{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  massage apparat med Infrarød varme
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   12. okt 2018 Spild af penge smiley Med mindre at du udelukkende køber det for sjov skyld, bare for at have det.



  • #2   12. okt 2018 ville klart hellere have en rigtig hestemassør ud, end bruge sådan en. smiley

  • #3   12. okt 2018 altså nu får de allerede masage ca. hver 2 måned, og dette var bestemt ikke et forsøg på at slippe for det. Det var mere for at kunne give dem lidt til hverdag. AMT Når du skriver spild af penge, hvad begrunder du det så med. Har du erfaring, eller andet grundlag for denne mening? Jeg vil gerne have lidt mere uddybende begrundelser for hvorfor det er godt eller dårligt, at det bare er ens egen overbevisning kan jeg ikke bruge til noget, jeg tror fks. ikke på healing og så mange andre ting, men det gør jo ikke at det ikke virker, jeg tror bare ikke det gør og derfor vil jeg ikke bruge penge på det, men det vil aldrig få mig til at fraråde andre det, hvis de tror på det, ihvertfald ikke uden jeg selv har prøvet eller har anden belæg for det.


  • #4   12. okt 2018 Prøv at kigge her: https://www.heste-nettet.dk/forum/6/204031/204031/


  • #5   12. okt 2018 Jeg kender en para-rytter, der ofte bruger sådan en, indimellem besøg af massør/fysirurigsk. Der er aldrig noget at komme efter, på trods af at rytter har skævt bækken, mv, som gør at hesten ofte kan blive fejlredet, og har brug for afspænding mv. Jeg tror godt at det kan bruges som forebyggende, men det kan nok ikke erstatte massør osv. smiley
    Har desuden selv prøvet at give overnævnte hest massage med apperatet, og er egentlig ret forundret over måden den arbejder på hud, væv og muskler. Og den er ret behagelig synes jeg. smiley


  • #6   12. okt 2018 Det var bestemt heller ikke meningen at erstatte vores super dygtige behandler, for hun kan mærke ting som jeg og dette apparat ikke er uddannet til, men kun for en ekstra forkælelse.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   12. okt 2018 jeg kommer lige med dybere begrundelse senere smiley

  • #8   12. okt 2018 Som ekstra forkælelse, ville jeg selv kunne finde på at købe en. Overnævnte hest nød det ihvertfald, og både smaskede, gabte og tog sig en lur bagefter smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #9   12. okt 2018 Hvis du ikke har forstand på massage, hestens anatomi og fysiologi, så vil den ikke have nogen brugbart effekt, da du ikke ved hvor du skal trykke, strække, mm. Ergo vil den hverken have en forebyggende eller behandlende effekt. smiley

    Ærligt, så får din hest mere nydelse og velvære af at du "massere" den med dine fingre, end den får med sådan et apparat, da du kan justere i din bevægelse og i dit tryg.


    Folk køber sig fattige i div. massage- og infrarød apparater, til hjemmebrug, og fælles for dem er at de ikke kan andet end hvad ens egne fingre kan - eller en rund massage strigle smiley


  • #10   12. okt 2018 Ja men mine fingre kommer på overarbejde, jeg har 4 heste. Jeg ved nu også noget om massage til husbehov.

Kommentér på:
massage apparat med Infrarød varme

Annonce