{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Dækken til bred pony? {{forumTopicSubject}}

Har I et godt bud til et dækken til en bred lille fyr? Han er kort, og bruger str. 125.
De sidste par år har han brugt et af Tikas eget mærke (noget med en tre-fire heste?), men han har sat så mange muskler, at jeg allerede nu kan se, at det tager ham på skuldrene.

Inden nogen foreslår Rambo/Amigo, så vil jeg bare lige sige: been there, done that - de kan IKKE hænge fast, når lillefyren ruller smiley

Andre gode bud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken til bred pony?
  • #2   6. nov 2018 Tikas hedder 4horses smiley
    Jeg kan desværre ikke hjælpe med hvad du skal bruge, men gå uden om Bucas freedom og RBH sport. Dem bruger jeg til mine smalle damer smiley
    Nogle siger RBH dressage er bredere, og Masta er også ret brede.
    Så kunne jeg måske alligevel give lidt bud smiley


  • #3   6. nov 2018 Horze avalanche ligger bedst på min brede pony.

  • #4   6. nov 2018 Hooks trinity smiley

  • Cecilia
    Cecilia Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 29
    #5   6. nov 2018 Bucas Select kunne være en mulighed. Det sad fint på min fjordhest, som ellers har brugt Rambo (Bucas Freedom manglede omkring 10 cm i bringen, for at spænderne overhovedet kunne nå hinanden haha). smiley

  • #6   6. nov 2018 Jeg har købt et af Kinnerups egne i år. Det med liner-system. Ind til videre ligger det godt - men han har oss kun gået med det i en uges tid.

    profilbillede
  • #7   6. nov 2018 weatherbeeta er gode til brede heste

  • #8   7. nov 2018 Rambo dækken er rigtige gode , også til brede pony eller heste.
    De er noget dyre end andre mærker . Men der er god holdbar på dem. Prøv og kig på hjemmesiden gymnastik og ridesport. De har mange gode ting


  • #9   8. nov 2018 Tak for svarene - og hvis andre har forslag, så sig bare til.

    Winnie L: hvis du læser mit startindlæg, så HAR jeg haft Rambodækkener. Det fungerer ikke. Jeg skal bruge noget med benstropper, for ellers ryger de rundt når han ruller sig, og så træder han dem i stykker når han rejser sig op.

    Og bortset fra, at de ikke varmer meget, når de hænger halvvejs nede på siden af ham, så er de altså lidt for dyre til at bruge som "engangsdækkener", der kun holder én dag... smiley


  • #10   10. nov 2018 okay,jeg kan da også bare huske og læse rigtig efter, smiley har du prøvet dækkener fra HKM , Eqiline, de er også rigtige gode , og de er med benstropper, smiley

Kommentér på:
Dækken til bred pony?

Annonce