Savnede heste? {{forumTopicSubject}}
har i nogle heste i virkelig inderligt savner?
behøver ikke være aflivet måske var du faldet for aldersgrænsen?
kunne godt tænke mig at høre andres historier
Jeg blev nød til at aflive min aller bedste ven sidste år pga tarmslyng.. jeg fik ikke valget med at aflive hende (havde selfølgelig sagt ja men blev først informeret om at hun var syg da de havde aflivet hende) Jeg føler stadig at jeg burde have været der for hende og det tager stadig på mig idag.. min mormor havde fået afvide at hun var syg og nok skulle aflives kl 4 om morgenen. jeg fik det afvide i skolen kl 9. jeg ville ønske jeg kunne havde været der til det sidste da jeg før har følt jeg har svigtet hende..
billedet er fra 2012 da jeg var ude kl 7 om morgenen og snakke med hende.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
Vores sidste tur saen var faktisk en jagt, hvor vi, so sædvanligt, gennemførte uden problemer. Dagen efter kom der dyrlæge til en af de andre i stalden hvortil vi bad ham om lige at tage en blodprøve at Topper da han var begyndt at tabe sig.
Han var så ved at dø af blodmangel, hvordan det er muligt ved jeg stadig ikke, vi havde jo lige gennemført en jagt. Bare et bevis på hvor loyal en ven jeg egentlig havde mig.
Blodprøverne blev bedre og bedre på trods af at han tabte sig mere og mere, han tabte 120 kg. på 6 uger, og det endte ed at han blev aflivet ret pludseligt, hvor det viste sig at være kræft.
nov 2012
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 1.996
Men hele 2014 (fandt ham har i starten af Februar
sep 2014
Følger: 17 Følgere: 15 Heste: 5 Emner: 11 Svar: 17
Hun var det mest trofaste ven jeg har haft! Hun døde af tarmslyng for nogle pr siden!:-(
Hun havde døl i maven så jeg nåede aldrig at se føllet!
Det var også første gang jeg skulle have føl på en af mine egne ponyer!
Savner hende ubeskriveligt meget og hun vil altid have en plads i mit hjerte!
I Love You Magda!!<3
jun 2012
Følger: 32 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 227
Han faldt i en mose og kunne ikke komme op, og da vi endelig fik ham op med en traktor var han for afkræftet .. Der er en længere historie på hans profil ..
aug 2011
Følger: 95 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 278 Svar: 3.160
og så savner jeg min forevigt bedste ven. hun hed lambada, hun var ikke min.. men har kendt den hest siden jeg var 5 år gammel. jeg ved hvor hun står men har ikke haft kontakt til hende længe..
så havde jeg en pony som jeg red for den lokale rideskole. hun hed Buller. vi forstod bare hinanden. men rideskolen kunne ikke bruge hende fordi hun var uartig og onsindet (dvs, misforstået, og behandlet dårligt)
så de solgte hende for en sølle skilling... håber hun har det godt...
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 272 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.148
Desværre måtte han aflives pga. Dårlige ben
jun 2011
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 13 Emner: 41 Svar: 615
Blackie
Kasette
Mckenzie
Tino lurifax
Chili
Tito men hun er hjemme igen og elsket
maj 2011
Følger: 7 Følgere: 27 Heste: 2 Svar: 120
jun 2014
Følger: 17 Følgere: 20 Emner: 92 Svar: 2.264
Han var en blanding af haflinger og en ukendt race. Han var virkelig smuk i ansigtet, og jeg savner ham. Han var ikke min, men vi havde oplevet meget sammen. Han fik en gaffelbåndskade, og han kunne ikke klare at stå. Så ejer besluttede, at det var bedst han fik fred.
Savnede heste?