{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris afslag ved staldkrampe
  • #1   4. apr 2018 Ville ikke reducere prisen særlig meget.

• #2   4. apr 2018 Umiddelbart ikke alverden i afslag.

Men det afhænger jo af hvor voldsomt det er, smider hesten sig, eller spænder den bare op?

Ellers betyder det jo bare at der skal tages lidt hensyn til hesten.

• #3   4. apr 2018 Hvis løsdrift kunne hjælpe hesten, tænker jeg ikke der skal det store afslag på. Der er jo nogen heste der bare ikke trives i boks. smiley

• #4   4. apr 2018 Olympia . Jeg forstår ikke dit svar? Vi ved jo ikke om hesten står i boks eller løsdrift?

• #5   4. apr 2018 Nej, jeg ved intet om staldkramper. Jeg tænkte bare de kom af at hesten ikke kunne bevæge sig særlig meget, så hvis den kom på løsdrift og havde mere mulighed for at bevæge sig kunne det måske mindske problemet, men jeg utalte mig om noget jeg absolut ikke ved noget om, hvilket også er grunden til jeg har formuleret mig som jeg har. smiley

• #6   4. apr 2018 Det kommer nok an på prisniveauet på hesten, er det en hest til 100.000 er 25% meget af prisen i forhold til hvis det var en hest til 20.000 så ville 25% nok være mere acceptabelt. smiley

• #8   4. apr 2018 Olympia det har desværre ikke altid bedre effekt at hesten kan bevæge sig i løsdrift - en hest på mit tidligere arbejde har staldkramper, og vi prøvede alt med ham (undtagen løsdrift, det var ikke muligt), men han gik ude i mange timer om dagen, fik foder med næsten ingen stivelse og sukker i (det siges at det kan hjælpe lidt), stod med Back on Track dækken og andet gejl derfra, og fik kiropraktik, kranio-sakral terapi, massage, fysioterapi etc. for at afhjælpe det.

Det er ikke fordi hans staldkramper er mega voldsomme, det er egentlig mest "bare" at han ikke kan stå stille på alle fire ben på staldgangen, under ridning er der INTET (og den fik da alligevel 9 i ridelighed til unghestechampionatet i Herning og 2 x 8 i kapacitet og teknik) smiley Og generelt er den bare en hammersød hest! Virkelig en stor labrador smiley
    Grunden til der blev gjort alt det og mere til, som der står ovenfor, er fordi det er en hest der skal sælges, så kunne man minimere det, ville det selvfølgelig være at foretrække, selvom der intet er ridemæssigt smiley

Jeg synes heller ikke der skal et stort afslag i prisen - men jeg ved da også, at netop grundet staldkrampe, er den hest jeg her omtaler, sat til en nedsat pris smiley

Kommentér på:
Pris afslag ved staldkrampe

Annonce