{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indgræsning
  • #1   12. maj 2018 Det afhænger jo af hesten - min hilsener får aldrig adgang til ubegrænset græs. Det gjorde belgieren ikke. De to andre får lov at græsse et stykke lidt ned først (deres tilvænning har været et forår med et par timers adgang om dagen) og så får homsteneren lov at være med når der er knapt så voldsomt med græs og typisk lukkes alligevel af for det halve af døgnet, hvor de så ikke har adgang så holsteneren ikke eksploderer.

Havde vi kun de to andre havde det været et par timers græs om dagen i foråret og så fuld tid græs herefter.

• #3   12. maj 2018 Min varmblod og spinkle med Forest græsser bare ind i takt med at græsset vokser. De kan sagtens tåle det.. Den tykke new Forest græsser langsomt ind og får maks 3 timer smiley

• #4   12. maj 2018 Samme som #3. De fleste går i løsdrift på store græsarealer og græsser ind som græsset gror. Bokshestene kommer ud på samme slags folde, så de har også græsset ind på samme måde, dog kun med mulighed for græsset om dagen.

De fleste er oldenborgere og hannoveranere, men der er også PRE, araber og ponyer i blandt.

• #5   12. maj 2018 Mine (DV og fjordhest) græsser også bare ind i takt med at græsset gror.. De går på græs hele året så det er ikke et problem.
    Skifter mellem mine 4 folder her om sommeren så de ikke når at gnave dem helt ned.
    Men har aldrig været særlig hysterisk med at græsse ind.. Har gerne startet med 2-3 timer de første par dage og så øget med 1-2 timer over de næste dage.

• #6   12. maj 2018 mine går også på græs hele året. har ingen problemer med det

• #7   12. maj 2018 Mine græsser jeg ind 20 minutter x3 dage, 30 minutter x3, 45 minutter x3, 60 minutter x3, 90 minutter x3 og til sidst 120 minutter x3 indtil de kommer på døgn smiley

Mvh TT

Kommentér på:
Indgræsning

Annonce