{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

Savnede heste? {{forumTopicSubject}}

har i nogle heste i virkelig inderligt savner?

behøver ikke være aflivet måske var du faldet for aldersgrænsen?

kunne godt tænke mig at høre andres historier smiley

Jeg blev nød til at aflive min aller bedste ven sidste år pga tarmslyng.. jeg fik ikke valget med at aflive hende (havde selfølgelig sagt ja men blev først informeret om at hun var syg da de havde aflivet hende) Jeg føler stadig at jeg burde have været der for hende og det tager stadig på mig idag.. min mormor havde fået afvide at hun var syg og nok skulle aflives kl 4 om morgenen. jeg fik det afvide i skolen kl 9. jeg ville ønske jeg kunne havde været der til det sidste da jeg før har følt jeg har svigtet hende..

billedet er fra 2012 da jeg var ude kl 7 om morgenen og snakke med hende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Savnede heste?
  • #1   20. feb 2015 Min søde Topper mand, uden tvivl den mest fantastisk hest jeg nogensinde har haft fingre i, så sød, rar og velopdragen.
    Vores sidste tur saen var faktisk en jagt, hvor vi, so sædvanligt, gennemførte uden problemer. Dagen efter kom der dyrlæge til en af de andre i stalden hvortil vi bad ham om lige at tage en blodprøve at Topper da han var begyndt at tabe sig.
    Han var så ved at dø af blodmangel, hvordan det er muligt ved jeg stadig ikke, vi havde jo lige gennemført en jagt. Bare et bevis på hvor loyal en ven jeg egentlig havde mig.

Blodprøverne blev bedre og bedre på trods af at han tabte sig mere og mere, han tabte 120 kg. på 6 uger, og det endte ed at han blev aflivet ret pludseligt, hvor det viste sig at være kræft.

profilbillede
  • #2   20. feb 2015 Min Bay (Mikado smiley ) savner jeg så utroligt meget... Men efter lidt over et år har jeg fundet ham og han står en halv time væk i bil, så det at jeg kan komme ud og se ham ret tit i fht så mange ting smiley

Men hele 2014 (fandt ham har i starten af Februar smiley ) var jeg grædefærdig bare jeg tænkte på ham... Den pony har helt seriøst redet mit liv, havde aldrig før troet at man kunne få et så unikt bånd til en pony smiley

• #3   20. feb 2015 Min elskede første pony!!
    Hun var det mest trofaste ven jeg har haft! Hun døde af tarmslyng for nogle pr siden!:-(
    Hun havde døl i maven så jeg nåede aldrig at se føllet!
    Det var også første gang jeg skulle have føl på en af mine egne ponyer!
    Savner hende ubeskriveligt meget og hun vil altid have en plads i mit hjerte!
    I Love You Magda!!<3

• #5   20. feb 2015 Min gamle pony Santos ..
    Han faldt i en mose og kunne ikke komme op, og da vi endelig fik ham op med en traktor var han for afkræftet .. Der er en længere historie på hans profil ..

profilbillede
  • #6   20. feb 2015 ja inderligt savner jeg min tidl hest Ronja. har eftersøgt og ledt efter hende utallige gange. dog uden held... er så ked af jeg solgte hende smiley

og så savner jeg min forevigt bedste ven. hun hed lambada, hun var ikke min.. men har kendt den hest siden jeg var 5 år gammel. jeg ved hvor hun står men har ikke haft kontakt til hende længe..

så havde jeg en pony som jeg red for den lokale rideskole. hun hed Buller. vi forstod bare hinanden. men rideskolen kunne ikke bruge hende fordi hun var uartig og onsindet (dvs, misforstået, og behandlet dårligt)
    så de solgte hende for en sølle skilling... håber hun har det godt...

• #7   20. feb 2015 Gode gamle sirbastian smiley man kunne seriøst gøre alt med den hest, og hvis man skulle falde af ham skulle man virkelig også gøre sit...

Desværre måtte han aflives pga. Dårlige ben smiley

• #8   20. feb 2015 Mange
    Blackie
    Kasette
    Mckenzie
    Tino lurifax
    Chili
    Tito men hun er hjemme igen og elsket

• #10   21. feb 2015 Savner min store dreng rigtig meget - han blev også aflives uden lige forventning. Var i skole da jeg blev ringet op af en part at hun troede min hest var syg - så måtte sende min søster afsted og dyrlægen kom og bedømte at han ikke kunne redes han havde fået en meget slem spiserørs forstoppelse. Savner ham så inderligt - han blev aflives d. 2/8-12. Dejlige stor dreng...

profilbillede
  • #11   21. feb 2015 Verdens Dejlige Leander.
    Han var en blanding af haflinger og en ukendt race. Han var virkelig smuk i ansigtet, og jeg savner ham. Han var ikke min, men vi havde oplevet meget sammen. Han fik en gaffelbåndskade, og han kunne ikke klare at stå. Så ejer besluttede, at det var bedst han fik fred.

Kommentér på:
Savnede heste?

Annonce