{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til plage
  • #1   16. sep 2018 Jeg giver min plag struktur 100 og supplere op med lidt ekstra vitamin/mineraler og så får hun ølgærpulver - hun er virkelig kræsen og gider ikke krybbefoder, så det er dejligt med udfordring på 100 gram pr 100 kg hest - for jeg ville aldrig få unghestefoder i hende, når udfordringen er så høj som det altid er smiley

  • #2   16. sep 2018 ja, det er lidt træls med kræsne dyr :b hvad supplere du op med at vitaminer/mineraler? (:


  • #3   16. sep 2018 Horselux Grow - jeg brugte det til min da hun var plag, og er efterfølgende fortsat med et af deres andre produkter. Når hun får føl selv, skal det også på Grow når det er vænnet fra smiley
    Simpelthen så fint foder, ikke super dyrt, og hestene ser rigtig pæne ud på det er min erfaring smiley


  • #4   16. sep 2018 Mine har fået Horselux Grow og Equsana Balance. Begge dele har lav udfodring og er lav på stivelse og sukker. Og Rocky har vokset på en meget harmonisk måde, ej heller for hurtig smiley

    Mvh TT


  • #5   16. sep 2018 Jeg ved faktisk ikke hvad mærke det er vitamin/mineral, men det er bare de der små piller, ikke så dyre og bruger 40 gram ekstra i døgnet smiley

    Hun får 400 gram struktur 100 pr døgn, plus 40 gram ekstra vitamin/mineral og 50 gram ølgær, hvilket hun virkelig har trives på og vokser uproblematisk smiley

    Hun spiser sine 200 grams portioner lige så hurtigt/langsomt som hendes løsdriftsmakker som får omkring 500 gram pr måltid - hun gider det virkelig ikke, hvis hun ikke står bundet så går hun direkte til høet efter et par mundfulde - og hun er ellers vild med foderet, hø er bare mere eftertragtet smiley


  • #6   17. sep 2018 super, vil lige undersøge nærmere smiley tak for svar smiley

Kommentér på:
Foder til plage

Annonce