker løbende kamera hver nat, så hvis der sker noget er jeg her heldigvis allerede. smiley
    Jamaica havde jo termin sammen med Mini i onsdags.


  • #10   18. apr 2020 Mini madsen årrrrh, kom føllet i nat smiley smiley

  • #12   19. apr 2020 Ny side?? What?

  • #14   19. apr 2020 Hed den ikke omnihorse eller noget i den stil smiley

  • #16   19. apr 2020 Fix it, holy shit! :b

    Lagde en op i går, som så ikke kom frem -__-

    Jeg var på den første tur med kæmpen i går. Han er virkelig en guttermand! Ingen panik, glor ikke på ret meget ret længe ad gangen, går pænt igennem smalle steder og under broer.. Ligeglad med fugle og andet i krattet, cykler, musik, mennesker etc, det rører ham ikke.. Virkelig lækker tur på verdens bedste ven! Jeg har været så heldig at få alle drømme opfyldt i én hest smiley


    profilbillede
  • #17   19. apr 2020 Laksen & Maria - i kan godt se at få presset de føl ud af hopperne, nu har Madsens Mini gjort sit arbejde og vi venter spændt på føl billeder smiley smiley

    Madsen - endnu engang tillykke med den lille fyr smiley har i fundet et navn allerede?

    Melanie - hvor er det fedt for dig at du har fået hest og det bare er en der klinger godt med dig. Dejligt at se dine ridebilleder stastus smiley

    Mette - det lyder spændende med det trimme kursus, hvornår skal du igang med det? smiley

    Nana - kan sagtens føle dig i at flytte over på den anden side, synes det er død træls at HG bare står til som reklame søjle og så tilmed bare er fyldt med fejl med den her side. De gider ikke udvikle den og holde den ved lige, så man fik lyst til forsat at være herinde smiley

    Min egen status er ikke én af de gode lige nu, Sokka er desværre ikke rengående og lige nu, er der ikke andet end at se tiden an om det bliver bedre eller det er alderens tegn som så småt kommer igennem nu (slidtage), hvilket vil være naturligt når hun har den alder som hun har


  • #19   19. apr 2020 Soffy, ja man bliver lidt utålmodig nu, men Twister har stadig 10 dage til termin og ligner ikke ligefrem en der foler snart så der går nok et par uger endnu smiley
    Ked af at høre det med Sokka smiley Håber at det ikke er alvorligt smiley Har i undersøgt om det kunne være en hovbyld? De kan jo vise sig på så mange forskellige måder og være svære at gennemskue


  • #20   19. apr 2020 Årh det så dejligt lige at læse jeres opdateringer smiley
    Og Melanie hvor er det så dejligt for dig!! Så skønt du fandt en dejlig hest! Skøn udsigt smiley

    Jeg har lige været en tur hjemme forbi Zindi og vende. Kæft man kan savne sin hest meget på 5 dage. Så det var dejligt at se hende igen.
    Så kører jeg lidt senere tilbage til Eva og hopperne, så jeg kan hjælpe lidt til/holde øje, nu hvor både Eva og hendes mand skal arbejde i morgen. Tror ikke det helt værst med en ekstra staldarbejder/børnepasser/hestetræner smiley Har fået lov til at arbejde med søde 3 årige Korsika, som jeg lånte sidste år. Hun bliver 4 om 3 uger, og venter også føl til juni. Hun er simpelthen den sødeste, klogeste og mest nysgerrige unghest. Håber mit føl bliver lidt som sin halvsøster smiley

    Lige et lille billede af Zindi smiley


    profilbillede
  • #21   19. apr 2020 Maria - hun foler når du mindst venter det smiley det bliver dejligt når den lille kommer ud. Og man må sige at vejret er perfekt til foling så man ikke skal bekymre sig om at de bliver våde de små føl.

    Dyrlægen mener hendes halthed stammer fra kode eller haseleddet, trave vil hun helst ikke, så slår hun over i grisepas eller galop. Haltheden forværres ved bøjeprøve. Hun er stiv i benet når man fremføre benet baglæns ligesom når man skal rense hove. Hun har stået meget stille siden februar måned og hurtigt efter er hun blevet stiv i benet. Hun rør sig generelt ikke på folden og løber heller ikke efter maden som de andre, det har hun faktisk aldrig gjort siden jeg har kendt hende, hvilket har undret mig og nogen andre ting med hende. Hun må rides i skridt ligeudrettet eller skridtes for hånd. Jeg rider hende ikke så det er gå ture vi tager. Jeg ser tiden an og sender hende ikke ud i stor udredning. For uanset hvordan man vender og drejer det, så er hun en ældre dame og røntgen vil vise slid et eller flere steder. Og prognosen for at gøre noget ved slid i den alder er lig nul. Tilskud for ledproblemer har hun fået i et par år nu og har hjulpet hende, men fakta er kort og godt hun er gammel og har været konkurrence hest det meste af hendes liv. Måske det bliver bedre med ro og skridtture det næste stykke tid så hun kan rides igen med tiden. Motion er det bedste for en ældre hest. Og måske er jeg bare heldig at jeg har haft tre gode år med hende, hvor hun har lært mig sindsyg meget og troen på mig selv.


  • #22   19. apr 2020 Soffy- Puh det lyder ikke så positivt med Sokka, det gik da ellers lige ret godt for jer. Håber på det bedste smiley Skrev det med hovbylden da der er en ældre hest i stalden der næsten lige har fået gravet en stor hovbyld ud og han har været dårligt gående i hvert fald i en måned. Der var ikke typiske tegn på hovbyld, så som varm hov, og har også hørt om flere hvor dyrlæger har behandlet det som sene/ledskade, men hvor det viste sig at være en hovbyld.

  • #23   19. apr 2020 Tak Maria - jeg håber også at det bliver godt med hende igen. Ser tiden an og så må vi se smiley heldigt med hesten at det var en hovbyld og ja de kan være godt gemt de små sataner i hoven, giver dig helt ret med at det kan sende dyrlæger på afveje hvis hesten ikke viser de klassiske tegn på hovbyld

  • #24   19. apr 2020 Vi har fundet navn i dag, ja! smiley Han kommer til at Hedde Náttfari (udtales Nautfari), efter sin far, Solfari. ??

  • #25   20. apr 2020 Tillykke med jeres føl, Bidløse Madsen smiley
    Dejligt I har haft en god tur, Melanie smiley

    - Jeg har desværre en rigtig øv status i dag. McAdoo har fået taget røntgen af sine tænder i dag. Der er ikke noget man kan gøre paradentose, betændelse og EOTRH.... Nu får han lov til at nyde sin sidste tid på sommergræs, og så hedder det på gensyn til sommer smiley


  • #26   20. apr 2020 Tak smiley
    Det var dog en helt forfærdelig opdatering! smiley Hvad er EOTRH?


  • #27   20. apr 2020 Årh Louise, det er jeg ked af at høre... smiley Sender mange tanker smiley Må I få en fantastisk sidste tid!

  • #28   21. apr 2020 Bidløse Madsen: Ja, det er noget l*rt :C Det er en smertefuld tandsygdom, der typisk rammer fortænderne, får dem til at gå i opløsning, og danner en slags fortykning: https://hestetandklinikken.dk/eotrh/

    Laksen: Mange tak, vi må få det bedste ud af det smiley


Kommentér på:
Så er den gal igen

Annonce