{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For og i mod
  • #1   19. jun 2018 Jeg synes ikke at den var god. Jeg var blevet anbefalet den fordi jeg har en rund ismule, hvor sadler kan have tendens til at glide frem, men det fungerer bedre for os med en gjord uden elastik.

    Ud over det, så er det en lækker gjord, som jeg kun har hørt godt om, men den fungerer bare ikke på alle heste - men det kan man jo heller ikke forvente smiley


  • #2   19. jun 2018 Min hoppe er rigtig glad for den og kan ik gå med andet, efter hun for nogle år siden blev påkørt af en mountainbiker lige ind i siden. Ik at hun har gjordkramper, for det har hun ik men hun har ideen om at gjorden kommer til at gøre ondt når den skal spændes.

  • #3   19. jun 2018 Min datters pony døjede meget med gjordkramper. Uanset hvad vi gjorde var der ikke noget der hjælp. Fik så anbefalet at købe Equisoft, synes bare det var mange penge og putte i en gjord. Fik så en på prøve i 8 dage, og den hjalp allerede første gang. Vores pony er aldrig sur eller har kramper mere. Efterfølgende købte jeg en gjord mere til min egen hest. Så god en gjord.

  • #4   20. jun 2018 Jeg har den helt gamle model, og har brugt den på 3 forskellige heste.

    Den blev købt til min gl. hoppe, fordi hun var temmelig utilfreds med at få gjord på (NEJ, der var ikke andet galt!) Det hjalp hende meget og hun ville ikke gå med andet end den.

    Hest nr 2 havde ikke nogle problemer, men den fungerede fin på hende også.

    Hest nr. 3, ham jeg har nu, var ikke tilfreds med at få gjord på , da han kom til mig. Det er så ikke noget problem mere.

    Alle 3 heste er store DV'er, og i lidt forskellig facon, men de har alle 3 kunne bruge gjoden uden problemer.

    Mon ikke jeg har haft den i en 8- 10 år .....


  • #5   20. jun 2018 Tak for jeres svar smiley Har i dem med lam eller læder?

  • #6   20. jun 2018 Jeg har begge dele, men min lammepad er nu godt slidt.....

    Så jeg bruger den med neopren.


  • #8   20. jun 2018 Min er med lam

  • #9   20. jun 2018 Begge mine er med lam.

  • #10   21. jun 2018 Jeg har den og jeg er SÅ begejstret for den ..

    Jeg har ikke selv oplevet det, men ved at hvis hesten har et smalt gjordleje eller er smal mellem forbenene kan der opstå slidemærker bag albuen men dette kan afhjælpes ved at købe en kortere gjord.

    Fordelen ved gjorden er helt klart at den er designet på en måde som altid tilgodeser hestens bevægelse og åndedrag. Den har forbedret gangarter og bevægelser på alle de heste jeg har prøvet den på og den ligger så stille at sedlens placering også bliver mere korrekt. Jeg elsker simpelthen den gjord og kommer aldrig til at bruge andet igen.


  • #11   21. jun 2018 Meen jeg anbefaler den ikke til små og smalle heste/ponyer da midterpladen bliver for bred til nogle heste da forskellen i længden ligger i stropperne og ikke selve pladerne

Kommentér på:
For og i mod

Annonce