{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Store hestedag
  • #1   2. sep 2018 Ikke noget som helst ?? der er jo desværre ikke meget tilbud derude mere

  • #2   2. sep 2018 Jeg fik købt mig en lækker bareback pad, men jeg var meget skuffet over udvalget af tøj til rytteren. Jeg havde hund med for første gang og brugte derfor meget tid på at kigge på hundeshows. Jeg var nu temmelig skuffet over butikkerne i år. Land & fritid var de eneste, som rent faktisk havde nogen gode tilbud.

  • #3   2. sep 2018 Jeg købte noget tilskud, men synes egentligt ikke der var nogle særlig gode tilbud.

  • #4   3. sep 2018 Nej, der er er stykke vej mellem de gode tilbud. Jeg fik 1 kg vitamin-tilskud fra Nordic horse til 75,-, men fik egentlig ikke shoppet voldsomt meget smiley

  • #5   3. sep 2018 Man plejer at skulle lede efter tilbuddene og sjældent der er generelt tilbud på alt men somregel kun et udvalg af varer, så det afhænger af om man lige er på udkig efter den type vare.

    Har ikke selv været afsted i år, men min mor var og fandt da en fluemaske til mere end -50% så det jo et rigtig fint tilbud.


  • #6   3. sep 2018 Jeg var der ude begge dage og synes faktisk at jeg fandt en del gode tilbud smiley bla en Horseware vinterjakke med - 60%, cavallino tights med - 50%, flere gode plejeprodukter med - 50%, HV polo gamacher med - 50%, fik - 20% på urtefarms loppefrøskaller og hos Equsana købte jeg en Horze Jakke, Horze Stævneskjorte og en Equsana Vest til hele 125kr tilsammen smiley
    Købte også et Lemieux underlag som jeg længe har savlet over, her var der dog kun - 10%.

    Så jeg er faktisk mere end tilfreds med weekendens indkøb smiley


  • #7   3. sep 2018 Jeg synes der var mange gode tilbud og kunne sagtens have købt mere end jeg gjorde, men så mange penge havde jeg ikke sat af til det smiley Vandt også et underlag på RidersHub standen, det hjalp bestemt også på det smiley

    Borstiq børste - 50%
    Woof Wear hansker - Sat ned fra 269 kr til 100 kr.
    HV Polo fleecejakke - Sat ned fra 1099 kr til 350 kr.
    2 stk Scharf merinould trøjer - 200 kr stk, sat ned fra 799 kr.
    Wheaterbetadækken med liner og hals - 50%
    Klokker med lam - 50%
    Equsana B-vitamin - 50%
    Staldgamacher - 50%

    Så der var mange penge sparet og jeg manglede næsten det hele smiley



  • #8   3. sep 2018 Jo tak havde en dejlig dag , var der i går smiley jeg fik købt:

    To strigler fra Borstiq , Bananstriglen og den bløde
    en flaske Carr & Day & Martin Stain master
    et trækketorv og så fik jeg et metalskilt af min søde kæreste fra Whatthefroc
    smiley


  • #9   3. sep 2018 Ja der var ikke så mange tilbud men fandt det jeg manglede

    Fik købt et vinter dækken der var nedsat med 700kr.


  • MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 75
    #10   3. sep 2018 Mink Horse havde vilde tilbud hele weekend. 50-80% smiley Men udover det, rigtigt nok, man skal lede efter tilbuddene. Jeg sparede fx 1000kr på en vest smiley

  • #11   3. sep 2018 Jeg var der søndag, synes det er så hyggeligt at være der. smiley Jeg skulle have en ny ridehjelm, ville gerne have en fra Scharf og det fik jeg. smiley 1499 kr normalt, 999 kr på tilbud. Min veninde købte en schockemöhle-jakke, normalpris var 1100 og hun fik den til 700 kr. Vi kunne sagtens have gået helt shop-amok, men vi var fornuftige og købte kun det vi kom efter. smiley

  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #12   3. sep 2018 Er der nogen som kan huske til hvilken pris merino ulddækken fra Nathalie produkter stod til at have som før pris?

    Mener at der stod en før pris på over 1000,00, nedsat til ca 700,00 kr og ekstra nedsat til ca 350 kr, men ifølge hjemmesiden så koster det ca 700,00.


  • #13   3. sep 2018 Det stod til 1499kr (man kan se et billede af skiltet, på deres Facebook-side) smiley

  • Helle A
    Helle A Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 39 Svar: 182
    #14   3. sep 2018 Gad vide om det nogensinde har kostet 1499,00 kr smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #15   3. sep 2018 Jeg købte et Weatherbeeta Comfitec Ultra Cozi 220g dækken med hals, det sparede jeg næsten 2000kr. på, så det er jeg ganske tilfreds med. smiley

Kommentér på:
Store hestedag

Annonce