{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.719 visninger | Oprettet:

De Niro vs Cavallo og alternativer: Hvad anbefaler I? {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg står og skal til at købe nye lange ridestøvler, men kender overhovedet ikke markedet. Jeg skal selvfølgelig ud og prøve en masse, men hvad er folks erfaringer?

- Fordele/ulemper ved Cavallo og De Niro?
- Gode billigere alternativer?
- Noget særligt jeg skal huske at overveje?

Håber I kan hjælpe mig lidt smiley
Venlig hilsen Lærke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De Niro vs Cavallo og alternativer: Hvad anbefaler I?
  • #1   1. jul 2018 Jeg har De Niro Young.

Super støvler. Men du må ud og prøve nogle.

• #2   1. jul 2018 Jeg tænker det kommer helt an på dine bens opbygning hvilke støvler der ville passe dig bedst. Jeg har lige fået et par De Niro Young, som passer godt til mine ben da jeg har smalle ankler og at de her støvler støtter godt op om der. Mit råd vil være at finde en butik der forhandler mange forskellige ridestøvler og så se hvad der passer dig bedst til dig til den pris du vil give smiley

• #3   2. jul 2018 Har selv de niro Young, og er super glad for dem! Man skal dog have i mente at alle ridestøvler med lynlås går til i lynlåsen på et tidspunkt, og det er ikke efter 10 år men nærmere omkring 2 år. Så hvis muligt vælg uden lynlås eller tænk rigtig meget over at det er en god lynlås. Mine de niro Young gik til i lynlåsen for nylig. Tror de er et par år gamle smiley

• #4   2. jul 2018 Jeg har en model, der hedder De Niro Tiziano. Den er meget ny, og egentligt bare en Raffaello med smal ankel.
    Jeg er SÅ glad for de støvler, de er pæne, de er rare, osv.

Jeg overvejede Cavallo, da jeg købte ridestøvler. Mine daværende var også fra Cavallo. Jeg fik dog set en model fra De Niro sat op med en model fra Cavallo - og her synes jeg, at Cavallo'en lignede mere en plastikstøvle.

Derfor valgte jeg De Niro, og det har jeg overhovedet ikke fortrudt!

• #5   2. jul 2018 billige alternativer afhænger fuldstændigt af målene på dine ben - feks. Høøks har rigtig fine støvler men har man meget tynde, lange eller tykke ben dur de ikke.

• Anne
    Anne Tilmeldt:
    mar 2018

Følger: 3 Emner: 5 Svar: 26
    #7   3. jul 2018 mine de niro fik jeg for over et år siden, og er utroligt glad for dem. da jeg fik målt mine ben, var jeg da også så forbandet heldig, at de havde min drømmestøvle i præcis de mål jeg krævede inde i butikken. så jeg skulle altså ikke vente i mange uger for at de bliver lavet nede i Italien smiley syntes generelt at de Niro er en lækker støvle, og de holder sig super godt, trods at jeg ikke har været alt for sød ved mine smiley

• #8   6. jul 2018 Har købt et par Cavallo Insignis for noget tid siden, og det er de bedste ridestøvler jeg nogensinde har haft. En af de gode ting ved dem er at der er "plastik" i skaftet om gør at de ikke rigtig falder sammen. Synes også de var super behagelige at gå til. smiley

Kommentér på:
De Niro vs Cavallo og alternativer: Hvad anbefaler I?

Annonce