{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger denne creme mod eksem
  • #1   19. jul 2018 ikke samme mærke - men prøv at kigge her

https://www.hyperdrug.co.uk/Easivet-Benzyl-Benzoate-Application-1L/productinfo/BENZYLEASI/

har selv handlet flere gange hos dem - og de er normalt hurtige til at levere smiley

• Mai H
    Mai H Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #2   19. jul 2018 Tak. Du har aldrig haft problemer med at få det sendt til dk?
    Jeg skal have det videre med til Tyrkiet da, det er der jeg bor, men jeg skal lige et smut til DK så ville se om jeg ikke kunne få noget med.

• #3   19. jul 2018 nej - de sender fint til DK - meget hurtigere end forventet - helt ned til mener den ene gang 2 dage !

• Mai H
    Mai H Tilmeldt:
    dec 2013

#4   19. jul 2018 Super. Tusind tak for hurtigt svar det vil jeg få bestilt smiley

• #5   19. jul 2018 Må jeg spørge om produktet er til dyr eller menneske ? smiley er nysgerrig og hvad gør det?

• Mai H
    Mai H Tilmeldt:
    dec 2013

#6   19. jul 2018 En dame fra Sverige som også har hest, hvor jeg har bruger det til hendes 3 heste mod kløe i magen og hale. Vi bøvler desværre med en del eksem. Og min dreng har næsten ikke mere magen på grund af kløe og han kan ikke have eksem dækken på da vi har det så varmt i tyrkiet. Jeg bruger pt noget andet creme og det ser ud til at virke, men det bliver desværre for dyrt i længden.

• #7   19. jul 2018 Okay du bruger det til sommereksem smiley har det så en virkning? Har selv haft en frieser med slem sommereksem og det eneste der hjalp hende, var et produkt som hed Horsol og et eksem dækken. Horsol fik hendes hud i ro så man og hale kunne vokse ud. Så er nysgerrig på at høre folks erfaring med de produkter der nu findes på markedet smiley

• Mai H
    Mai H Tilmeldt:
    dec 2013

#8   19. jul 2018 Som sagt har jeg ikke selv prøvet det i nu. Men hende fra Sverige er mega tilfreds med virkningen af det hun bruger og vi kan se en forskel på hendes heste. Det jeg har lagt billede op af og det der er linket til er ikke helt det samme, men svenskeren siger at hvis jeg kan skaffe det i linket vil jeg have det rigtig lang tid da det er stærkere og derfor skal fortyndes mere ind det hun har. Hun køber det via en i sverige og betaler samme pris for 500 ml som 1000 ml af det andet koster via hjemmesiden. Plus der er til meget længere tid så det skal bestilles og slæbes til Tyrkiet.

• Mai H
    Mai H Tilmeldt:
    dec 2013

#10   20. jul 2018 Tak Camilla. Har du selv prøvet at købe der fra?

Kommentér på:
Søger denne creme mod eksem

Annonce