{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Islænderopstaldning Kbh {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg flytter højest sandsynligt til københavn i sommers fra Færøerne, for at gå på universitet. Sagen er så den, at jeg har min skønne islænderhoppe herhjemme som jeg rigtig gerne vil have med mig til DK. Søger derfor forskellige opstaldningssteder tæt på kbh, som man kan nå via offentlig transport:)
Indkomsten bliver primært SU + lidt fritidsarbejde, så de helt dyre luksusstalde bliver det nok ikke til, men skriv gerne hvor i har jeres islændere, eller steder i kender til!
Boks eller løsdrift, med mere eller mindre fuldpas, er dog mere end villig til at tage foder/foldvagter osv:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænderopstaldning Kbh
  • #1   20. maj 2018 Prøv at melde dig ind i gruppen Teitur Amager på Facebook. Det er en islænderklub på Amager hvor der ligger en del islændersteder og folk rider med hinanden på tværs af staldene, holder arrangementer osv.
    Af hvad jeg ved, holder de fleste af dem nogenlunde samme opstaldningspris, hvilket er 1500kr pr. måned +/- for løsdrift.
    Der hvor der er flest stalde op ad hinanden er på Tømmerupvej (de ligger bogstavligtalt på stribe), og nogle af staldene har ridebane, en anden har round pen og ovalbane, så uanset hvilken stald man står i, har nabogården den slags facilitet man mangler i sin egen stald. Og der er skov, strand og fælled tæt på.

    Der går bus derud. Dog kun en gang i timen.


Kommentér på:
Islænderopstaldning Kbh

Annonce