{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Savnede heste.. {{forumTopicSubject}}

Hvilke heste har haft en stor betydning for dig og hvad blev der af dem???

Junik, en barok knabstrupper har en stor plads i mit hjerte. Han var ikke mere end 152 stg. Havde et enestående temperament og kunne altid få en til at grine. Min mor ejede ham fra han var ca 3 år til han blev 17.
Han blev aflivet pg.a ringfod i begge forben.

Valle, en blanding af knabstrupper/jyde og pinto. ca 153 stg, blind på højre øje og havde den sjoveste blanding af farver/pletter osv.
Solgte ham da jeg ventede tvillinger, en kæmpe fejl for han var virkelig en ener. Har siden hen fået at vide han er blevet aflivet da han fik en skade efter en bedøvning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savnede heste..
  • #1   14. jun 2007 ' Mickey.. (Ham som jeg har oprettet i et fotoalbum)
    Jeg red ham for stutteri Ahorn, og han var simpelthen så skøn. Han er en 2'er pony, sort/meget meget mørkebrun broget, med flotte aftegn. Han er sådan en pony, som bare havde det dejligste temperament. Desværre ville han blive for lille, men hvis jeg nogensinde ser ham til salg, så ved jeg, hvem jeg skal have :D!
    - Han blev solgt..

• #2   14. jun 2007 uuuf søgelig

jaah liil marabou

lille pony, brun med stort hoved, kunne finde på at bukke og smide folk af, sprang skide godt, og jeg var en af de eneste der kunne ride ham , (han var rideskolehest) så han blev solgt :´(

meen her forleden såå jeg ham til et springstævne vinde 1 plaads,, kææft den lill pony betød meget og da jeg så ham bleev jeg vildt glaad <3333333333

• #3   14. jun 2007 Gunner..
    Han betød alt for mig, han lærte mig alt og jeg savner at se ham på rideskolen hver dag.. Jeg ville ønske han kunne blive min en dag...

• #4   14. jun 2007 Uf, min gamle pony Sille ;(
    Hun lærte mig så meget, og jeg har til tider fortrudt jeg har solgt hende, men så havde jeg jo ikke fået Le-cis .

og min gamle halvpart Smokie .
    Han er den der har lært mig allermest, virkelig. Han står på den gård jeg rider på, og det gør nogengange lidt ondt og se hvordan han er blevet. Hård i munden og egen. ;( Og så er der så mange forskeliige ryttere på ham. Heldigvis er der lige nu en sød pige og en meget sød ældrre dame der har halvpart i ham (:

• #5   14. jun 2007 min jyde bolette var også en ener solgte hende året efter jeg havde fået min datter i 2002 til nogle meget søde mennesker fra ringsted så vidt jeg husker. det var også en kæmpe fejl at sælge hende savner hende ufattelig meget hun vil også altid ha en kæmpe plads i mit hjerte..

• #6   14. jun 2007 Rylle Skak. Hun var bare så speciel og sjovt nok en fjordhest.

(link fjernet)

jeg ville ønske, jeg kunne få kontakt til hende.

• #7   14. jun 2007 joo så miin lill tyk´sak Diablo som også er herinde en brogede en,, han er blevet solgt og havde part på ham i 2 år

• #8   14. jun 2007 Jeg savner alle mine gamle ponyer, men jeg ved hvor de 3 af dem står.

Kiri : grå islænder/fjordhest, født i 1988. Den første hest jeg købte, står i Smørpøt i nærheden af Esbjerg.

Nýpa : datter af Kiri, gul islænder/fjordhest, hedder Pippi nu, står i nærheden af Skive.

Skotti : rød islænde/shetlænder med hvid plet på den ene side af røven, kanon springer, han gjorde alt for mig. Han står i Hemmet i nærheden af Grenå.

Vekurd : datter af Kiri, brunbroget islænder/fjordhest, byttede hende væk for Skotti. Hun er den eneste jeg ikke ved hvor er i verden, så hvis i kender hende så skriv lige. Det sidste jeg har hørt om hende var at hun skulle stå i nærheden af Billund men det er omkring 10 år siden jeg hørte dette.

• #9   14. jun 2007 Nýpa er fra 1993 og Vekurd er fra 1994. Skotti er fra 1991

• #10   15. jun 2007 Min dejlige hoppe Golden Destiny..
    Hun er solgt til en herinde fra men hun kan ses i mit fotoalbum!

Og så Golden Fabia. Min dejige hest som jeg stadig ejer!

• #11   15. jun 2007 Stjerneskud.

Blev akut aflivet 9. Maj 2005 - Savner hende stadig så frygteligt smiley

Kommentér på:
Savnede heste..

Annonce