{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Meget snottet hest {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg har i dag haft min hoppe på 19, i 3 måneder. Siden dag 1, hvor hun kom ud af traileren, har hun været snottet med gennemsigtig løbende snot og tunge vejrtrækningerne. Ringede til 2 dyrlæger som sagde det var i småtings afdelingen og hun nok bare var forkølet. Men som sagt er det 3 måneder siden nu og næsten hver dag har jeg taget temperaturen på hende og den er meget normal. Men synes bare ikke det lyder alt for godt. Hun spiser og drikker som hun skal og har massere energi og opføre sig normalt. Er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre!
Hun går med regndækken pt da hun er svær at holde varm!
Nogen der har prøvet noget lignende???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget snottet hest
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   19. aug 2018 Ring til en 3. dyrlæge, og forlang hesten tjekket.

    Vejrtrækning skal IKKE være ændret.

    (Dyr-ejere skal simpelthen være bedre til at forlange ved dyrlægen.)


  • #3   19. aug 2018 Theresa s, der er bare ingen problemer når man rider hende. Hun trækker generalt vejret hurtigt men det er fordi hun er traver og har gået løb i hendes unge dage. Hun er frisk som en havørn og ser overhovedet ikke påvirket ud på nogen måder. Hun er heller ikke overvægtig, nærmest det modsatte (du kan evt se hvorfor op hendes galleri) så det er heller ikke det. Havde måske heller ikke regnet med at hun skulle have dyrlæge allerede...

  • #5   19. aug 2018 Jeg tænker lidt, at hvis det var infektion ville dyret enten have kommet sig efter nogle uger, eller være blevet "rigtig syg".

    Derimod, rhinitis varer længe. Lige indtil allergenet forsvinder eller man starter antihistaminer.

    Spørg sælger.
    Ved de noget? Har de afprøvet nogle tiltag.
    Derefter, tal med dyrlægen.
    En ting er løbenæse nogle dage efter ankomst - det lyder fredeligt.
    Men vedblivende løbenæse lyder som noget, der skal ses på.

    (jeg synes det er malplaceret at bebrejde dyrlægen for at kalde løbenæse småting - for normalt ER det jo selvlimiterende. Medmindre man har forklaret, at det bliver ved over måneder, så lyder det som noget, der så uskyldig ud.)


  • #6   20. aug 2018 Hvad er meget normal temperatur? Hvad har du målt?

    Står den i træk?


Kommentér på:
Meget snottet hest

Annonce