{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

søger pony der skal have hjælp til ridning {{forumTopicSubject}}

hej jer er en pige ved navn Emma på 14 som søger en pony der kan være rå til bare at skal blive beder til at ride som jeg gerne vil hjælp med at træne op til fx at blive sold eller bare blive beder det kan både være i spring og dressur.

kravene

* den skal kun stå ned på Herning ridskole (HER)
* jeg vil gerne have penge for det (byd)
* i skal selv betal for opstaldning (har selv udstyre der kan bruges men i skal selv have en sadle)
* det skal ikke koste mig noget

hvis i vil have video så skrive private og hvis der er andre ting smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger pony der skal have hjælp til ridning
  • #1   6. nov 2018 Hej Emma. For det første skal du lave en annonce, da det ikke er tilladt at slå det op her i forummet. Det kræver at du betaler for at blive VIP medlem. Du er ikke særlig gammel og har derfor ikke den største erfaring ang. unge og rå heste som man gerne skal have. Derudover skal du ikke forvente at de bare flytter deres hest, betaler opstaldning OG giver dig penge. Det er ikke for at være ond men det er sådan realiteten er. Desværre. Det er en ydelse meget dygtige og erfarne ryttere kan opnå. Mit bedste råd til dig at at få en part og udvikle dig på. Og er det det her du gerne vil er du nødt til at skrive om dig selv. Hvad niveau rider du på, stævneerfaring og lign. Ellers får du ingen henvendelser.

  • #2   6. nov 2018 Spørg dig selv: Hvorfor skulle folk vælge at bruge mig fremfor andre? Hvad har jeg specifikt at byde?

    Det er fint at mere uerfarne kaster sig ud i, at træne heste for andre. Men så skal prisen bare afspejles af det. Jeg kiggede ind på den rideskole du vil have hesten skal stå opstaldet hos. Det koster 2.179 kr pr måned for en pony inkl nogle ydelser, og visse ydelser skal der betales ekstra for.
    Så er ejer af hesten allerede oppe på mindst 2.179. Derudover skal ejeren betale medlemsskab i klubben for at må have sin hest opstaldet på stedet, hvilket kan koste op til 450kr. Det er 2.629kr.
    Derudover siger du, at du vil have penge for det. Du skriver folk skal byde, hvilket er en umulig ting at byde på, når folk ikke aner hvem du er eller hvad din træning inkluderer. Du må havde tænkt dig en cirka pris. Lad os bare sige, at du vil have 1000kr for en måned. Det er 3.629kr ejer skal af med.
    For de penge kan man få den i træning andetsteds, hos en person med mere erfaring. Smider man bare lidt ekstra penge oveni og kommer op på 4000kr, er det muligt at finde profesionelle ryttere som vil træne hesten i en måned, hvor opstaldning og pasning er inkluderet på deres sted.

    Så hvorfor skal man vælge dig, og ikke smide nogle hundrede kroner oveni og så få en professionel til det? Hvilken erfaring har du med at tilride før? Hvor mange gange trænes hesten pr. uge? Er du professionel nok til at vide, hvordan du skal handle, hvis hesten bliver akut syg eller skadet?
    Brug lidt mere tid på din annonce, læs den igennem så den fremstår mere professionelt, skriv en samlet pris hvad en måneds træning vil koste hos dig og skriv mere om din erfaring og kvalifikationer. For lige nu ligner det bare, at du har fået en spontan ide og skrevet det ned på 30 sekunder og ikke tænkt længere end dét.


  • #3   6. nov 2018 Nogen gange kunne man godt ønske at forældre bankede lidt realitetssans ind i deres børn/unge.....

  • #4   6. nov 2018 Hører under marked

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #5   6. nov 2018 Jeg tænker at du får mere ud af at spørge opstalderne på stedet smiley

    Når det så er sagt, så må du ikke lave annoncer i forum. De skal oprettes i markedet.
    Jeg kan dog se at du er ny bruger, så den er nok smuttet i farten smiley



  • #7   7. nov 2018 Ærligt talt så synes jeg det er bedre at ts får et gok af mig, frem for at hun får gjort sig til grin et eller andet sted hun kommer meget IRL.

Kommentér på:
søger pony der skal have hjælp til ridning

Annonce