glemte at gi hesten grime på i stalden {{forumTopicSubject}}
haha, ups.
Jeg var færdig med at skridte Amigo af, og red ind i stalden. Jeg hopper så af, og begynder at ta sadlen af.
Han kiggede lidt mærkeligt på mig "Forkert rækkefølge du!!"
nå ja, trensen. Han er opdraget til ik at klø sig op af murer og sager med trense på - den må ik blive ridset.
Så jeg lagde lige sadlen på ham, og snuppede trensen. Ja og så ku jeg da ta gamacherne nu jeg var igang!
og så gik jeg ellers ind i sadelrummet med det hele, som er i en anden stald.
Jeg sku jo gennem foderrummet, så på vej tilbage ku jeg da lige ta hans foder med. Jeg hældte de 5 liter op, og gik så tilfældigvis den anden vej om stalden på vej tilbage.
Der mødte jeg så min pose med gulerødder, nå ja, så ku jeg da lige gemme dem i foderet. Så jeg ga mig tid til at stå og knække dem og gemme dem!
-endelig kom jeg ind i stalden, og hva ser jeg så? En Amigo der først og fremmest ik stod på sin plads, men nok 5-10 meter længere henne af staldgangen (mod mig).
Hva dææælen tænkte jeg - "Sig mig en gang, har du ødelagt din Amigo grime, Fætter Guf?"
så kiggede han bare på mig.. han havde da ingen grime på... og han havde bare stilt sig ved en lakrids-sten med låg på, og forsøgte sikkert at få den åbnet.
-Hehe, jeg havde simpelthend GLEMT at gi ham grimen på som ellers hang hvor den plejede
godt han ik valgte at gå til folden, så sku jeg jo til at hente ham ;P
knold
okt 2005
Følger: 143 Følgere: 139 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 2.510
Lyder nu ellers sødt, at han bare stod der (:
jan 2007
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 93 Svar: 880
sjovt?
men heldigt at der ikke skete noget.
det er da nuttet
okt 2006
Følger: 165 Følgere: 266 Heste: 1 Emner: 1.006 Svar: 3.891