{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Store Hestedag? {{forumTopicSubject}}

Hvem herinde skal til Store Hestedag? Og hvad synes I er det fedeste på Store Hestedag? Er der noget specielt I andre går efter at se? smiley

Efter at være flyttet til Sjælland er det blevet sværere for mig at komme til Hest og Rytter i Herning, men til gengæld har jeg været afsted til Store Hestedag 2 gange nu. Jeg har aldrig været afsted med en "erfaren" så jeg har endnu ikke fundet helt ud af hvad der er hvad til arrangementet. Jeg vil gerne afsted i år men så skal jeg tage afsted alene, jeg har endnu ikke besluttet om det skal stoppe mig, jeg har dog et stykke vej med det offentlige til Roskilde. Jeg plejer ikke at planlægge efter show men overvejer at planlægge så jeg kan se TREC/agility kørsel og så skal jeg lige have kigget nærmere på programmet smiley

Er der nogen der kan gøre mig klog på hvad man som "normalt" hestemenneske egentlig kan melde sig til? Hvilken del af det er stævne/konkurrencer udover spring? For jeg har ikke helt forstået det endnu smiley


Kommentarer på:  Store Hestedag?
  • #1   26. aug 2018 Jeg skal afsted som tilskuer søndag. Jeg regner med at se lidt af springstævnet og nogle shows. Hvilke har jeg dog ikke helt fundet ud af.

  • #2   26. aug 2018 Jeg skal for første gang være deltager, skal løbe med en venindes føl om lørdagen smiley Søndag skal jeg ind med min søster og muligvis bruge en masse penge på udstyr smiley

    Så vidt jeg har forstået kan du både melde til bedømmelse/mønstring, grooming-konkurrencer, agility, dressur og spring. Satser selv på at min 4års skal med næste år smiley


  • #4   27. aug 2018 Vi plejer at bruge godt og vel hele dagen derinde - vi ser på oversigten hvad vi gerne vil se hvor, og ellers går vi bare og forelsker os i alt det vi ikke har råd til smiley

  • #5   28. aug 2018 Vi skal afsted 9. gang vist nok, og vi planlægger altid vores dag hjemmefra, så vi får set det hele. Vi holder mest af de forskellige clinic's, og vi er altid til de fleste af dem. Derudover selvfølgelig hesteshow, en tur forbi staldene, se nogle af de andre aktiviteter - og shopping! smiley

Kommentér på:
Store Hestedag?

Annonce