{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Urentgående hest {{forumTopicSubject}}

Min hest er urentgående. Hun trækker lidt på det ene bagben. Kan dette være et sår der strammer? Hun har nemlig et ret stort sår på bagbenet(indersiden af låret), der er rimelig langt i helingsprocessen, men stadig et stykke fra at være helt helet.
Der er intet at se når hun er på folden eller bliver trukket ind, men når hun bliver taget ind i ridehuset og bedt om at gå rundt og trave lidt, så kan det ses.

Hun går gerne rundt og løber gerne på folden, ruller sig, spiser og drikker gerne! Så er ikke i tvivl om hun ikke har smerter, men et eller andet gør hende urentgående. Jeg har kontaktet en Kranio Sakral Terapeut, men har ingen ide om det ville kunne hjælpe hende. Er en kiropraktor bedre eller?

Hun bliver selvfølgelig ikke brugt mens hun er urentgående. Hverken redet eller longeret

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Urentgående hest
  • #1   17. sep 2018 Det kan vel være mange ting, men hvad med at få fat i en dyrlæge til at starte med, og så måske en af de andre bagefter, hvis nødvendigt?. smiley

• #2   17. sep 2018 Dyrlæge ville også være mit bud - det kan jo være alt fra noget banalt til noget alvorligt.

Vælg evt en dyrlæge som også er kiropraktor, så er det nogle låsninger som gør hesten halt, så kan dyrlægen behandle hesten med det samme.

Mvh Charlotte

• #3   17. sep 2018 Enig - man starter med dyrlægen.

• #4   17. sep 2018 Super, der bliver bestilt dyrlæge til på mandag herunder også kiropraktor i tilfælde af det er noget der kan ordnes der

• #5   18. sep 2018 Få en dyrlæge som også er osteopat ud. smiley

• #6   24. sep 2018 En lille opdatering efter dyrlæge besøget

Haltheden var forsvundet i går aftes, men valgte alligevel at få tjekket hende igennem. Dette var det kloge valg, for fik af vide at hun ikke vil kunne bruges som ridehest. Så et styks hest der desværre skal sendes tilbage til ejer.

• #7   24. sep 2018 Årh hvor synd, hvad fejlede hun?

• #8   25. sep 2018 Det er hele hendes muskulatur og bygning der gør hun ikke kan bruges. Simpelthen fordi hun har været så meget igennem i travsporten. De har både prøvet at spalte hendes knæ og sy hende sammen bagtil for at få "fikset" hende til at kunne løbe bedre. Men fordi dyrlægen ikke kunne finde den præcise årsag uden at det ville koste 10.000+ kr. Må jeg sende hende tilbage, for den slags penge har jeg ikke at bruge på hest lige nu. Desværre.

• #9   25. sep 2018 Årh øv hvor synd for jer begge!

Jeg ville heller turde prøve, når der ikke er hverken diagnose eller prognose for helbredelse.

Krydser fingre for at du finder en anden smiley

• #10   25. sep 2018 Tak! Tror dog ikke jeg går ud og finder en anden, er nemlig kun interesseret i udlån, men har slet ikke sådant et niveau i min ridning at jeg vil ku' være behjælpelig med andet end motionering smiley

Kommentér på:
Urentgående hest

Annonce