{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Hvad går I og laver for tiden? {{forumTopicSubject}}

Godaften derude i det mørke Danmark smiley

Jeg synes at jeg mangler energien og lysten til at trænet hesten for tiden, så det bliver kun 2-3 gange ugentlig at jeg foretager mig med dulle dyret smiley synes det svært at finde overskuddet til at få fingren ud af gaskanalen og komme op til hesten for tiden når min krop reagere med mange flere smerter pga det konstante vejrskift og temperatur. Det gode er at min hest ikke hænger op under loftet pga overskudsenergi og under hende også de mange flere fridage end om sommeren smiley
Nogen gange savner jeg at have ridehus på stedet eller en brugbar ridebane som er godt drænet, hvilket man desværre ik kan sige at vores bane er men sådan er det.
Var afsted i søndags til sløjfepor hvilket var skide hyggeligt og motiverende at være sammen med andre folk, så nu sidder jeg og kigger på DRF og Sporti om der er noget andet, som jeg kan deltage med hesten her henover vinteren smiley

Hvad får i tiden til at gå med hesten herom efteråret/vinter?
Når i lige så meget som når det er sommer?
Har i noget specielt indkaldt deltage med hesten her om vinteren, såsom mini stævner, juleoptog, juleridt, andet som i ser frem til?
Vis gerne billeder af hvad i foretager jer her for tiden med hesten, so go ahead og spam smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad går I og laver for tiden?
  • #1   15. nov 2019 Vi har ridehus og får altid lavet mere om vinteren da jeg ikke virker i varme smiley
    Vi er begyndt at ride mere (i hvertfald det jeg kan nå for der er travlt her op til jul)
    fra ryggen øver vi lige p.t at vi ikke skal trave og lave spanske skridt hele tiden for jeg flyver af når han kombinere det. Han har meget energi p.t smiley

    Er det en styrbar energi han har så øver vi versade og traversade og 8 taller.

    Er han ren hoppebold så hopper jeg af og træner galop anspring og piaffe.

    Det er det vi laver p.t smiley



  • #2   15. nov 2019 Aimee- sikke en energi i begge to har smiley den energi ville jeg gerne have smiley lyder enormt hyggelig det i sysler med for tiden og kunne ikke lade vær at grine af det du skrev “fra ryggen øver vi lige p.t at vi ikke skal trave og lave spanske skridt hele tiden for jeg flyver af når han kombinere det” smiley smiley

  • #3   15. nov 2019 Det er bare med at komme igang - aktion avler motivation og ikke omvendt, men selvfølgelig ikke let hvis du har smerter så må man tage hensyn til sig selv først smiley

    haha ja han kan finde på at lave lidt der minder om passage og det er altså ikke let at sidde fast på i en lammesadel smiley


  • #4   15. nov 2019 Åh ja min energi er heller ikke overvældende her i de mørke måneder, jeg har to uger i træk droppet den ene af de to dage, om ugen, jeg rider.
    Men søndag skal vi på tur med min veninde og mandag skal jeg have undervisning.
    Den ene af de to dage om ugen træner vi dressur, hvor vi øver de ting vi har arbejdet med til undervisning (får kun undervisning en gang om måneden) og den anden gang nyder vi en tur med min veninde som også har part samme sted.
    Vi klæder os godt på efter vejrt og rider i alt slags vejr, selvom vi kun har ridebane. smiley


  • #5   15. nov 2019 Jeg får ikke redet så meget pt, vel 2-3
    gange om ugen. Det er bestemt ikke fordi jeg mangler motivationen! Men at jeg for en måned siden startet som veterinærsygeplejerske-elev, og har måtte prioritere min energi på at komme godt igang med mit nye, fantastiske job smiley

    Pt øver vi på så småt at lære forpart- og bagpart vendinger samt er vi begyndt at snuse til schenkelvigninger. Min søde hest er fantastisk lærenem, det står straks lidt værre til med rytteren smiley

    Jeg har ikke så mange planer. At forsætte med undervisning 1-2 gange om måneden, og så håber jeg på vi kan starte vores første stævne til februar smiley


  • #6   15. nov 2019 Den ene har lige haft spiserørsforstoppelse, så hun har holdt pause, så hun kunne blive frisk igen.
    Min anden har pause, så hun bliver kun lige trænet meget let og får fri på de dage hvor at det er dårligt vejr. smiley


  • #7   15. nov 2019 har ikke en ridehest, men vi øver meget bom træning, vi har en stor lækker ridebane og roundpen, med masser af lys så er ikke mærket af mørket. når der er lyst går vi en tur gerne i den nærtliggende grusgrav hvor der er bakker, så der får vi trænet noget bagpart. ellers øver vi forskellige ting som at stå ved skammel, alm. longetræning og lange liner. Vi flyttede for et par måneder siden men kammeraten skulle lige kastreres så nu skal de ud i den store flok så forventer ikke at hesten har kapacitet til ret meget de næste par uger så der får han bare fri smiley

  • #8   15. nov 2019 Twister har desværre tabt sig, så har valgt at stoppe alt træning/leg indtil hun har taget på igen. Vi var ellers kommet godt i gang og de nye specialsko gjorde vi kunne ride og træne igen, så håber vi snart kan komme igang igen smiley Men hun blev da kåret her den anden dag så føllet kan få rødt pas, så lidt er der sket smiley

  • #9   15. nov 2019 Vi har været vilde og været på hele 3 ture sidste uge! Dog kun skridt, da de andre ikke var i stand til andet pga dum ryg og andre ting. I morgen håber vi dog at få lidt mere fart på. Og så bliver unge Amadeo miljøtrænet og vi arbejder på at kunne komme ud med trailer (han er ekspert i trailer, når han kører sammen med nogen, men tror aldrig han har prøvet alene). Håber jeg kan vedholde de der ture. Det er bare lidt nemmere, når man har nogen at ride sammen med

  • #10   15. nov 2019 Muger/staldarbejde og strigler/klapper.. Jeg har det svært om vinteren, så der er ikke meget overskud til at ride.. Hesten er pt. i genoptræning, så det er generelt ikke ret meget vi KAN lave..

  • #11   15. nov 2019 Heste Frihed - puha sikke en omgang med det spiserørforstoppelse, oplevede det engang som en lille pige at nabohesten fik en roe galt i halsen. Det var en voldsom oplevelse at se hesten panikke og sprøjtet blod ud på væggene men den oplevede heldigvis med dyrlægens hjælp. God bedring med hende smiley

    Maria R - hvor er det dejligt at høre at i er kommet så langt at du har kunne ride hende igen, det glæder mig smiley Øv at hun så har tabt sig, men det er måske lille bebs som vokser så stor og stærk inde maven for tiden. Og stort tillykke med kåringen, det sku da fedt.

    Louise - giver dig ret at det er mere motiverende og hyggeligt at ride sammen på tur, samtidig er der altid en hjælpende hånd hvis der er behov for det smiley Jeg nyder ture sammen med andre men nyder skam også ture alene, så man ikke skal tag hensyn til nogen og bare kan nyde "stilheden"

    Melanie - kan udmærket føle dig idet, har selv mange af de dage for tiden og køre bare forbi stalden, tager hesten op og strigler hende for at sætte hende ned igen. Synes det rart at jeg har været ude og væk hjemmefra smiley


  • #12   15. nov 2019 Jeg har en lille smule travlt med at istandsætte vores husmandssted og kommende hjem - og på torsdag skal jeg for første gang ud at give foredrag.
    Emnet er naturligvis krydsfeltet imellem alkohol og kropslig sygdom - bare et moderat alkohol indtag øger risikoen for for både psykiatrisk sygdom, kropslig sygdom og død markant - heldigvis falder denne merrisiko og mange af de sygdomme der ledsager alkohol forsvinder af sig selv et par uger efter alkoholstop ved skadeligt alkoholforbrug.
    Er det ikke bare fedt!? Folk kan være svært syge - men problemerne kan stadig løses hvis man erkender og handler på alkoholproblemet!
    Ohh, yeah!

    Og så har jeg lige talt med min chef idag. Foreslog vi udvidede standard blodprøvepakken - og lige laver en "kvalitetskontrol" af sammenhængen imellem de nye blodprøver og test af OBS depression, OBS demens og resten af faldudredning testene - og hvad er chefens reaktion?
    Et bredt smil!

    Det går lidt ud over Aslan.
    Rider ham kun 2 gange ugentligt - men, hey, jeg tror på, at han stadig ved, at han er min gulddreng.

    I går sluttede vi af med at træne at jeg gerne vil kunne sige vente og gå fra ham.
    Ligesom jeg kan sige sit til hunden og gå kortvarig fra hende...
    Billedet er taget EFTER at jeg kom tilbage efter at have været ude med hestepærer.
    Han stod præcis samme sted.


    profilbillede
  • #13   15. nov 2019 Årh pjat Mia, det er bare en vanesag xD

    Vi har været så heldige at have ridehus til rådighed de år vi har haft hestene hjemme (gudskelov for flinke naboer!), og nu har vi endelig fået vores eget så det er super lækkert smiley Jeg laver som regel mindre med dem om vinteren fordi jeg bare ikke er født til det nordiske klima - jeg vil sydpåååå!
    Men det er rart nu bare at kunne gå ud og lave noget med dem selvom det er blevet mørkt.
    Min hingst og jeg forebereder os på kursus i næste weekend, det bliver så spændende smiley Vi har terpet venstregalop og anspring generelt, som har været vores klods om benet.
    Min vallak bliver vare holdt vedlige. Jeg laver ikke så meget yt med ham, for der skal ikke meget til før han ikke gider. Leg, samling og øhm, ekstreme bevægelser er hans yndlingsaktivitet xD Vi havde en grusbunke i ridehallen, det vi havde i overskud fra bunden, og han fandt ud af at det var fantastisk at ræse rundt om bunken, komme tilbage til mig i fuld galop, stejle og springe frem mod mig, gerne flere gange. Tossede hest smiley


  • #14   15. nov 2019 Jeg går pt intet lavet. Og har ikke gjort de sidste 2 et halvt år, desværre. Overskuddet og motivationen er der bare ikke, og det blandet med smerter og skidt psyke er bare ikke en god cocktail.

    Oveni står jeg og bliver måske nødt til at flytte pony igen, og fik lige besked på i går af min sagsbehandler at jeg får tilsendt en partshøring = jeg falder i indtægt.. Så ja, der sker bare 0 på hestekontoen lige nu..


  • #15   15. nov 2019 Miss Soffy - Åh, man får lidt dårlig samvittighed synes jeg... Jeg vil rigtig gerne ride og skridte de ture da det er det eneste hun må lige nu, men jeg har godt nok svært ved at få sparket mig selv i gang i de mørke måneder..

  • #16   15. nov 2019 Jeg har hverken ridehus eller ridebane og så er min unghest, der nærmest intet kan. Vi døjer med seperationsangst, så det træner vi så meget som muligt. Næsten hver dag i en eller anden grad.
    Så er jeg så småt igang med tilridning, hvilket består af at jeg tager på tur med en anden hest og efter nogle km hopper op og skridter lidt. Det har vi gjort tre gange nu smiley måske en lidt alternativ tilridning, men man må arbejde med hvad man har.
    De dage jeg ikke kan komme ud og gå med en anden, så laver vi lidt jordarbejde på en del af folden der er lukket af. Jeg har lige fået købt noget lys, så jeg kan se hvad jeg laver i mørke også smiley
    Jeg har ret stor motivation for tiden, men jeg skriver også speciale og har det lidt hårdt med det. Dog hjælper det meget at komme ud til hesten, også de dage vi ikke får lavet helt så meget.
    Tror måske vi kommer på tur 3 gange om ugen (mellem 4 og 15 km går vi) og så jordtræning 2 gange og 2 gange fri.
    Her lige et billede af vores anden ridetur. Første tur var i komplet mørke, så der kunne jeg ikke tage billeder. Min veninde har snor i ham, da signalerne ikke ligefrem sidder i skabet, men det går fremad smiley


    profilbillede
  • #17   15. nov 2019 Jeg er heldig og har pt. Mulighed for at ride om dagen, må se hvad der sker hvis det blir denne vinter jeg får arbejde smiley
    Har tre parter, ingen faste dage, så nogen uger er det 2/3 dage andre op til 7 dage.
    Jeg har det begge veje i denne tid, elsker kulden men hader alt udstyret. smiley sværere når det er iset og halvregn end når det er ordentlig føre og tørvejr.
    Med Tula træner jeg tømme køring, dels til konkurrence næste år og dels til at kunne øve mig til når arbejdsselen er ferdig og vi igen kan få vogn på. Skal snart prøve at køre slæde, det blir spændende.
    Ellers på rideture, ro, ro og atter ro, hun har ofte så meget energi at hun kunne trippe/ småtrave en hel tur smiley
    Tilla er jo i skarp træning med ejer så jeg får de dage hvor det ikke nødvendigvis er fuld power. Enten vogn eller ridning. Her det traver udstyr vi bruger. Vil gerne i gang med lidt dressur med hende, men der skal undervisningen passe med hendes træningsprogram.

    Billy har fået konstateret cushing, så nu er vi endelig i gang med genoptræning, ikke de store planer her. Han er min hygge, slappe af hest.


    profilbillede
  • #18   15. nov 2019 jeg er ved at eksplodere over ikke at have hest under neglene.. jeg synes de mørke måneder motivere mig mere til at komme afsted. Ellers ender jeg jo med at sidde indenfor hele dagen. Jeg skal bare have fundet mig noget hest smiley

  • #19   15. nov 2019 Briarwood - det er jeg ked af at høre og håber du kommer stærkt igen selvom det hele er helt sort i perioder. Bid dig fast i bordkanten, min pige

    DR WHO - tillykke med husmandsstedet, jeg må have misset at i endelige har fundet jeres nye rede og tænker at Aslan blive glad for i fremtiden at du kan se på ham fra forhåbentlig dit køkken i det nye sted med. PS skønt med en chef som er åben for nye tiltag.

    Melanie - jeg kan sagtens føle dig i dårlig samvittighed, men det er et stort plus at du kommer ud i stalden og bare er der, om det bare er at du muger eller pusler med hesten er godt for sjælen. Man får et boost ved at komme ud og være i nuet. Selvom det kun holder kortvarigt, så har man brug for det. Har du ikke mulighed for at ride sammen med nogen ?

    Frida - jeg tænker også at jeg født i det helt forkerte kontinent, jeg er meget mere til de 25-30 gr året rundt. Men tilgengæld kan jeg også lide vinteren pga sne, det er så smukt. Lyder spændende med det kursus i skal på.


  • #20   15. nov 2019 Jeg prøver virkelig. Men suk. Hvis nu bare min sagsbehandler lige ville lade mig komme ind i en rytme og se hvorvidt træningen hjælper, men nej. Jeg skal i jobafklaring, som det ser ud lige nu.
    Er også kommet på 'lykkepiller', på grund af psyken. Så det er jo bare super..

    Var dog ude og se på et sted til ponyen i går, og flytter måske derud. Der er lidt længere end hvor hun står nu, men der er ridehal. Så jeg håber det kan få motivationen op.


  • #21   15. nov 2019 Jagter mus i stalden. Fik ram på en i går morgen. Men her til morgen var fælden helt væk. Pist borte har taget den.. det må være en ordenlig krabat. Jeg er bare ked at, musen ikke døde da fælden klappede. Ingen dyr fortjener en langsom og pinefuld død. Skadedyr eller ej.

  • #22   15. nov 2019 Miss Soffy - Jeg kan faktisk rigtig godt lide at ride alene og især i vintermånederne, da der ofte ikke er så stort plus på den sociale konto.. Jeg har bare svært ved at komme afsted og så bliver det meget sent og så får jeg det bare ikke gjort.. Må prøve at se i næste uge, det kan være jeg kan få taget mig lidt sammen smiley Men du har ret i at det giver noget bare at være kommet afsted!

  • #23   15. nov 2019
    Ridehus, ridehus, ridehus - jeg fik ikke motioneret pony uden. Jeg har prøvet - det blev ikke til meget motion til ponydyret, især ikke dressur. Så jeg ved bare, at hvis jeg skal have hest der skal motioneres, så er det med ridehus.

    Våd ridebane, regn og blæst og mørke - neeej tak.
    Jeg kan godt starte en tur hvor det er lyst og ende med at det er mørkt, men jeg gad ikke ride rundt i mørke hele tiden. Eller regn.


  • #24   15. nov 2019 Soffy- Ja dejligt der endelig er styr på kåring og at hun gik igennem. Vi tænker også at det er føller der suger alt næring, men hun måtte da gerne snart tage de kg på igen så er jeg mere rolig. Men sjovt at se hvordan Twister har ændret sind gennem drægtigheden hun er blev meget mere kontaktsøgende, hvilket hun aldrig har været før smiley

  • #25   15. nov 2019 Jeg er syg smiley og har ikke redet hele ugen smiley jeg SKAL på langtur på søndag smiley så må jeg bare tage mig sammen. Ellers glæder jeg mig fhf mødet på torsdag, julefrokost på arbejde den 6/12. Og juleoptog med Rocky den 22/12 smiley

    Mvh TT


  • #26   16. nov 2019 Sunshine.
    Hasselmus kan godt slæbe en let musefælde med sig et stykke vej. Men er musen ramt bør den dø hurtigt alligevel. Så finder du musen indenfor en meter.

    Hvis musen har fået fælden til at gå af, er lokkemaden og uskadt mus væk.

    Hvis en død mus lægger som fast-food, klar og lettilgængelig kan både katte og ræve og andet tage mus, fælde og hele pivtøjet og gå væk med det og spise det et andet sted, som robdyret finder mere afslappet.
    DET er den mest sandsynlige årsag, når både mus og fælde er helt væk.
    Musen er død og fortæret.


  • #27   16. nov 2019 Hvorfor er jeg vågen kl 5.30 på en lørdag?
    Overnatter hos mine forældre.
    Gæsteværelse på første sal.
    Min mor mener, at hunde ikke har noget at gøre heroppe, så Saga sover sammen med deres hund i stuen, på hver deres lænestol.

    Min far er en sjov fætter. Gammel landmand. Høj, slank, gråhåret, blåt arbejdstøj og en gammel pibe i mundvigen. Lynende intelligent og så selvrådig, som kun en landmand kan være.
    På sin egen måde holder han enormt meget af dyr. Som barn kunne man nogengange se ham stå og lege med køerne igennem en stalddør, der stod på klem. Men så han, at man kunne se ham, gik han straks videre!
    Har en stjernekikkert og klapstol på laden, han bruger uhyggeligt meget tid på at sidde der og kigge på vildet.
    Kan reparere en motor med et bøjet søm og gaffatape..
    I kender typen?

    ... Hund pev på gangen. Hun ville ind i det værelse 2 af mine søskendebørn sover i.
    Og ind til os.
    Alle tegn på hundeglæde! Men den går jo ikke?
    Og hvordan satan er hunden kommet herop??

    Går ned med hunden.
    Far sidder i entreen og snakker med staldkatten, som efterhånden bor i entreen.
    Jeg spørger far, om han ved hvordan hunden er kommet derop?
    "Hun ville gerne op på loftet. Hun kan lægge og gasse derop lige så godt."
    - Pointe.
    Far syntes at hundens behov var at komme op.
    Far gør det, som han synes er det rigtige i situationen.
    (regler? De indgår ikke i beregningen. )

    Det er lidt sjovt, fordi det er ærketypisk min far.
    Og skræmmende, fordi jeg ligner nok min far en hel del.

    ....
    Og den med blodtryk og kvalitetsikringsprojekt.
    Man må gerne samle data til kvalitetsikring.
    Det man lærer kan man jo publicere som lidt forskning...
    Uhh!
    Verdens venligste fuck you finger!
    Se ikke bort fra alkohol! Dether nytter! Hvor vil jeg gerne kunne vise det!


  • #28   16. nov 2019 Dr Who - Ja jeg er lige vågnet smiley fik det lidt dårligere i aftes igen smiley
    Ja det høres ud som om du ligner din far ud fra beskrivelsen om ham smiley
    Håber du får en god dag smiley skal du på arbejde?

    Knus


  • #29   16. nov 2019 Jeg har hverken ridebane eller ridehus, eller et sted at ride eller træne.
    Folden er mudret, men vi går ture istedet for. Og det er super hyggeligt. smiley


  • #30   16. nov 2019 Jeg ride lige meget både sommer og vinter, det er kun frostvejr som forhindre mig i at ride, så bliver jorden for hård.

    Det er forskelligt hvad jeg træner.

    Aslan er det styrken til at sætte sig i galop med afslappet overlinje. Samt travers i galop og overgange med til skridt og parade fra trav/galop hvor han, taber hæftet i brystkassen og falder på forparten

    Klausen har styrken fra naturens side, men han har ikke teknikken og smidigheden, så det er mine fokus områder med ham.

    Basse er det den afspændte overlinje, han har gået det meste af sit liv med spændinger mod tøjlen, og når han slapper af, begynder jeg at bede ham løfte brystkassen og ryggen, for at styrke ham. Hans niveau behøver ikke blive højere, det er ligemeget, det som er mit fokus er, styrke og holdbarhed, for at holde ham vedlige.


  • #31   16. nov 2019 Briarwood- ved godt det pisse svært at være optimist når det er temmelig sort med bla kommunen lige nu. Det giver mening som du siger at de burde vente med jobafklaring til du eventuelt er færdig med træningen og afklarret med smerteklinikken, hvor meget du kan bestride af job eller uddanelse i fremtiden men nogen gange tænker kommunen med r.... og de bliver også presset oppefra, for at få folk i job her og nu. Man kan sige at de får ikke ret meget ud af jobafklaring med dig lige nu men det er deres problem, ikke dit groft sagt. Lyder som en god plan at du nok vil få mere ud af at flytte hesten hen til et ridehus på stedet, så du kan komme lidt igang.

    Tindur - god bedring, lyder som et hyggelig ridt du skal i morgen. Håber for dig at vejret er bedre end idag, hvor det pisser ned her.

    Sunshine - lige da jeg læste din tekst, så tænkte at det er nok en rotte der er stukket af med gratis måltid af en mus med fælde. Det gør de nemlig her de Forbandet bæster. Har dog også oplevet at musene kun får sat en hale eller et ben i fælden, hvilket er synd men de bliver aflivet med en stor sko af mandens. Jeg har lært af rottefængeren efter besøg at man skal binde fælden fast, så de ikke har muligheden for at gemme sig.

    Krikken - lige nu misunder jeg dig at du har ridehus, det giver en vis frihed at man kan træne uanset vejr. Jeg plejer normalt ikke være så kæmpe meget inaktiv som dette efterår men tror det hænger sammen med alt den regn vi har fået hidtil at lysten daler gevaldigt. Kan nu godt ride tur i skoven selvom det regner men når det regner hver gang, er det bare bvdr synes jeg.


  • #32   16. nov 2019 Jup. Men nu må vi se hvad der sker. Jeg aner i forvejen ikke hvad jeg vil med mit liv, nu min drøm om at blive landmand røg i vasken. Så det er også en kæmpe frustrationsfaktor for mig lige nu.. Og det hjælper heller ikke rigtig på psyken..

  • #33   16. nov 2019 Doktor Who.
    Musen kan ikke kommer ud af stalden med fælden. Døren er lukket. Den må være et sted i stalden. Så mon ikke den dukker op.. før eller siden. Bare synd den ikke døde med det samme, hvis den altså hænger fast i fælden endnu smiley smiley


  • #34   16. nov 2019 Min hest er netop rykket til fuldpas efter at have stået i selvpas. Jeg var kørt helt surt i det.
    Der var mudder over det hele, og tingene blev ikke lavet som lovet..
    Så var jeg så heldig at der var en boks ledig 500 meter længe væk med ridehus og fuldpas.

    Jeg har ellers ikke haft overskud til andet end at tage i løsdriften og tage klatte samt fodre også tag hjem igen (Det tog Gerne halvanden time fordi der var så meget mudder at man bare ikke kunne køre en trillebør igennem.)
    Men nu skal jeg bare køre ud og være sammen med min hest det er så skønt! smiley


  • #36   16. nov 2019 #33.
    Hvis mus og fælde bliver båret væk af fx en kat...


  • #37   16. nov 2019
    Det har regnet og blæst hele dagen, jeg har været ude og købe gaver til formiddag, så til fødselsdag fra 14-17 og derefter ned i stalden - det er mørkt, koldt og regnvejr men pony blev motioneret i en omgang dressur.

    Jeg ville aldrig have fået motioneret dyret i dag uden ridehuset smiley


  • #38   17. nov 2019 Jeg har hverken ridehus eller drænet ridebane lige pt, så jeg synes også det kræver meget kreativitet at holde træningen ved lige her i vinter halvåret smiley
    Jeg rider/går tur i skoven, eller rider dressur på vores fold-ridebane når jorden er tør nok til det.
    Ellers står den på akademisk dressur fra jorden m. longering og andre styrkende øvelser, miljø/agility træning, lange liner, bomme/løsspring, liberty & tricks, trailer træning, og massage + strækøvelser osv.
    Kun fantasien sætter grænser, og jeg prøver samtidig ikke at ligge pres på mig selv, om hvad jeg "burde" gøre, men have fokus på hvad der KAN lade sig gøre, og være tilfreds med det.


    profilbillede
  • #40   17. nov 2019

    profilbillede
  • #41   18. nov 2019 Doktor Who
    Katten kan ikke komme ind i stalden når døren er lukket smiley Der er kun mig og stedets ejer, der kommer i stalden og nettop derfor er døren altid lukket. Stalden er under 10 år gammel og der er ingen huller, nogen steder, der er store nok til at mus, med fælde, kan komme ud.


Kommentér på:
Hvad går I og laver for tiden?

Annonce